po wymianie pierscieni z alfy romeo

Napisane:
28 maja 2013, 09:11
przez woojas25
czesc , musze sie pochwalic 2 tys temu wymieniłem pierscienie na pierscienie od alfy(inny olejowy 2 czesciowy) i zero zużycia oleju , i zero kopcenia ,

Napisane:
28 maja 2013, 10:59
przez maxim_wawa
to napisz dokładnie nr. katalogowy dla potomnych – zdaj relacje po kolejnej wymianie oleju
Re: po wymianie pierscieni z alfy romeo

Napisane:
28 maja 2013, 11:24
przez woojas25
macie tu numer z getze 08-110900-00 , jak na razie zero ubytku 5/30 az dziw bierze , kumpel do mpv tez montowal te pierscienie , ja mam przejechane 240 tys , z tego 100 tys na gaznie , silnik w srodku jak nowy , tylko zawory wydechy miały troche małe luzy , ale sie podszlifowało szklanki od spodu , i jest gicior
Dopisano 28 maja 2013, 11:25:
jakby ktos miał jakies pytania to piszcie , ja pracuje w sklepie motoryzacyjnym
Re: po wymianie pierscieni z alfy romeo

Napisane:
4 cze 2013, 15:31
przez woojas25
zrobione 3000 tys i zero ubytku


Napisane:
5 cze 2013, 19:51
przez alk80
szkoda że nie zrobiłeś fotorelacji z wymiany

ale super że zaryzykowałeś i jeszcze bardziej super że to zadziałało z świetnym rezultatem

Napisane:
6 cze 2013, 10:25
przez miro62
woojas25 napisał(a):jakby ktos miał jakies pytania to piszcie , ja pracuje w sklepie motoryzacyjnym
Fajnie że się udało

mam ten sam motorek jak zacznie brać więcej niż literek na 10 tyśków to na pewno się odezwę

Re: po wymianie pierscieni z alfy romeo

Napisane:
6 cze 2013, 13:41
przez woojas25
fotorelacja taka sama jak tu gdzies na forum widziałem standartowe procedury planowanie glowicy, nowe uszczelki z reinza glowica ssacy+wydechowy, koszta nawet nieduże , wszytko robiłem sam oprucz planowanie , silnik bardzo prosty wszystrko zrobione na aucie bez wyciagania silnika zawory wyregulowane (uszczelniacze wymieniałem rok temu bez zxdjemowania glowicy bylo ciezko ale dało sie , ale praktycznie zero efektu ) teraz jak rozebrałem silnik to pierscienie olejowe nie były zapieczone w tłoku , tylko byly jakies "skurczone" jak go wrzuciłem do cylindra to przelatywal bez zadnego oporu wypadał przez miske

i mam wrazenie ze te pierscienie olejowe żeliwne są dużo trwalsze od tych ori