ogarnales juz temat ?
nie kojarze o jakim czujniku piszesz
Spadające obroty podczas jazdy
1, 2
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
maxim_wawa napisał(a):ogarnales juz temat ?
nie kojarze o jakim czujniku piszesz
Ogarnąłem. Nie mogę jednak w manualu namierzyć co to za czujnik – położenia wału?
Naszkicowałem jego położenie – mniejwięcej. Tam zresztą nie ma innego czujnika.
- Załączniki
-
szerokości
grzech
grzech
lucas83 napisał(a):To będzie czujnik położenia wału korbowego. Jedyny w tych okolicach trójprzewodowy
Tak myślałem:)
Reasumując – na brykającą wskazówkę podczas jazdy, szarpanie i wariujące obroty na biegu jałowym należy po pierwsze sprawdzić stan tego przewodu. Jego położenie blisko paska naraża go na bliskie starcie:) – pomimo twardej izolacji. Co prawda powinien być przytwierdzony pod pompą klimy do plastikowego uchwytu ale widać uchwyt może puścić:(
szerokości
grzech
grzech
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6