Uszkodzone popychacze

Postprzez Grzyby » 29 sie 2008, 10:21

aggio, skontaktuj się proszę z Jaksą.
601 323 626 chyba będzie prościej, nie sądzisz?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17091 (111/179)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez aggio » 29 sie 2008, 10:46

Jaksa mówi też, że tam nie ma żadnej hydrauliki ani popychaczy
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2006, 15:33
Posty: 82
Skąd: Łomża
Auto: Premacy FS '02 asb pb/lpg

Postprzez Grzyby » 29 sie 2008, 11:39

No i wszystko w temacie. Skoro regulacja płytkami .... :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17091 (111/179)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez aggio » 29 sie 2008, 12:06

Jedno jest pewne. ASO w Białymstoku i inny mechanik stwierdzili kiepską kompresję jak jest zimny. Czyli na 99% problem jes z zaworami. Możliwości teraz chyba są takie: luz, zacierająca się szklanka w gnieździe lub zawór. Tak czy tak trzeba dobrać się do głowicy.
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2006, 15:33
Posty: 82
Skąd: Łomża
Auto: Premacy FS '02 asb pb/lpg

Postprzez waldii » 29 sie 2008, 21:36

aggio no wlasnie nie napisalem tego wczoraj.Plytki wykluczaja hydraulike.Albo jedno albo dugie.To tak jakby zalozyc wielkie gaciory i na wierzch stringi

A szkoda Twojej kasy i czasu,smigaj do Jaksy i to napraw ;)
waldii
 

Postprzez aggio » 9 wrz 2008, 14:40

problem chyba rozwiązany. Głowica zdjęta. Na pewno nie ma tu żadnej hydrauliki. Brak luzu na zaworach wydechowych. Wypalone zawory wydechowe i gniazda. Prawdopodobnie te zawory i gniazda nie są przystosowane do jazdy na gazie (wyższa temperatura spalania). Zdeformowana przylga zaworu, brak okrągłości, brak dobrej kompresji. Na gazie przejechałem ok. 60000km. Ale może jakby wcześniej ktoś wpadł na pomysł sprawdzenia luzów to może nie musiałbym dzisiaj remontować głowicy. Prawdopodobnie z podpartymi zaworami przejachałem ok. 8000 km.
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2006, 15:33
Posty: 82
Skąd: Łomża
Auto: Premacy FS '02 asb pb/lpg

Postprzez waldii » 10 wrz 2008, 22:41

aggio napisał(a):Prawdopodobnie te zawory i gniazda nie są przystosowane do jazdy na gazie (wyższa temperatura spalania).

a ja bym obstawial za uboga mieszanke.Tempera spalania tez drastycznie wzrasta
waldii
 

Postprzez aggio » 11 wrz 2008, 09:14

nie ma takiej możliwości bo mam sekwencje i jak się rozreguluje to zaraz świeci się check engine od zabogatej albo ubogiej mieszanki. Robię wtedy szybko kalibrację i jest OK. Podobno ta moja głowica nie nadaje się do gazu. Jakby wstawić gniazda z węglików spiekanych wtedy OK i można długo i bezproblemowo śmigać na gazie. To tyle w teorii :) Tylko, że to kosztuje ...
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2006, 15:33
Posty: 82
Skąd: Łomża
Auto: Premacy FS '02 asb pb/lpg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6