Syczące powietrze z obudowy filtra powietrza.

Witam,
Na wstępie tak na wszelki wypadek – przejrzałem całe forum i było coś w tym temacie ale nie dla tego modelu
.
Na poniższym filmiku słychać dokładnie sprężone powietrze dochodzące z komory (obudowy) filtra powietrza. Rozmawiałem z innym użytkownikiem dokładnie takiej samej Mazdy 626 GF 1,8 90KM benz. i stwierdził, że u niego nie słychać takiego syczenia.
http://www.youtube.com/watch?v=EsmhRBZzm5A
Macie Panowie jakiś pomysł co może być przyczyną?
Filtr powietrza Knecht – czyli porządny
Obudowa na pierwszy rzut oka nie jest pęknięta.
Z rur z jednej i drugiej strony nic nie słychać by były uszkodzone.
Czy przepływka lub czujnik temp. powietrza dolotowego może mieć tutaj jakiś wpływ
–
dodam, że wiedzy z mechaniki to zbyt wiele nie posiadam
–
Podejrzewam, że może to być przyczyną, że moja Madzia nie ma takiego ciągu, przyspieszenia jaki miała kiedyś, choć mam świadomość, że z motorem 1,8 i 90KM szału nie ma
będę wdzięczny za wszelkie wskazówki
Rafał
Na wstępie tak na wszelki wypadek – przejrzałem całe forum i było coś w tym temacie ale nie dla tego modelu
Na poniższym filmiku słychać dokładnie sprężone powietrze dochodzące z komory (obudowy) filtra powietrza. Rozmawiałem z innym użytkownikiem dokładnie takiej samej Mazdy 626 GF 1,8 90KM benz. i stwierdził, że u niego nie słychać takiego syczenia.
http://www.youtube.com/watch?v=EsmhRBZzm5A
Macie Panowie jakiś pomysł co może być przyczyną?
Filtr powietrza Knecht – czyli porządny
Obudowa na pierwszy rzut oka nie jest pęknięta.
Z rur z jednej i drugiej strony nic nie słychać by były uszkodzone.
Czy przepływka lub czujnik temp. powietrza dolotowego może mieć tutaj jakiś wpływ
–
Podejrzewam, że może to być przyczyną, że moja Madzia nie ma takiego ciągu, przyspieszenia jaki miała kiedyś, choć mam świadomość, że z motorem 1,8 i 90KM szału nie ma
będę wdzięczny za wszelkie wskazówki
Rafał