często włączający sie wntylator

Witam,problem jak w temacie załącza się niemal co 4minuty przy odpalonym silniku na postoju.
Temperatura na desce -wskaźnik w poziomie czyli ok.Problem powstał po naprawie kolektora ssącego(wymiana uszczelki)oraz czyszczenie przepustnicy(wszystko było wyjęte z pojazdu+przez 2 dni miałem odpięty akumulator).Czy to raczej zapowietrzony układ czy coś z kompem się stało (jakoś się go programuje po braku zasilania przez 48h?).Przy odpowietrzaniu układu temperaturę wewnątrz pojazdu ustawiamy na max. czy min. pokrętłem od nagrzewnicy?Jeszcze raz pozdrawiam i proszę o jakieś wskazówki.Motor 1.8 Pb
PS.obroty na biegu jałowym równe, nie falują tylko jak wcisnę mocno gaz słychać lekkie opóźnienie jakby syczenie ale tylko w przypadku gwałtownego wciśnięcia(dlatego wymieniałem uszczelki kolektora i przepustnicy a teraz czekam na zawór ciśnienia atmosferycznego na kolektorze gdyż ten ma urwany ten grzybek i ma dziurę przez która ssie ciągle powietrze i może on jest winowajcą tej lekkiej dziury przy ostrym dodaniu gazu)
Temperatura na desce -wskaźnik w poziomie czyli ok.Problem powstał po naprawie kolektora ssącego(wymiana uszczelki)oraz czyszczenie przepustnicy(wszystko było wyjęte z pojazdu+przez 2 dni miałem odpięty akumulator).Czy to raczej zapowietrzony układ czy coś z kompem się stało (jakoś się go programuje po braku zasilania przez 48h?).Przy odpowietrzaniu układu temperaturę wewnątrz pojazdu ustawiamy na max. czy min. pokrętłem od nagrzewnicy?Jeszcze raz pozdrawiam i proszę o jakieś wskazówki.Motor 1.8 Pb
PS.obroty na biegu jałowym równe, nie falują tylko jak wcisnę mocno gaz słychać lekkie opóźnienie jakby syczenie ale tylko w przypadku gwałtownego wciśnięcia(dlatego wymieniałem uszczelki kolektora i przepustnicy a teraz czekam na zawór ciśnienia atmosferycznego na kolektorze gdyż ten ma urwany ten grzybek i ma dziurę przez która ssie ciągle powietrze i może on jest winowajcą tej lekkiej dziury przy ostrym dodaniu gazu)