Problem z odpaleniem – Immobilizer

Postprzez grzech_z » 27 kwi 2012, 07:25

lukias81 napisał(a):Winna temu moja żona była, cały czas przestawiała kierownicę w tą i we wtą


Muszę mojej powiedzieć by nie kręciła kierownicą bo mi popsuje:) Póki co jest mistrzynią w psuciu gazu. Co trochę pojeździ to coś popsuje. Ostatnio zablokowała trzpień w elektrozaworze:)))
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 10:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez michnoll » 3 maja 2012, 20:48

Generalnie kolega wymontował mi kość z kierownicy i dorobił nowy kluczyk. Obecnie pół immobilisera jest w schowku a reszta w kluczyku. Kontrolka za każdym razem przy odpaleniu się zapala na jakieś 2 sek. i gaśnie ale motor odpala teraz za każdym razem.
Jeszcze kazał mi to trochę testować a jak będzie lipa to ok 1.5 tys. za nowy immo albo jakaś może dopasowywana używka :(
Ludzie dzielą się nie na wykształconych i niewykształconych, a po prostu na mądrych i głupich :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2010, 21:29
Posty: 45
Skąd: Nowa Sól
Auto: Mazda 626 V '97, motor 1,8 FP DOHC KME Diego, Zavoli, Tomasetto oraz
Mazda 6 polift '06 motor 1,8 (121 KM)

Postprzez lucas83 » 4 maja 2012, 16:13

Kontrolka za każdym razem przy odpaleniu się zapala na jakieś 2 sek. i gaśnie ale motor odpala teraz za każdym razem.


Podczas odpalania czy po odpaleniu? Bo jeśli po odpaleniu, to tak ma być. To jest prawidłowe zachowanie układu immobilizera po odpaleniu silnika.

Jeszcze kazał mi to trochę testować a jak będzie lipa to ok 1.5 tys. za nowy immo albo jakaś może dopasowywana używka


Nie no cena chyba z kosmosu :) Jak dobrze poszukasz to w 500-600 PLN spokojnie się zmieścisz. Temat był już poruszany na forum. Potrzebny jest tzw. zestaw złodziejski, który bez problemu dostaniesz na aukcjach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 18:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez michnoll » 8 maja 2012, 13:42

Hmm lucas83 tak jak piszesz zapala się ONA po odpaleniu (a nie podczas) ale problem polega na tym, że nigdy wcześniej się mi nie zapalała, a teraz wręcz przeciwnie dręczy mnie na panelu za każdym razem <zawstydzony>
Ludzie dzielą się nie na wykształconych i niewykształconych, a po prostu na mądrych i głupich :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2010, 21:29
Posty: 45
Skąd: Nowa Sól
Auto: Mazda 626 V '97, motor 1,8 FP DOHC KME Diego, Zavoli, Tomasetto oraz
Mazda 6 polift '06 motor 1,8 (121 KM)

Postprzez tadziomaru1 » 8 maja 2012, 20:15

michnoll napisał(a): dręczy mnie na panelu za każdym razem <zawstydzony>

Tak powinno być.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 11:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez michnoll » 9 maja 2012, 06:10

Ok, ok tylko, że wcześniej tak nie miałem (nawet nie znałem tej kontrolki (a może już nie pamiętam) olej, poducha i bateria przy odpalaniu świeciły się zawsze ale to to ? :|
Ludzie dzielą się nie na wykształconych i niewykształconych, a po prostu na mądrych i głupich :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2010, 21:29
Posty: 45
Skąd: Nowa Sól
Auto: Mazda 626 V '97, motor 1,8 FP DOHC KME Diego, Zavoli, Tomasetto oraz
Mazda 6 polift '06 motor 1,8 (121 KM)

Postprzez lucas83 » 9 maja 2012, 21:34

Myślę, że zbytnio nie zwracałeś uwagi :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 18:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez michnoll » 10 maja 2012, 13:46

Może i tak być ;) .
Najważniejsze, że jakoś to jeszcze śmiga... chociaż zauważyłem, że ma tendencje do przygasania ale to chyba wymiana przepustnicy i zbyt niskie obroty na jałowcu <czarodziej>
Ludzie dzielą się nie na wykształconych i niewykształconych, a po prostu na mądrych i głupich :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2010, 21:29
Posty: 45
Skąd: Nowa Sól
Auto: Mazda 626 V '97, motor 1,8 FP DOHC KME Diego, Zavoli, Tomasetto oraz
Mazda 6 polift '06 motor 1,8 (121 KM)

Postprzez lucas83 » 10 maja 2012, 21:07

Z pewnością nie jest to problem immobilizera, ponieważ on w przypadku pozytywnej weryfikacji kluczyka pozwala silnikowi na dalszą pracę i jego zadanie kończy się w tym momencie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 18:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez ARTURO74 » 31 gru 2012, 10:01

Witam
A ja mam takie objawy ,kiedys mojej pani zapalila sie kontrolka immobilazer i palila sie podczas jazdy ,po ponownym uruchomieniu zgasla,dzisij zapalila mi sie na stale pojechalem do pracy i zgasilem auto,odpalam i cisza slysze przekaznik pod nogami pasazera,kilka razy przekrecam kluczyk kontrolka nawt sie nie zapali przekaznik pyka,po paru razach auto zapala i gasnie po 3 sek. odkrecilem blache pod nogami pasazera przy module sterujacym jest przekaznik i on pyka udalo mi sie zapalic ale kontrolka palila sie non stop powrot do domu to samo auto nie odpala albo odpala na 3 sek i gasnie-w czym problem?mazda 626 GW DITD 2001r

Dopisano 31 gru 2012 13:25:

odkręciłem blache moduł jak nowy suchutki ,ten przekaznik przy module taki zielony jakby glosniej łapał ,ale on nie zwiera całkowicie łapie i puszcza ,nie wiem czy on sie popsuł czy tak powinno byc ,raz mi auto odpalilo ale cały czas siekontrolka paliła immobilaizera ,a poznie znowu cisza
A ja myślę – rzekł ostro rycerz z Garbowa – że całe zło tego świata bierze się
z myślenia. Zwłaszcza w wykonaniu ludzi całkiem ku temu nie mających
predyspozycji."
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 kwi 2007, 21:51
Posty: 28
Skąd: Biala Podlaska
Auto: MAZDA 626 TD 2001r KOMBI

Postprzez ARTURO74 » 1 sty 2013, 15:42

moze ktos posiada schemat podłaczenia tacyjka immobilaizer,moduł sterowania
A ja myślę – rzekł ostro rycerz z Garbowa – że całe zło tego świata bierze się
z myślenia. Zwłaszcza w wykonaniu ludzi całkiem ku temu nie mających
predyspozycji."
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 kwi 2007, 21:51
Posty: 28
Skąd: Biala Podlaska
Auto: MAZDA 626 TD 2001r KOMBI

Postprzez jurass » 12 lis 2018, 20:57

Witajcie mam mazde xedos 6 2.0 1997 roku miałem awarie instalacji elektrycznej która naprawiłem wszystkie kable wymienilem i elekryka działa ale niestety nie chce mi odpalić jak by zapłon był odcięty .moze ktos mi pomoze z tym problem .dzieki serdeczne
Początkujący
 
Od: 13 mar 2013, 06:48
Posty: 2
Auto: mazda xedes 6 2,0

Postprzez lukaszrg » 13 lis 2018, 13:36

Najlepiej to wymrugaj diodą błędy i wtedy będzie wiadomo co jest tego przyczyną
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2015, 12:02
Posty: 227 (0/2)
Auto: 626 gf 2.0b 16v 115hp

Postprzez jurass » 13 lis 2018, 21:41

Sory ale jaką dioda bo nie jestem aż tak w temacie.
Początkujący
 
Od: 13 mar 2013, 06:48
Posty: 2
Auto: mazda xedes 6 2,0

Postprzez lukaszrg » 14 lis 2018, 09:01

Poczytaj sobie tematy o diagnostyce dioda ale w dziale xedosa bo tu jest 626 gf
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2015, 12:02
Posty: 227 (0/2)
Auto: 626 gf 2.0b 16v 115hp

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6