Po przekładce silnika z "anglika" nie uruchamia się.
Strona 1 z 1
Mam pewien problem. Kupiłem Mazde 626 anglika. Samochód był sprawny bo dojechałem nim do warsztatu. Po przełożeniu kierownicy autko nie odpala. Ze słów "fachowca" wynika, że działa pompa, do komputera dochodzą wszystkie informacje, wszędzie są zasilania, itp. Całą winę zgania na imobilaizer. Sam sporawdzałem i wiem ze od kluczyka (po otwarciu tej obudowy ) odchodzą jakieś kabelki (w sumie jedna wtyczka z dwoma kabelkami i identyczna druga również z dwoma). Samochód kręci ale nie zapala... Czy można jakoś zewrzeć ten immo?
jak myślicie co to może być? pomocy bo autko stoi juz pół roku...
jak myślicie co to może być? pomocy bo autko stoi juz pół roku...
- Od: 16 kwi 2007, 16:13
- Posty: 8
Coś po prostu zostało spie**** – jak działą immo to nie kręci nic – przekręcasz kluczyk a tam cisza powinna być – przynajmniej tak jest u mnie. Zewrzeć immo się nie da bo to tak jakby wyrzucić immo – nie odczytuje kodu – nie odpala. A na świecy iskierka jest??
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Wg mnie Immo całkowicie odcina wszystko w samochodzie- może u ciebie jest jakoś inaczej – ale skoro przed było dobrze a teraz źle to to warto poszukać przy starej stacyjce (a może stara nadal jest) – to tam najczęściej razem z nią leży odbiornik sygnału – może stacyjkę przełożyli ale tego już nie
Jeżeli faktycznie to immo to serwis to zrobi bez problemu – o cenie nie wspomnę ale to już inna bajka
Powodzenia
Jeżeli faktycznie to immo to serwis to zrobi bez problemu – o cenie nie wspomnę ale to już inna bajka
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Jeżeli IMMO odcina jedynie wtryski a cała reszta kręci to po wymianie na inną stacyjkę najprawdopodobniej starą odpięto razem z anteną IMMO – a jakim kluczykiem odpalasz – tym samym który byłprzed przekładką czy innym?? – Najlepiej byłoby zamontować starą stacyjkę i używać starych kluczy – jeżeli to już się rozpłynęło to pozostaje jedynie wizyta w serwisie – oni po VIN sprawdzą jaki kluczyk dorobić i zrobią coś z anteną. Ale to nie jest tania zabawa.
Najważniejsze to po staremu podłączyć starą stacyjkę i używać starego klucza od tej stacyjki.
Najważniejsze to po staremu podłączyć starą stacyjkę i używać starego klucza od tej stacyjki.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Karwoś napisał(a):Wg mnie Immo całkowicie odcina wszystko w samochodzie
nieprawdą jest...gdyby to było padnięte immo to silnik zapaliłby na ok1-2sek. i zgasł.
skalsiu88 a czy elektryk zrobił tak jak ci radziłem przez tel?
U mnie IMMO odcina całkowicie – po przekręceniu kluczyka powiedzmy dorobionego zapalają się lampki – po przekręceniu wszystko gaśnie i nic się nie dzieje – pisałem na moim przykładzie – nie wiem jak jest w innych.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
tadziol napięcie 12 na wtryskach jest... wszystkie połaczenia między komputerem a resztą sprawdziłem według wyprowadzenia pinów z komputera. Czyli jak to jest? Jesli to immo to powinien odpalić na te 1 – 2 sek czy nie? po przekreceniu kluczykiem kontrolki sie zapalaja. kluczyk jest ten sam co przy angliku tylko byl caly licznik wymieniony na taki z kilometrami na godzine 
- Od: 16 kwi 2007, 16:13
- Posty: 8
A jak jest z antena IMMO – była przy stacyjce czy może gdzieś indziej?? Jeżeli nie ma sygnału z kluczyka to IMMO jest rozłączone – do immo u mnie dochodzą 3 bable do kostki. Może jest gdziej na forum manual do twojego modelu – może tam bedzie widać jak to jest zrobione.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
GF ma immo w kluczyku. Jeżeli przekładałeś z jednej strony na drugą i pozostawiłeś wszystkie ważne elementy (elektronikę immo) tą samą, to musi odpalić a jeśli nie odpala, to po prostu przy przekładaniu, ktoś coś skopał i tyle. Nie ma co zganiać na mazdę.
Elektronika immo jest w komputerze chyba (niestety albo na szczęście). W GE wystarczyło znaleźć podzespół immo i wymienić go wraz z kluczykami. W nowej wersji GFki już tak nie jest – elektronika immo jest zaszyta (częściowo chyba) w PCM silnika.
GF – przy braku zgodności kluczyka z immo – silnik odpala i w ciągu 5 sekund max – przy braku prawidłowego kodu kluczyka gasi silnik (i zapala się kontrolka autka z kluczykiem w środku). Immo gasi silnik. W mazdach 6 immo nie pozwala w ogóle odpalić.
Wymiana szafy (zestawu wskaźników) wpływa wyłącznie na zmianę dystansu auta. Cała reszta musi chodzić (chyba, że ktoś wsadzi szafę z nowszych roczników, to może popalić trochę elektroniki – inne wiązki i zasilania).
PS. musi wypowiedzieć się ktoś, kto zna wersje benzynowe a nie diesla. W dieslu odpalisz i wyłączy po 5 sek. silnik a w benzynie możliwe, że są inne zasady...
Tak sobie czytam jeszcze raz – jeśli wymieniałeś stacyjkę to w takim razie masz inne kluczyki. A jeśli masz inne kluczyki – to kod kluczyka immo jest inny. Więc nie dziwię się, że silnik nie odpala
Elektronika immo jest w komputerze chyba (niestety albo na szczęście). W GE wystarczyło znaleźć podzespół immo i wymienić go wraz z kluczykami. W nowej wersji GFki już tak nie jest – elektronika immo jest zaszyta (częściowo chyba) w PCM silnika.
GF – przy braku zgodności kluczyka z immo – silnik odpala i w ciągu 5 sekund max – przy braku prawidłowego kodu kluczyka gasi silnik (i zapala się kontrolka autka z kluczykiem w środku). Immo gasi silnik. W mazdach 6 immo nie pozwala w ogóle odpalić.
Wymiana szafy (zestawu wskaźników) wpływa wyłącznie na zmianę dystansu auta. Cała reszta musi chodzić (chyba, że ktoś wsadzi szafę z nowszych roczników, to może popalić trochę elektroniki – inne wiązki i zasilania).
Znajdź kolegę GofNet'a i tam dokładnie poczytaj jego podpis... znajdziesz.skalsiu88 napisał(a):Jesli ktos byl mial schemat instalacji elektrycznej tego modelu
A wymieniałeś stacyjkę?? bo z tego co pamiętam (ale mogę się mylić) to przy stacyjce jest tylko wiązka antenki a nie sama elektronika. Ona nie powinna wpływać na możliwość odpalenia, ale mogę się mylić...skalsiu88 napisał(a):czyli moze byc przyczyną ta nowa stacyjka?
PS. musi wypowiedzieć się ktoś, kto zna wersje benzynowe a nie diesla. W dieslu odpalisz i wyłączy po 5 sek. silnik a w benzynie możliwe, że są inne zasady...
Tak sobie czytam jeszcze raz – jeśli wymieniałeś stacyjkę to w takim razie masz inne kluczyki. A jeśli masz inne kluczyki – to kod kluczyka immo jest inny. Więc nie dziwię się, że silnik nie odpala
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Jeśli kluczyki, stacyjka, komputer silnika jest oryginalny (i wszelkie kostki komputerowo-elektroniczne też) to znaczy, że jakiś błąd w okablowaniu się zdarzył przy montażu albo uszkodzenie jakiejś wiązki.skalsiu88 napisał(a):kluczyki i stacyjka są założone od wer.angielskiej
Gdybyś silnik wymontował, położył na gazecie, całe okablowanie, wiązki, komputer i stacyjkę trzymał w dłoniach to też by odpalił o ile wszystko będzie prawidłowo podłaczone (masa
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
moje auto też nie odpala,przez jakiś czas jeżdziłem "na wyłączniku czujnika temperatury"bo auto nie odpalało gdy ciepłe,potem moc znikła całkowicie z odpaleniem nie mniałe problemu.kupiłem inną pompe(kompletną)po założeniu wszystko było OK.dwa dni i nagle auto odmówiło współpracy,nie daje się uruchomić,nie podaje ON na wtryskiwacze.wróciłem do swojej pompy ale niestety,też nie podaje paliwa na wtryskiwacze,myślę,że jest to problem "eletryczny,elektroniczny"mały zawór odcinający(ten na dole pompy)sprawdzony jest OK.może ktoś ma jakiś pomysł.
- Od: 16 sty 2013, 08:14
- Posty: 28
- Auto: mazda 626 ditd 1999 gf/gw
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6