Silnik cały czas pracuje na ssaniu 1,8 FP

Postprzez Mieczyslaw » 25 lut 2008, 15:15

bojownik ja wymianilem wszystkie filtry jako pierwsze bo myslalem ze ot jest wlasnie przyczyna ale okazalo sie ze jednak nie ale nie powiem praca silnika sie poprawila. bylem dzisiaj u 4 mechanikow i zaden nie mogl podlaczyc madzi pod kompa bo cos tam a w "ASO" powiedzieli mi za to 100 pln :D na czwartek sie umowilem z jednym i zobaczymy co wyjdzie. powiem mu to wszystko co piszecie, zobaczymy co z tego wyjdzie. napisze pozniej co bylo nie tak

Wodzu napisał(a): 1 sonda lambda –> zepsuta podaje do kompa informacje ze mieszanka jest za uboga a komp podaje wiecej paliwa, skutek: wieksza moc silnika kosztem spalania srednio 15-20l na 100km. 2 sinik krokowy –> brudny, zawieszony nie odetnie doplywu dodatkowego paliwa na rozgrzanie. Sutek wysokie obroty nawet jak silnik jest nagrzany, duze spalanie.


a obroty jak juz sie ustabilizuja w miare to faluja? bo ja tak mam
Ostatnio edytowano 25 lut 2008, 15:18 przez Mieczyslaw, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez Wodzu » 25 lut 2008, 15:27

Mieczyslaw napisał(a):a obroty jak juz sie ustabilizuja w miare to faluja? bo ja tak mam

Jaki jest przedzial falowania, jak ok 200-300 obrotow to moze to byc zabrudzony silnikczek krokowy, przepustnica, a nawet slyszalem ze glowny czyjnik temperatury,aparat zaplonowy itp, mozliwosci jest duzo :(
EX XEDOS 9
Moja EX
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2005, 12:38
Posty: 1358 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: BJ 2.0 :D, Demio 99r

Postprzez Mieczyslaw » 25 lut 2008, 15:32

nawet mniej ok 100, z 750 do 650 i podskakuje znow do 750 cos czuje ze zanim dojde do tego co to jest to pol silnika rozbiore :/
jak sie usuwa posty bo ja nie mam pojecia a ten nad Toba jest niepotrzebny
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez Wodzu » 25 lut 2008, 16:00

Mieczyslaw napisał(a):jak sie usuwa posty bo ja nie mam pojecia a ten nad Toba jest niepotrzebny

TO moga tylko admini
EX XEDOS 9
Moja EX
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2005, 12:38
Posty: 1358 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: BJ 2.0 :D, Demio 99r

Postprzez Mieczyslaw » 26 lut 2008, 22:30

juz sie tym zajeli :P umowilem sie z mechanikiem na czwartek takze napisze co wykrylismy

wiec tak: sonda dziala, (silniczka krokowego ze nie ma tylko cos innego, przeplywomierz powietrza?? jakos tak ale ze to nie ma nic do spalania tylko trzyma obroty, to mu mowie ze faluja a on ze to normalne bo w sumie chodza tylko o 100 150 obr), dalej elektryka sprawna tzn sprawdzil swiece i przewody ktore wymienialem dopiero, filtr ktory tez nowy, cos tam popatrzyl posluchal zawolal jakiegos majstra i powiedzial ze mam za ciezkie obuwie. moze i racja. a mechanicy ponoc najlepsi w okolicy tazke mysle ze wiedza co mowia. zostaje mi tylko w klapkach jezdzic hehe
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez bojownik » 29 lut 2008, 22:42

Że co? Że niby ciężką nogę masz? Bo nie rozumiem.... wydaje mi się, że 15L na 100km to zdecydowanie za dużo. Poza tym czytałem na forum, że gdzieniegdzie sonda wskazywała dobre napięcia, tylko że przesyłała impulsy zbyt wolno (czy jakoś tak) i to był powód wysokiego spalania (pomogła wymiana). Z relacji użytkowników wywnioskowałem, że ten model powinien palić ok 10L w mieście.



Wodzu napisał(a):
bojownik napisał(a):ale znajomy powiedział mi że takie luźne łączenie może wpływać na spalanie.

Raczej nie wplywa bedzie wplywalo na prace silnika (brak mocy, przerwanie, szarpanie), na spalanie w silnikach benzynowych z wtryskiem wplywaja 2 rzeczy: 1 sonda lambda –> zepsuta podaje do kompa informacje ze mieszanka jest za uboga a komp podaje wiecej paliwa, skutek: wieksza moc silnika kosztem spalania srednio 15-20l na 100km. 2 sinik krokowy –> brudny, zawieszony nie odetnie doplywu dodatkowego paliwa na rozgrzanie. Sutek wysokie obroty nawet jak silnik jest nagrzany, duze spalanie.


Zawsze wydawało mi się, że gdy świece są zalewane przez nieprawidłowe łączenie kabli ze świecami to marnotrawione jest paliwo co w moim odczuciu mogłoby się przełożyć na spalanie.
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2008, 19:08
Posty: 199
Skąd: żywiec
Auto: VW B5(3B) 2.5 TDI V6 150KM AFB

Postprzez Mieczyslaw » 29 lut 2008, 23:42

tak mi powiedzial, ze za bardzo gniote ja. te sie zdziwilem ale zobaczymy jak bede delikatnie faktycznue jezdzl. sonda ze ok jest, swiece i przewody wymienilem bo tez maja wplyw na spalanie. podlaczyl sonde i zapalilem i zalapala od razu i ze weszystko git jest z nia takze nie wiem a wymieniac nie bede skoro mechanik mowi ze nie trzeba. najlepiej to samemu sie ksztalcic na takiego i samemu robic bo jeden powie tak a drugi innaczej. sasiad "mechanik" powiedzial ze silnik mi powietrze skads pobiera :|
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez bojownik » 1 mar 2008, 09:22

A te przewody dzie i za ile kupowałeś? Bo z tego co wiem to nie ma zamienników lub sa w cenie oryginałów czyli ok 400 zł. Jak dla mnie to stanowczo za dużo, a przydało by mi się coś z tym zrobić, bo mi wypadają i silnik mi czasem chodzi nierówno.

Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2008, 19:08
Posty: 199
Skąd: żywiec
Auto: VW B5(3B) 2.5 TDI V6 150KM AFB

Postprzez Mieczyslaw » 1 mar 2008, 17:03

ja kupilem przewody NIPPARTS w radomiu w czesciach japonskich za 170 pln a swiece za 15pln sztuka NGK i to sa zamienniki z tego co czytalem na forum bardzo dobrej jakosci ;)
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez bojownik » 3 mar 2008, 18:28

Hej, dzięki za info, za świece chyba przepłaciłeś ja kupowałem u smirnoffa dedykowane DENSO komplet za 40 zł, NGK miał za 39 brutto.

U mnie kable jednak mam słabej jakości..., na razie doprowadziłem je trochę do ładu, ale każde zdjęcie kabla ze świecy skutkuje przesunięciem się koszulki kabla i nie trzyma świecy bo guma odbija... trochę to uciążliwe...

Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2008, 19:08
Posty: 199
Skąd: żywiec
Auto: VW B5(3B) 2.5 TDI V6 150KM AFB

Postprzez Mieczyslaw » 4 mar 2008, 13:06

nie wiem moze i przeplacilem ale chodza dobrze ;) a smirnoff zawsze z tego co wiem dla forumowiczow jakies znizki daje ;)

ja niedlugo bede w wawie pewnie u mechanika bo u mnie nikt nie jest w stanie powiedziec mi co jest nie tak z moja Madzia :/wtedy napisze co bylo nie tak. mam tylko nadzieje ze nic drogiego ;P
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6