Strona 1 z 1
M626 2.0 115km – problem z pracą wentylatorów chłodnicy

Napisane:
9 kwi 2013, 14:59
przez red
Witam kolegów :–)
Mam oto następujący problem: załącza mi się tylko jeden wentylator chłodnicy. Zaobserwowane na postoju. Chciałbym tylko potwierdzić czy mo że tak być, że załącza się tylko jeden przy małym obciążeniu czy zawsze powinny się włączać dwa. Jeśli tak to jakie mogą być powody takiej sytacji, opròcz zepsutego wiatraka :–)
Please help

Michał
Re: M626 2.0 115km – problem z pracą wentylatorów chłodnicy

Napisane:
9 kwi 2013, 18:27
przez darkaman
U mnie chyba jest tak samo to znaczy włącza się jeden wentylator od chłodnicy a drugi włącza się po załączeniu klimy ale żeby być pewnym to musiałbym zerknąć jak to faktycznie jest
Re: M626 2.0 115km – problem z pracą wentylatorów chłodnicy

Napisane:
9 kwi 2013, 20:48
przez Mynio 86
Drugi wentylator na chłodnicy załączy Ci się dopiero jak uruchomisz klimatyzację, tak jak pisał kolega darkaman.

Napisane:
10 kwi 2013, 18:11
przez red
dzieki za rozwianie watpliwosci!
Re: M626 2.0 115km – problem z pracą wentylatorów chłodnicy

Napisane:
7 maja 2013, 21:05
przez surlik1
Witam, u mnie jest taki problem, że gdy załączają się wentylatory to samochód drży, nie jakoś wybitnie ale kurka nie jest to tarpan oraz wszystko rezonuje, w czasie stania w korku wolałem wyłączyć klimę i otworzyć okienko bo myślałem, że mi bębenki w uszach pękną

Re: M626 2.0 115km – problem z pracą wentylatorów chłodnicy

Napisane:
8 maja 2013, 20:30
przez Marko91
kolega miał tak w golfie 3

luz na wentylatorze (śmigle) wymiana mu pomogła

Re: M626 2.0 115km – problem z pracą wentylatorów chłodnicy

Napisane:
23 cze 2013, 18:40
przez momoopole
podłącze się do tematu
mam problemik gdyż włącza mi się tylko wentylator od klimy natomiast od chłodnicy za cho*** nie chcę, wydaje mi się że nie dochodzi zasilanie do wentylatora ? tylko pytanie moje brzmi co może być powodem ?
czy oba silniki powinny chodzić po włączeniu klimy ? mam bardzo wysokie ciśnienie tłoczenia, prawie 21 bar, na postoju klima chłodzi ale słabo natomiast w czasie jazdy już lepiej bo zapewne ciśnienie skraplania jest mniejsze, proszę o jakąś wskazówkę, jak to ma się zachowywać ? i co może być przyczyną takiego stanu rzeczy (chodzi mi o to wysokie ciśnienie) ? z góry dzięki za info
problem poniekąd rozwiązany spalił się bezpiecznik 30A w komorze silnika od tegoż właśnie wentylatora wmontowałem póki co "przejściówkę" na zwykły bezpiecznik samochodowy i zobaczę czy będzie działać