2.0 FS – zakładać instalacje LPG czy nie?
1, 2
Witam,
jako że mazda posiadane przez mojego tatę połyka 10l/100 w mieści przy delikatnej jeździe, nasunął się pomysł założenia gazu do tego auta. Silnik 2.0 116 KM. Jako, że jestem zielony w tych sprawach, chciałbym się zapytać, jaki typ instalacji jest konieczny? ile kosztuje taka instalacja? Czy silnik dobrze współpracuje z gazem?
Proszę o odpowiedzi,
Pozdrawiam.
jako że mazda posiadane przez mojego tatę połyka 10l/100 w mieści przy delikatnej jeździe, nasunął się pomysł założenia gazu do tego auta. Silnik 2.0 116 KM. Jako, że jestem zielony w tych sprawach, chciałbym się zapytać, jaki typ instalacji jest konieczny? ile kosztuje taka instalacja? Czy silnik dobrze współpracuje z gazem?
Proszę o odpowiedzi,
Pozdrawiam.
- Od: 9 kwi 2010, 18:27
ile km robisz miesiecznie? sprawdz najpierw czy sie oplaca http://www.gazeo.pl/kalkulator.php
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Witam,
tata robi jakieś 400-500 km rocznie, opłaca się tak czy siak założyć gaz, ale bardziej interesuje mnie, jak gaz współpracuje z tym silnikiem? Ile kosztowałaby instalacja gazowa?
tata robi jakieś 400-500 km rocznie, opłaca się tak czy siak założyć gaz, ale bardziej interesuje mnie, jak gaz współpracuje z tym silnikiem? Ile kosztowałaby instalacja gazowa?
jabolewski napisał(a):400-500 km rocznie, opłaca się tak czy siak założyć gaz
Chyba sobie jaja robisz ...
Poza tym, mamy dział LPG.
przy tak malym przebiegu nie ma raczej sensu. chociaz instalacja i tak Ci sie zwroci po okolo 3 latach.
ale chyba nie ma sensu, lepiej pieniadze przeznaczyc na naprawy/wymiany czesci
sama sekwencja to koszt okolo 2300zl.
do tego dochodzi dodatkowa fimiana filtru i przeglady co 10000km.
poza tym przeglad coroczny drozszy z gazem