Strona 1 z 1

Problem z ładowaniem "zbyt wysokie?" regulator? (626 GF 1,8 Pb)

PostNapisane: 31 sty 2012, 19:21
przez VeryCoolMan
Witam, Panowie mam do Was prośbę gdyby komuś chciało się zmierzyć napięcie woltomierzem na klemach po odpaleniu zimnego silnika jak i po rozgrzaniu, zauważyłem że u mnie gdy silnik jest zimny ładowanie wynosi aż 15,1v! <szok> a po rozgrzaniu 14,8- 14-9v nie ma różnicy czy pod obciążeniem czy nie :| :| czy to przez te mrozy? a może coś nie tak z wiązką od wzbudzenia alternatora?
Będę wdzięczny za pomoc.

Re: Problem z ładowaniem "zby wysokie?" regulator? (626 GF 1,8 Pb)

PostNapisane: 31 sty 2012, 20:49
przez lucas83
Ja niedawno mierzyłem u siebie, co prawda nie przy takich mrozach, ale wyszło mi jakieś 14.8V zaraz po odpaleniu, a po rozgrzaniu 14.3-14.5.

Jutro rano zmierzę jeszcze raz na zimnym przy mrozie i na rozgrzanym jak wrócę z pracy.

Niech inni tez pomierzą, im więcej wyników tym lepsze porównanie :)

Re: Problem z ładowaniem "zbyt wysokie?" regulator? (626 GF 1,8 Pb)

PostNapisane: 31 sty 2012, 22:32
przez VeryCoolMan
lucas83 napisał(a):Jutro rano zmierzę jeszcze raz na zimnym przy mrozie i na rozgrzanym jak wrócę z pracy.
<piwo>
lucas83 napisał(a):Niech inni tez pomierzą, im więcej wyników tym lepsze porównanie :)
<spoko>

Re: Problem z ładowaniem "zbyt wysokie?" regulator? (626 GF 1,8 Pb)

PostNapisane: 1 lut 2012, 09:22
przez lucas83
OK, przy -15 stopniach dziś rano u mnie (tyle mi pokazało temperatury) po odpaleniu (bez obciążenia) napięcie ładowania wyniosło 14.8V. Resztę sprawdzę po powrocie z pracy :)

EDIT:

Wracając z pracy rozgrzałem dobrze samochód. Na zewnątrz temperatura jakieś -12 stopni. Napięcie ładowania (bez obciążenia) wyniosło 14.5-14.6V, czyli potwierdziło się to, co pisałem wcześniej.

Re: Problem z ładowaniem "zbyt wysokie?" regulator? (626 GF 1,8 Pb)

PostNapisane: 1 lut 2012, 21:41
przez VeryCoolMan
lucas83 napisał(a):OK, przy -15 stopniach dziś rano u mnie (tyle mi pokazało temperatury) po odpaleniu (bez obciążenia) napięcie ładowania wyniosło 14.8V. Resztę sprawdzę po powrocie z pracy :)

EDIT:

Wracając z pracy rozgrzałem dobrze samochód. Na zewnątrz temperatura jakieś -12 stopni. Napięcie ładowania (bez obciążenia) wyniosło 14.5-14.6V, czyli potwierdziło się to, co pisałem wcześniej.

Dzięki lucas :)