Naciąganie paska klinowego-fotorelacja

Krótka fotorelacja opisująca naciąganie paska klinowego – czyli co zrobić, gdy podczas ruszania Twój silnik piszczy.
Pasek naciąga się, wkręcając śrubę 2 (klucz 12) przy alternatorze. Trzeba pamiętać, żeby najpierw poluzować śróbę 1 (i potem ją spowrotem dokręcić).
https://docs.google.com/file/d/0B1uC-7Vq6Y8nXy1GSTlOMGRCVTA/edit?usp=sharing
Jeżeli to nie pasek przy alternatorze, to może pasek od klimy. Tutaj zasada jest ta sama. Regulujemy śrubą 2, wcześniej luzując śrubę 1 (i oczywiście ją też potem dokręcamy).
https://docs.google.com/file/d/0B1uC-7Vq6Y8nQjcweHJxLU9wdDA/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/file/d/0B1uC-7Vq6Y8nOTlmQ2dpVWhXdnc/edit?usp=sharing
Jak bardzo powinien być naciągnięty pasek – nie wiem, ale za mocno nie może być. Dlatego polecam podkręcać odrobinkę i sprawdzać czy pomogło.
Pozdrawiam
Pasek naciąga się, wkręcając śrubę 2 (klucz 12) przy alternatorze. Trzeba pamiętać, żeby najpierw poluzować śróbę 1 (i potem ją spowrotem dokręcić).
https://docs.google.com/file/d/0B1uC-7Vq6Y8nXy1GSTlOMGRCVTA/edit?usp=sharing
Jeżeli to nie pasek przy alternatorze, to może pasek od klimy. Tutaj zasada jest ta sama. Regulujemy śrubą 2, wcześniej luzując śrubę 1 (i oczywiście ją też potem dokręcamy).
https://docs.google.com/file/d/0B1uC-7Vq6Y8nQjcweHJxLU9wdDA/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/file/d/0B1uC-7Vq6Y8nOTlmQ2dpVWhXdnc/edit?usp=sharing
Jak bardzo powinien być naciągnięty pasek – nie wiem, ale za mocno nie może być. Dlatego polecam podkręcać odrobinkę i sprawdzać czy pomogło.
Pozdrawiam