Witam, przez ostatnie pół roku miałem problem z odpalaniem. Przekręcałem kulczyk na start i kontrolki przygasały, jakiś przekaźnik pstryknął po stronie pasażera i nic. Za drugim razem odpalał jak nigdy nic, ale do dziś. Od dziś już już biere go na pych :/
Próbowałem dobrać się do stacyjki ale nie wiem jak zdjąc plastiki zza kierownicy, nie mogłem zlokalizować rozrusznika coby sptawdzić co nie gra. Wiem tylko że napięcie na akumulatorze nie spada po przekręceniu kluczyka.
Moze to nie waże, ale po całym dniu bezsilniego kręceniu kluczykiem i pchaniu, jak zgasiłem silnik coś zaczeło piszczeć :? To były zostawione światła, wczesniej nigdy tak nie było, światła zawsze zostawiałem włączone a zapalały sie po kilku sekundach od włączenia silniki i to bez względu na położenie włącznika.
Reasumując jak mógłbym chałupniczo zlokalizować/usunąć usterkę (może coś przeczyścić) ew. i na pewno jakiś adres/tel. elektryka w Łodzi cobym nie został bez auta przed długim łikendem. Pozdrawiam, Kamil.
Nie chce kręcić rozrusznikiem.
Strona 1 z 1
- Od: 30 maja 2016, 11:50
- Posty: 31
- Skąd: Łódź
- Auto: 6 GH 2.0 benz. sedan.
kiedyś tam 626 GF 2.0 benz.
I jeszcze jedno, zmieniałem dziś koła i jedno (tylne) nie chciało zejść, ba nawet drgnąć. Postukąłem młotem w około z tyłu z boku z przodu i nic. Ma może ktoś patent na taki przypadek ?
- Od: 30 maja 2016, 11:50
- Posty: 31
- Skąd: Łódź
- Auto: 6 GH 2.0 benz. sedan.
kiedyś tam 626 GF 2.0 benz.
Musisz naprężyć koło,najlepiej jakąś długą łyżką do kół lub czymś innym.Później uderz młotkiem przez drewniany kołek w felgę,ale z wyczuciem żeby jej nie pogiąć.Oczyść z rdzy tarcze w miejscu gdzie styka się z felgą.To jest przyczyną tego,że nie chce Ci zejść koło.
żyj szybko,umieraj młodo........Peugeot 807 2,0 HDI 2 szt.i Laguna 1,8 16V
- Od: 25 sty 2008, 19:12
- Posty: 123
- Skąd: Wołomin
- Auto: 6 GH 2,5 benzyna 2008 r.
Czy nikt nie może mi napisać jak zdjąc plastyki wokoło kierownicy by dobrać się do stacyjki ? Odkręciłem z dołu trzy śróbki ale obie części (górna i doklna) trzymają się b.mocno, nijak nie mogłem je rozdzielić. Jak to zrobić ?
Pozdrawiam, Kamil.
Pozdrawiam, Kamil.
- Od: 30 maja 2016, 11:50
- Posty: 31
- Skąd: Łódź
- Auto: 6 GH 2.0 benz. sedan.
kiedyś tam 626 GF 2.0 benz.
kmail napisał(a):Wiem tylko że napięcie na akumulatorze nie spada po przekręceniu kluczyka.
To znaczy, że nie ma połączenia pomiędzy zaciskami akumulatora a kablami. Wyczyść klemy. Tak mnie się zdaje.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Klemy przeczysciłem ale nadal lipa :/ Przekręcam kluczyk lampki świecą, przygasa radio i wyświetlanie zegarka, pstryka przekaźnik od strony pasażera i nic.
- Od: 30 maja 2016, 11:50
- Posty: 31
- Skąd: Łódź
- Auto: 6 GH 2.0 benz. sedan.
kiedyś tam 626 GF 2.0 benz.
Wyczyść rozrusznik, wymień szczotki i tulejki i musi odpalić.kmail napisał(a):Klemy przeczysciłem ale nadal lipa :/ Przekręcam kluczyk lampki świecą, przygasa radio i wyświetlanie zegarka, pstryka przekaźnik od strony pasażera i nic.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Hugo napisał(a):No to wyczyść rozrusznik, wymień szczotki i tulejki i musi odpalić.kmail napisał(a):Klemy przeczysciłem ale nadal lipa :/ Przekręcam kluczyk lampki świecą, przygasa radio i wyświetlanie zegarka, pstryka przekaźnik od strony pasażera i nic.
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
nie rozbieraj stacyjki.Prawdopodobną przyczyną awarii jest zużycie elementów rozrusznika,tak jak napisał Hugo.Dodam do tego możliwe zużycie tzw. automatu,jest to elektromagnetyczny wyrzutnik dopowiadający za uruchomienie rozrusznika.
Rozrusznik znjduje się pod kolektorem ssącym.
Rozrusznik znjduje się pod kolektorem ssącym.
- Od: 11 kwi 2004, 23:44
- Posty: 103
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda 626 1.8i 16V GW '99+LPG,
Honda Legend Coupe 1991 , 3,2 6V + LPG
Miałem podobny problem z tym, że podjechałem pod sklep i nie odjechałem już bez zapychu. Myślałem że się szczotki zawiesiły albo skończyły, ale niestety było gorzej. Po rozkręceniu rozrusznika wysypały się części wirnika. W jaki sposób to się stało to nie wiem ale dosłownie się wysypał.
Get Rich or Die Tryin'
- Od: 9 lip 2007, 10:40
- Posty: 25
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 1996, 1840 cm3
Uszkodzeniu uległa kostka stacyjki. Koszt elementu w ASO 690 zł, używan w Japan Car (Łódź) za 120 zł. Naprawili mi na A.Struga 14 (zdiagnozowali, pojechali po część, zamontowali). Całkowity koszt 250 zł. Robota tego samego dnia co zgłoszenie
Pozdrawiam, Kamil.
Pozdrawiam, Kamil.
- Od: 30 maja 2016, 11:50
- Posty: 31
- Skąd: Łódź
- Auto: 6 GH 2.0 benz. sedan.
kiedyś tam 626 GF 2.0 benz.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6