NIe można uruchomić auta

Postprzez achytysz » 27 mar 2007, 12:00

Witam serdecznie.
Mam taki problem. Ostatnio moja mazda odmawia posłuszeństwa. Zdarzyło mi się 3 razy że nie chciała odpalić. Jednak po odczekaniu 1 godziny odpaliła bez problemu. Wczoraj zgasła i juz nie odpaliła. Wcześniej nawet jak nie chciała odpalić to coś tam się ksztusiła i gasła. Teraz nic, słychać tylko kręcenie rozrusznika. Aparat zapłonowy działa bo iskrzy. Miał ktoś podobny problem?
Początkujący
 
Od: 10 paź 2006, 09:40
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 2.0 1998

Postprzez Grzyby » 27 mar 2007, 12:43

achytysz napisał(a):Aparat zapłonowy działa bo iskrzy

Sorki ale CO i GDZIE iskrzy??
przecież w FSie w GFkach nie ma aparatu zapłonowego :|
Chyba że o czymś nie wiem.

A paliwo dochodzi?
W jakim stanie świece? Po takich opróbach odpalenia są suche czy mokre?
Filtr paliwa?


achytysz napisał(a):Wczoraj zgasła i juz nie odpaliła

silnik pracował i nagle zgasł?

A jak pracował to nie działy się jakieś nietypowe rzeczy? Wszystko było ok?

Wiele jest możliwości i musisz napisać trochę więcej – inaczej możemy sobie strzelać.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez achytysz » 27 mar 2007, 13:24

Normalnie pracował. I nie gasł. Nie odpalał tylko po uprzednim naturalnym zgaszeniu. trzy razy po odczekaniu godziny odpalił, za czwartym razem niestety nie.
Iskrzy przy takiej gumowej rurce co dochodzi do silnika. Na początku lekko łapał rozruch ale zaraz gasł. Teraz nic, tylko rozrusznik kręci. Swiece są ok. Filtr paliwa był niedawno wymieniany.
Początkujący
 
Od: 10 paź 2006, 09:40
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 2.0 1998

Postprzez Grzyby » 27 mar 2007, 13:53

achytysz napisał(a):Iskrzy przy takiej gumowej rurce co dochodzi do silnika

coś dokładniej może? :)
Tak samo z siebie iskrzy jak na to patrzysz?


achytysz napisał(a):Swiece są ok

Grzyby napisał(a):Po takich opróbach odpalenia są suche czy mokre?

????????

W tym momencie to podstawa.
Możesz jeszcze odkręcić przewód paliwowy (gdzieś przed wtryskami) i zobaczyć czy po zapaleniu kontrolek leci paliwko.
Jak leci to uszkodzenie jest gdzieś w elektryce (WN, może cewka) jak nie leci to być może pompa paliwa.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez achytysz » 27 mar 2007, 14:33

iskry lecą jak to wyjme i włączę rozruch. ale umówiłem sie już dziś ze znajomym mechanikiem. obluka i dam znać co i jak. pozdrawiam i wielkie dzieki za pomoc.
Początkujący
 
Od: 10 paź 2006, 09:40
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 2.0 1998

Postprzez tadziol » 27 mar 2007, 17:33

ja wiem,ja wiem!! rozrusznik zamienił się w szlifierkę kątową i masakruje koło zamachowe <glupek2>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez achytysz » 29 mar 2007, 12:32

no i wiadomo. padła pompa paliwa. byo jakies zwarcie i jest cała czarna a plastik koło niej stopiony.
pytałem w sklepie i nowa kosztuje 380 zł. wie ktoś czy można gdzieś kupić taniej takie ustrojstwo czy to tyle po prostu kosztuje?
Początkujący
 
Od: 10 paź 2006, 09:40
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 2.0 1998

Postprzez achytysz » 29 mar 2007, 13:02

albo może ktoś by choś wiedziałe gdzie tego szukać?
Początkujący
 
Od: 10 paź 2006, 09:40
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 2.0 1998

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6