Strona 1 z 1

problem z odpalaniem i obrotami

PostNapisane: 30 sie 2010, 11:46
przez piotrek626
Witam i przepraszam z mety jeśli przeoczyłem temat i go dubluje . Zaczynam od tego że dzieją się u mojej madzi dziwne rzeczy ;/ zapalam samochód no to pusci dymek to juz o tym czytałem ale to pomijając. Przejadę klka kilometrów zgaszę silnik po jakimś czasie zapalam złapie 2 tys obrotów i nagle gaśnie ? czy moze to byś wina immobilaizera? .Mam Mazde 626 2.0 b, gaz sekwencyjny 97 r sierpień
Zapalam za każdym razem na benzynie, ale muszę zapalać go czasami do 3 razy a czasami zapala się za 1 razem Czasami odrazu po zapaleniu silnika chcę dodac gazu to gaśnie odrazu ;/ np po nocy.
Czy może to być zapchany filtru benzyny/ gazu bo nie wiem czy były wymieniane . Jedyne co wymieniałem to świece w tym samochodziku. Na benzynie czasami jak ją wkręcam na obroty to tak jak by coś przerywało wchodzi na obroty jak traktor . A na gazie jak jadę i wrzucam dwójkę to czasami dochodzi wskazówka do 2.5 tys. obrotów i spadają obroty nawet jak mam wciśnięty pedał gazu. Prosiłbym o jaką kolwiek odpowiedź a jeśli coś zakręciłem to prosze o powtórzenie i wytłumacze konkretnie sorki jeśli zdublowałem :) pzdr <płacze> :( mam ją dopiero ok 3 miesiące

Re: Mazda 626 2.0 b.g. 115 KM

PostNapisane: 31 sie 2010, 09:34
przez siegu
proszę o poprawienie tytułu tematu zgodnie z regulaminem <czytaj>

Re: problem z odpalaniem i obrotami

PostNapisane: 31 sie 2010, 18:28
przez maxim_wawa
u mnie objawy byly tylko podobne – uszkodzona sonda i zawór EGR, po wymianie i regulacji jest idealnie

Re: problem z odpalaniem i obrotami

PostNapisane: 31 sie 2010, 22:53
przez stanlley23
dużo narobione kilometrów na parowniku??? może parownik puszcza

Re: problem z odpalaniem i obrotami

PostNapisane: 1 wrz 2010, 07:50
przez piotrek626
wiesz co stanlej23 jak ją kupowałem miała cofnięte do 167tys a podejrzewam ze ok 200tys miała lekką ręką <diabełek>

Re: problem z odpalaniem i obrotami

PostNapisane: 1 wrz 2010, 09:39
przez rumunn95
200?? nikt sie nie bawi w cofanie kilku kilometrow ok 300 napewno bylo nastukane jak na autko z tego roku i niema co wirzyc ze dziadek nim do kosciola jezdzil :P a jak z zachodu to na 100%

Re: problem z odpalaniem i obrotami

PostNapisane: 1 wrz 2010, 11:49
przez piotrek626
no właśnie wiem hehe z holandi było prowadzone na kołach teraz deszcz leje az sie boje go odpalić bo w taką pogodę jak sobie mój skarb zadymi to porządnie ale później ok :)

Re: problem z odpalaniem i obrotami

PostNapisane: 1 wrz 2010, 20:39
przez rumunn95
mialem to samo wymaina pierscieni i uszczelniaczy zalatwi sprawe ja dodatkowo u siebie regenerowalem glowice to tak pprzy okazji 300 zl wiecej i mozna spac spokojnie nie wymienialem tylko prowadnic zaworow bo byly dobre

Re: problem z odpalaniem i obrotami

PostNapisane: 1 wrz 2010, 21:06
przez piotrek626
ile Panie kolego wydałeś na taką operacje z robocizną mechanika ?:)

Re: problem z odpalaniem i obrotami

PostNapisane: 1 wrz 2010, 21:55
przez rumunn95
czesci razem z razrzadem usczelniaczami i uszczelkami w sklepie 800zl z kilkunastu procentowym rabatem plus 900zl u mechanika za wymiane i 300 za remont glowicy wraz z regulacja zaworow