Wysokie obroty biegu jałowego podczas jazdy 2,0 FS

Otóz po wykonaniu procedury wyczyszczenia przepustnicy w maździe 626 mojego kuzyna pojawil się problem z wysokimi obrotami na jalowym(1600 rpm) biegu w czasie ruchu, ale po zatrzymaniu auta na czerwonym switle lub skrzyzowaniu spadają do normy czyli:750 rpm.
prosze o pomoc i doradzenie co zrobić dodam ze zaraz po czyszczeniu obroty podczas jazdy na jalowym byly 1600 natomiast na drugi dzien rano po przejechaniu spadly o 200 rpm i wynoszą 1400 tylko na jalowym kiedy auto jedzie kiedy, ale jak zatrzymam na swiatlach to po okolo 1-2 sekundach spadają do normy.
Na stacji diagnostycznej powiedzieli ze nalezy wykonać adaptacje przepustnicy. I tu mam do was pytane czy w gf w moteorem 2.0 fs jest mozliwa adaptacja przepustnicy po jej czyszczeniu??
Mam nadzieje ze może samo się naprawi bo na drugi dzien po 12 godzinach spadly do 1400.
prosze o pomoc i doradzenie co zrobić dodam ze zaraz po czyszczeniu obroty podczas jazdy na jalowym byly 1600 natomiast na drugi dzien rano po przejechaniu spadly o 200 rpm i wynoszą 1400 tylko na jalowym kiedy auto jedzie kiedy, ale jak zatrzymam na swiatlach to po okolo 1-2 sekundach spadają do normy.
Na stacji diagnostycznej powiedzieli ze nalezy wykonać adaptacje przepustnicy. I tu mam do was pytane czy w gf w moteorem 2.0 fs jest mozliwa adaptacja przepustnicy po jej czyszczeniu??
Mam nadzieje ze może samo się naprawi bo na drugi dzien po 12 godzinach spadly do 1400.