Strona 1 z 2
Interfejs EurosCAN ELM 327 + adapter 17 PIN jak to podłączyć do Mazdy 626 1,8 2000r

Napisane:
1 maja 2013, 14:04
przez artur425
Witam wszystkich i zwracam się z prośbą o pomoc a mianowicie zakupiłem interfejs EurosCAN ELM 327 na allegro i nie mogę się połączyć z autkiem mrugają kontrolki w fejsie po kliknięciu połącz i po chwili wywala rozłączony używam programu ScanXL taki dostałem od sprzedającego system Win 7.Jeżeli ktoś zna temat bardzo proszę o kontakt a może z Radomia ktoś jest to chętnie bym się spotkał w celu oględzin tego ustrojstwa link do aukcji na której zakupiłem urządzenie
http://allegro.pl/interfejs-mazda-2-3-5 ... 58610.html
Re: Interfejs EurosCAN ELM 327 + adapter 17 PIN jak to podłączyć do Mazdy 626 1,8 2000r

Napisane:
2 maja 2013, 21:06
przez SG-Jaro
Spróbuj programu ScanMaster ELM. On najlepiej współpracuje z tym interfacem.
Re: Interfejs EurosCAN ELM 327 + adapter 17 PIN jak to podłączyć do Mazdy 626 1,8 2000r

Napisane:
2 maja 2013, 22:33
przez miron0607
Witam przepraszam ,że się podpinam ,ale proszę o pomoc w podobnym problemie z gniazdem diagnostycznym . Czy dam radę podpiąć stare gniazdo widoczne na zdjęciu z interfejsem na OBD2 przez przelotkę adapter . Bardzo proszę o wyjaśnienie tej sytuacji . Posiadam Mazdę 626 2.0 GW (116 KM) jest to wersja kombi z 1999 roku o nazwie SPIRIT z silnikiem FS .
http://allegro.pl/interfejs-euroscan-us ... 49086.html
http://allegro.pl/adapter-przejsciowka- ... 92933.html

Napisane:
3 maja 2013, 20:49
przez SG-Jaro
Nasze mazdy Używają protokołu J1850PWM czyli powinien być ok. Przejściówka też powinny być OK. Sam chciałem taką kupić ale z oszczędności podpiołem sobie pojedyńczymi kabelkami i też było OK


Napisane:
4 maja 2013, 17:29
przez artur425
Witam ponownie więc tak przeprowadziłem próby na programach ScanMaster-ELM i PCMSCAN bez rezultatu tu jest screen z obu programów przy próbie połączenia nie wiem co jest grane.
Re: Interfejs EurosCAN ELM 327 + adapter 17 PIN jak to podłączyć do Mazdy 626 1,8 2000r

Napisane:
4 maja 2013, 19:30
przez zita
Witam.
Nie jestem ekspertem, ale coś mi się obiło o uszy,że możesz nie mieć wszystkich pinów w gnieździe ponoć są różne wersje gniazd.

Napisane:
5 maja 2013, 07:24
przez artur425
Mogę otworzyć interfejs i zrobić fote pinów może ktoś coś dojrzy,może faktycznie coś jest nie połączone chodziarz wczoraj udało mi się połączyć interfejs za pierwszym razem z Ford Transit z 2007r programem ScanMaster-ELM. Dodam jeszcze zdjęcie mojego gniazda w samochodzie.
Re: Interfejs EurosCAN ELM 327 + adapter 17 PIN jak to podłączyć do Mazdy 626 1,8 2000r

Napisane:
6 maja 2013, 13:17
przez zita
Witam.
W drugim i trzecim rzędzie na końcu licząc od góry brak pinów.
Zdjęcie pobrane z forum.

Napisane:
7 maja 2013, 03:08
przez artur425
No faktycznie brak jest paru pinów ale jeszcze dziś spróbuje programem FORScan podobno też działa z naszymi Madziami i się odezwę pozdrawiam.A i jeszcze od sprzedawcy dostalem taki plik PDF zerknijcie na niego spróbuje według tej instrukcji.
Re: Interfejs EurosCAN ELM 327 + adapter 17 PIN jak to podłączyć do Mazdy 626 1,8 2000r

Napisane:
7 maja 2013, 10:04
przez zita
Witam.
Jeśli dobrze popatrzyłeś to właśnie brak BUS+– w naszych Madziach.

Napisane:
7 maja 2013, 20:11
przez artur425
Hmm to znaczy że ten interfejs nie przyda się u Nas do niczego? bo dziś zrobiłem jeszcze jedną próbę a mianowicie dopadłem program FORScan i połączył się efekty są takie jak na screenie

Napisane:
8 maja 2013, 08:16
przez maxim_wawa
zita napisał(a):Witam.
Jeśli dobrze popatrzyłeś to właśnie brak BUS+– w naszych Madziach.
jeśli to co podał mu sprzedający w tym PDF to od 2000r zmienia się użycie pinów, w które należy się wpiąć interface/m OBD – to tłumaczy brak pinów BUS+ i BUS-

Napisane:
8 maja 2013, 08:27
przez grzech_z
artur425 napisał(a):Hmm to znaczy że ten interfejs nie przyda się u Nas do niczego? bo dziś zrobiłem jeszcze jedną próbę a mianowicie dopadłem program FORScan i połączył się efekty są takie jak na screenie
Deska rozdzielcza też by Ci to powiedziała, jak byś zmostkował dwa piny w gnieździe – max minuta roboty:)
Teraz do czasu straconego i kasy na interfejs musisz jeszcze dorzucić ok 100pln na czujnik ABS:)
Re: Interfejs EurosCAN ELM 327 + adapter 17 PIN jak to podłączyć do Mazdy 626 1,8 2000r

Napisane:
8 maja 2013, 11:17
przez zita
Witam.
Ja mam z 2000r ale produkcja to grudzień 99.Jest to lift.Mogę jedynie to co deska pokaże.

Napisane:
8 maja 2013, 11:32
przez maxim_wawa
zita napisał(a):Witam.
Ja mam z 2000r ale produkcja to grudzień 99.Jest to lift.Mogę jedynie to co deska pokaże.
zobacz 3 stronę tego PDF, który podaje kolega jako instrukcje od sprzedającego – inne piny po lifcie są wykorzystywane do komunikacji niz przed liftem

Napisane:
8 maja 2013, 15:42
przez artur425
MAXIM no jak widać tym programem połączyłem się ale powiedz mi jak połączyć się z ScanMaster-ELM lub PCMSCAN na tych mi bardzo zależy.
Edit: siegu
To co widzę że chyba nikt nie ma pomysłów jak połączyć się z tymi programami ?
[Usunięte]

Napisane:
14 maja 2013, 14:49
przez artur425

Ten post został usunięty
przez
siegu 14 maja 2013, 21:08.
Powód: Post pod postem.
Re: Interfejs EurosCAN ELM 327 + adapter 17 PIN jak to podłączyć do Mazdy 626 1,8 2000r

Napisane:
26 maja 2013, 17:35
przez mateo2244
A doczytałeś że musisz mieć kluczyk w pozycji "zapłon" ?!
Wisisz mi piwo

Tak serio to daj znać czy coś ruszyłeś dalej w tym temacie. Mam takie samo auto i rok i silnik i też mysle o zakupie jakiegoś interfejsa.
Pozdr., Mateusz

Napisane:
5 cze 2013, 18:57
przez artur425
Więc nadal nic jedynie tylko program FORScan rusza nic więcej nie mogę zdziałać pozdrawiam.
Re: Interfejs EurosCAN ELM 327 + adapter 17 PIN jak to podłączyć do Mazdy 626 1,8 2000r

Napisane:
8 cze 2013, 22:35
przez mateo2244
Witam, ja dzisiaj byłem u diagnosty.. Oczywiscie musialem zakupic swoj kabelek bo do mazdy nie miał... Kabelek 17 pinowy do tej gornej czesci gniazda serwisowego. Z tego co podejrzałem to ma interfejs zakupiony z firmy AUTO KOM – taka była naklejka i nie wiem na jakim to podzespole jest. Używał za to programu AUTOCOM chyba CDP i udało mu sie sprawdzić co niektore rzeczy... nie wiem ile wiecej by sie dało sprawdzic ale mu sie spieszyło. Z kasowaniem mnie tez mu sie spieszylo.
Jak by nie patrzec moja mazda jest z końca 2000 roku i dało sie sprawdzic takie rzeczy jak działanie sondy lambda, wywaliło błąd napięcia na przepływce, ukazało wyłączenie kontrolki MIL. Nie wiem czy problem u Ciebie jest interfejs czy program czy też to że twój model Mazdy moze miec starszy komputerek.
Z poważaniem,
Mateusz