Strona 1 z 1

Jak rozpoznać silnik 2.0 136ps ??

PostNapisane: 10 maja 2011, 22:00
przez far77
Witam,szukam 626 po lifcie z silnikiem 2.0 136ps,jak moge rozpoznać przy kupnie tą wersje silnikową.Przegladajac ogłoszenia myślałem ze białe zegary sa wyróżnikiem tej wersji ale podobno występowaly tez w 115ps,czy jest jakaś inna możliwosć sprawdzenia ?? <co?>

Re: Jak rozpoznać silnik 2.0 136ps ??

PostNapisane: 10 maja 2011, 22:10
przez Pankoala
far77 napisał(a):Witam,szukam 626 po lifcie z silnikiem 2.0 136ps,jak moge rozpoznać przy kupnie tą wersje silnikową.Przegladajac ogłoszenia myślałem ze białe zegary sa wyróżnikiem tej wersji ale podobno występowaly tez w 115ps,czy jest jakaś inna możliwosć sprawdzenia ?? <co?>


Hm... no wg mnie to wystarczy rzut oka na dowód rejestracyjny, ewentualnie sprawdzenie numeru VIN.

Re: Jak rozpoznać silnik 2.0 136ps ??

PostNapisane: 10 maja 2011, 22:49
przez lucas83
W dowodzie i w VINie będziesz miał informacje o silniku jaki zamontowany był w oryginale. A co jeśli ktoś wstawił 115 KM? Jeśli są gdzieś numery silnika w dokumentach, to ewentualnie w ten sposób można porównać (o ile odczytasz z silnika).

Re: Jak rozpoznać silnik 2.0 136ps ??

PostNapisane: 11 maja 2011, 15:32
przez chudya
Też szukałem odpowiedzi na to pytanie. Jedyne, co znalazłem, to informacja, że te wersje różnią się komputerami i "na oko" rozróżnić ich nie da się.

Re: Jak rozpoznać silnik 2.0 136ps ??

PostNapisane: 11 maja 2011, 20:33
przez umcyk
Z tego co mi wiadomo to jezeli OSMY znak w VIN-ie to S to silnik ma 136 hp. Ja mam F i mam 115hp

Re: Jak rozpoznać silnik 2.0 136ps ??

PostNapisane: 11 maja 2011, 22:58
przez Radex
tak jak pisze umcyk, ewentualnie zostaje hamownia gdyby ktoś podmienił silniki :)

hamownia jest rozsadnym wyjsciem, przy okazji sprawdzisz ile tak na prawde ma koni Twoj przyszly samochod.
a w razie przekrętu speszysz nieuczciwego sprzedającego :)

białe zegary nie świadczą o tym jaki jest silnik.

Re: Jak rozpoznać silnik 2.0 136ps ??

PostNapisane: 12 maja 2011, 12:10
przez Riki
Radex napisał(a):hamownia jest rozsadnym wyjsciem,
Radex napisał(a):w razie przekrętu speszysz nieuczciwego sprzedającego


Dałbyś przed sprzedażą shamować auto? :D

(...)
Sprawdzasz po VINie tak jak koledzy mówią. Te silniki i tak kompletnej serii nie trzymają.

Re: Jak rozpoznać silnik 2.0 136ps ??

PostNapisane: 16 maja 2011, 16:47
przez Piaskun20
moja ma 136 koni a bialych zegarow nie posiada.

Re: Jak rozpoznać silnik 2.0 136ps ??

PostNapisane: 16 maja 2011, 21:01
przez wedkarz85
z tego co wiem oznczenie silnika znajduje się na obudowie filtra powietrza umnie fsj2
według nr vin mam jest 115ps a na hamowni miałem 132ps
uwarzaj przy kupnie nie kupuj na ciepły silnik

Re: Jak rozpoznać silnik 2.0 136ps ??

PostNapisane: 17 maja 2011, 09:51
przez Radex
Riki napisał(a):Dałbyś przed sprzedażą shamować auto?

nie wiem ale jak coś kręcił gościu to się chociaż speszy :D poza tym co mu szkodzi jak i tak kupujesz :P

Re: Jak rozpoznać silnik 2.0 136ps ??

PostNapisane: 22 maja 2011, 18:03
przez far77
Dzięki za wszelkie info w temacie,a myslałem ze biały zegraz jest tym wyznacznikiem mocy,czyli 8 znak w nr VIN może wyjaśnic sytuacje.

Re: Jak rozpoznać silnik 2.0 136ps ??

PostNapisane: 19 lut 2012, 19:37
przez stahoo2006
Ja miałem taki silnik, i różnił się on od wersji 115KM tym, że na kolektorze ssącym jest zamontowana plastikowa bańka pod spodem, w wersji 115 i 116 KM tego nie ma.

PostNapisane: 19 lut 2012, 20:13
przez grzech_z
stahoo2006 napisał(a):Ja miałem taki silnik, i różnił się on od wersji 115KM tym, że na kolektorze ssącym jest zamontowana plastikowa bańka pod spodem, w wersji 115 i 116 KM tego nie ma.

Jezeli piszesz o tej pod kolektorem do niego przykreconej to niekoniecznie bo ja mialem taka w 1.8 90ps.
Natomiast wersja 136 ma hlodniczke oleju (taka "podkladka" pod filtrem oleju z wezykiem).

PostNapisane: 19 lut 2012, 21:01
przez lucas83
Panowie, pewnie macie na myśli pojemnik rezonansowy, który występuje tylko w silniku FS (2.0). Nie wiem jakim cudem Kolega grzech_z mógł mieć ją w FP (1.8). A może ktoś zrobił SWAPa, a Kolega był przekonany, że jeździ na silniku 1.8 ;)

PostNapisane: 19 lut 2012, 21:05
przez tadziomaru1
lucas83 napisał(a):Panowie, pewnie macie na myśli pojemnik rezonansowy, który występuje tylko w silniku FS (2.0). Nie wiem jakim cudem Kolega grzech_z mógł mieć ją w FP (1.8). A może ktoś zrobił SWAPa, a Kolega był przekonany, że jeździ na silniku 1.8 ;)

<spoko>

PostNapisane: 20 lut 2012, 09:43
przez grzech_z
lucas83 napisał(a):Nie wiem jakim cudem Kolega grzech_z mógł mieć ją w FP (1.8). A może ktoś zrobił SWAPa, a Kolega był przekonany, że jeździ na silniku 1.8 ;)


A kto wie, w każdym razie ten też okazał się być zajeżdżony:( Nowy póki co wygląda i chodzi jak zegareczek i czuć te koniki pod butem. Też się zastanawiałem czy to mocniejszy motor czy słabszy, sprzedający twierdził, że mocniejszy i mechanik potwierdził przy zmianie – ze względu właśnie na tą hłodniczkę.

Re: Jak rozpoznać silnik 2.0 136ps ??

PostNapisane: 16 sie 2016, 19:31
przez Mysza
Mam przed sobą swoją GE oraz drugą GF z silnikami FS. Obie w dowodzie 85kW. GF ma puszkę pod kolektorem ssącym, moja GE miała puszkę rezonansową doczepioną do kolanka rury dolotowej między przepustnicą a przepływomierzem. GF w dowodzie F na 8 polu VIN, GE za to posiada J (amerykański VIN). GE ma oznaczenie motoru FS2 na głowicy, a GF ma FS9. Mętlik :) Ale powiem jedno. To jest jakieś dzikie 115 koni. Obydwie zaknacają niemiłosiernie jak na 2.0 Mitsubishi 4g63 136PS tak nie jeżdżą, bo lubią się kręcić i nie raz się złapałem że jadę na trójce zamiast na piątce.... Mazdy ciągną z dołu.

Re: Jak rozpoznać silnik 2.0 136ps ??

PostNapisane: 26 wrz 2016, 22:55
przez Cinek1
["grzech_z"]

[ Jezeli piszesz o tej pod kolektorem do niego przykreconej to niekoniecznie bo ja mialem taka w 1.8 90ps.
Natomiast wersja 136 ma hlodniczke oleju (taka "podkladka" pod filtrem oleju z wezykiem) ]

Aaaaaaaa To kolego Cię zaskoczę ponieważ ja Mam Mazdę 626 V 99r 2,0 115 KM no i takową chłodniczkę oleju pod filtrem również posiadam . . . <co?>