Problem z ustawieniem rozrządu 2.0 16v

Witam. Robiłem remont w swojej maździe 626 98rok 2.0 16v 115km, cel osiągnięty silnik przestał kopcić, ale nie daje mi spokoju rozrząd, po pierwsze kiedy rozbierałem go koła wałków były źle załozone tzn że znaki się ze sobą nie zgrywały, ok przy składaniu załozyłem koła tak jak mają być, są znaki ale nie mogę go ustawić idealnie, wałek wydechowy zawsze znakiem wychodzi trochę niżej niż ssący, silnik odpala tylko troszkę ma zakłóconą pracę, druga sprawa to taka że znak na wałku ssącym musi być przy literze I(intake) a przy wydechowym E (exhaust) i tutaj nie mam możliwości założenia kół tak żeby tak właśnie to było bo kiedy tak zrobie to patrząc na krzywki wiem że jest to żle ustawione i teraz mam podejrzenie czy ktoś wcześnie nie założył dwóch kół zębatych z wałka wydechowego, czy one się różnią czyms? są ze soba zamienne? Szukałem w necie róznych zdjęć, przejrzałem dużo tematów ale nie znalazłem tego co chciałem, nawet popatrzyłem na głowice z allegro np.
http://allegro.pl/mazda-626-2-0-16v-glo ... 67312.html i tutaj jest tak że na kole wałka ssącego jest jeden taki kwadracik a na wydechu są trzy, w moim przypadku i na tym i na tym mam po trzy kwadraty.
