Demontaż kolektora ssącego – 626 GF FS

Chyba muszę zmienić nick, bo już chyba macie dosyć mojej niewiedzy
Chcę zmienić uszczelkę pod kolektorem, warsztat chce za to 80zł, przekalkulowałem, zwizualizowałem sobie ile to jest puszek piwka na mecze euro i postanowiłem zrobić to sam. Oczywiście zabrałem się za lekturę forum w poszukiwaniu fotorelacji, albo zwykłej relacji. Znalazłem tylko od samochodu dieslowego, potrzebuję od FS'a
(626 2.0 16v 98r.). Wszystko do przepustnicy włącznie umiem demontować, nie raz robiłem, ale dalej nie wiem czego się spodziewać, na co uważać. Mam instalację gazową.
Czy mógłby ktoś (np. za jedno piwko) mi wytłumaczyć jak zdemontować kolektor w takim stopniu, żeby można było zmienić uszczelkę, na co uważać, co jest najtrudniejsze?
Schemat od 323: http://www.japancars.ru/cat/mazda/index ... blk=1300AD



Chcę zmienić uszczelkę pod kolektorem, warsztat chce za to 80zł, przekalkulowałem, zwizualizowałem sobie ile to jest puszek piwka na mecze euro i postanowiłem zrobić to sam. Oczywiście zabrałem się za lekturę forum w poszukiwaniu fotorelacji, albo zwykłej relacji. Znalazłem tylko od samochodu dieslowego, potrzebuję od FS'a

Czy mógłby ktoś (np. za jedno piwko) mi wytłumaczyć jak zdemontować kolektor w takim stopniu, żeby można było zmienić uszczelkę, na co uważać, co jest najtrudniejsze?
Schemat od 323: http://www.japancars.ru/cat/mazda/index ... blk=1300AD
