Schemat układu elektrycznego wysokiego napięcia – Problem

Witam
Mam taki problem juz przerabiany pare razy na forum ale w moim przypadku nie rozwiązany i juz rozkładam ręce. Chce nadmienić jeszcze, ze bez sensu bym nie zakładal watku ale przeszperalem cale forum i lpg rowniez, owszem byly podobne przypadki ale problem u mnie jest gdzies indziej.;/ Otoż podczas dodania gazu auto dławi mi sie i na niskich obrotach i na wysokich, powstaje wybuch w kolektorze, a czasem w obudowie filtra i na Pb i LPG. Szarpie tragicznie rowniez na Pb i LPG. A czasami jest tak ze nie szarpnie ani razu, nie zadławi sie i nic nie strzeli. Przewody wymienione-ngk, swiece wymienione -ngk, cewka wymieniona-sprawna, przeplywomierz sprawdzony-sprawny, nowy filtr powietrza, przepustnica i silnik krokowy oczyszczony. Gdzies musi byc przebicie ale gdzie? Moze ktos posiada jakis schemat, ktory moglby mi pomoc gdzie szukac usterki? Co moze jeszcze powodowac dławienie sie na biegu jalowym, co jest odpowiedzialne za takie zachowanie?
Dziekuje za wszelka pomoc.
Mam taki problem juz przerabiany pare razy na forum ale w moim przypadku nie rozwiązany i juz rozkładam ręce. Chce nadmienić jeszcze, ze bez sensu bym nie zakładal watku ale przeszperalem cale forum i lpg rowniez, owszem byly podobne przypadki ale problem u mnie jest gdzies indziej.;/ Otoż podczas dodania gazu auto dławi mi sie i na niskich obrotach i na wysokich, powstaje wybuch w kolektorze, a czasem w obudowie filtra i na Pb i LPG. Szarpie tragicznie rowniez na Pb i LPG. A czasami jest tak ze nie szarpnie ani razu, nie zadławi sie i nic nie strzeli. Przewody wymienione-ngk, swiece wymienione -ngk, cewka wymieniona-sprawna, przeplywomierz sprawdzony-sprawny, nowy filtr powietrza, przepustnica i silnik krokowy oczyszczony. Gdzies musi byc przebicie ale gdzie? Moze ktos posiada jakis schemat, ktory moglby mi pomoc gdzie szukac usterki? Co moze jeszcze powodowac dławienie sie na biegu jalowym, co jest odpowiedzialne za takie zachowanie?
Dziekuje za wszelka pomoc.