Nie pali na benzynie 2,0 FS
1, 2
Jak w temacie. Moja mazdka nie pali na benzynie.
Od kilku dni zauważyłem trudny rozruch samochodziku, myślałem ze siada mi stacyjka (rozruch) lub czujnik temperatury płynu chłodzącego (zalewa)
Uważałem tak gdyż za którymś kolejnym razem zapalał co prawda słabo ciągnął, ale przechodził na gaz i to mi tak bardzo nie przeszkadzało.
Dzisiaj już madzia nie zapaliła na Pb, zapaliła – za to prawie od strzała na LPG.
Pompę paliwową słyszę, ale czy ma dobre ciśnienie ?
Czy może ktoś z Was miał podobny problem – proszę o poradę.
Od kilku dni zauważyłem trudny rozruch samochodziku, myślałem ze siada mi stacyjka (rozruch) lub czujnik temperatury płynu chłodzącego (zalewa)
Uważałem tak gdyż za którymś kolejnym razem zapalał co prawda słabo ciągnął, ale przechodził na gaz i to mi tak bardzo nie przeszkadzało.
Dzisiaj już madzia nie zapaliła na Pb, zapaliła – za to prawie od strzała na LPG.
Pompę paliwową słyszę, ale czy ma dobre ciśnienie ?
Czy może ktoś z Was miał podobny problem – proszę o poradę.
- Od: 20 gru 2011, 01:14
- Posty: 35
- Skąd: Sochaczew
- Auto: 626 2.0i GF/GW 2000 r
accord CC7
ja.. dlatego pisalem o pompie – u mnie okazalo sie ze tylko krecila ale nie pchała płynu
skonczyło sie wymiana na druga ale dostep jest powalony przynajmniej w GW
w BGB* masz instrukce jak zweryfikowac dzialanie pompy
* BGB = Big Green Book czyli workshop manual
skonczyło sie wymiana na druga ale dostep jest powalony przynajmniej w GW
w BGB* masz instrukce jak zweryfikowac dzialanie pompy
* BGB = Big Green Book czyli workshop manual
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
noxes napisał(a):Pompa padła, 3-4 bary chyba powinno być.
według BGB
cisnienie robocze po 5 minutach od wylaczenia pompy powionno byk ok 340 kPa , maxymalne przy wlaczonej pompie od 550 kPa do 630 kPa
cisnienie robocze listwy to 210-260 kPa na wolnych obrotach przy podlaczonym regulatorze cisnienia
cisnienie robocze listwy z odlaczonym wezem podcisnienia regulatora cisnienia powinno sie zawierac w 260-310 kPa
rezystancja pinów wtryskiwaczy powinna sie zawierac miedzy 12 a 16 ohmów
we wtyczce pompy paliwa piny B i D powinny wykazywac kontynuacje (piny górny i dolny od strony przeciwnej niz zebrowanie kształtki wtyczki) – korekta by lucas83 – "moja wina.. moja wina.. moja ...

* 100 kPa = ~ 1 bar
Ostatnio edytowano 15 sty 2012, 16:56 przez maxim_wawa, łącznie edytowano 1 raz
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
lucas83 napisał(a):we wtyczce pompy paliwa piny B i D nie powinny wykazywac kontynuacji
Odwrotnie, powinny wykazywać przejście.
prawda.. my bad..* – poprawione
* ale żech sie je.bn.ął
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
noxes napisał(a):Pompa padła, 3-4 bary chyba powinno być.
tak padła pompa
Podłączyłem zegar za regulatorem ciśnienia i pokazał 0 kPa.
następnie przed listwą też 0 kPa.
Wiecie wyjąłem pompę podałem napięcie i chodziła ( mieli ciśnienie , do wymiany – myślę )
Z całej tej operacji mam takie spostrzeżenie
Gdy wymontowałem pompę, a resztę zamontowałem, podpiąłem wtyczkę i chciałem uruchomić samochód awaryjnie na gazie – nie chciał zaskoczyć.( mam sekwencje STAG )
Gdy zamontowałem z powrotem tą samą złą, samochód zapalił awaryjnie na LPG.
I tu zachodzi pytanie jaki to ma związek z wtryskiem benzyny (pośrednio z wtryskiem LPG )
Czyżby Sterownik Pb czytał brak pompy – oporność ?
- Od: 20 gru 2011, 01:14
- Posty: 35
- Skąd: Sochaczew
- Auto: 626 2.0i GF/GW 2000 r
accord CC7
moze przy wypieciu pompy komp nie zalacza wtryskow Pb a zarazem stag LPG
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
rumunn95 napisał(a):moze przy wypieciu pompy komp nie zalacza wtryskow Pb a zarazem stag LPG
I tak pewnie jest.
Sterownik Pb ustala czas wtrysku gdy ma sygnał ze pompa paliwa pracuje. Jest w obwodzie.
Ten chwilowy czas wtrysku benzyny odczytuje sterownik LPG i dalej już leci.
- Od: 20 gru 2011, 01:14
- Posty: 35
- Skąd: Sochaczew
- Auto: 626 2.0i GF/GW 2000 r
accord CC7
skoro grzebaliscie przy pompie to powiedzcie ile pinow do niej wchodzi?i za co odpowiadaja?
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
chyba 2 jeszcze są od plywaka poziomu na deske
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
lucas83 napisał(a):Trochę nie kumam. Jak pompa może mieć dwa piny, skoro złącze liczy 4 piny?
Proszę;
https://lh4.googleusercontent.com/-k5QC ... 520626.jpg
- Od: 20 gru 2011, 01:14
- Posty: 35
- Skąd: Sochaczew
- Auto: 626 2.0i GF/GW 2000 r
accord CC7
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6