Remont silnika FS

Postprzez trabisp » 24 gru 2016, 10:00

Witam wszystkich zabralem sie za remont silnika w mojej mazdzie GW 2.0 115KM
jako ze blok ,cylindry trzeba dac do szlifu musialem dobrac nowe tloki nadwymiarowe i tu mam problem bo tloki niby wsztystkie wymiary takie same oprocz jednego – głebokosci denka jest w nowym tloku glebsze o 2 mm
mam pytanie do wszystkich moze ktos wie czy silnik bedzie bardzo odprezony ( bo goscie ze sklepu powiedzieli ze napewno sie troche odprezy ) czy te tloki specialnie tak robia?? ale z drugiej strony troche zwiekszy sie pojemnosc wiec ciekawy jestem w jakim stopniu silnik moze stracic moc


mam pytanie czy skladac na tych czesciach czy moze wstawiac tuleje do bloku i dac oryginalne tloki
bardzo prosze o rade
Początkujący
 
Od: 23 paź 2015, 19:52
Posty: 6

Postprzez chudya » 25 gru 2016, 16:43

trabisp napisał(a):zwiekszy sie pojemnosc

Pojemność skokowa się nie zwiększy. Co najwyżej pojemność komory spalania, przez co właśnie spadnie stopień sprężania.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lis 2007, 17:40
Posty: 122 (4/3)
Skąd: Zamość
Auto: 626 GF 2,0 136KM '01
była: 323F BG 1,8i 16V 103KM

Postprzez trabisp » 25 gru 2016, 19:18

Hej dzięki za odpowiedź a dlaczego się nie zwiększy pojemność jak tłoki są nadwymiarowe?
T
Początkujący
 
Od: 23 paź 2015, 19:52
Posty: 6

Postprzez chudya » 25 gru 2016, 19:26

Miałem na myśli zmianę spowodowaną innym denkiem.
Wzrost średnicy będzie w zasadzie nieznaczny w odniesieniu do średnicy, przez co wzrost pojemności także chyba nie ma znaczenia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lis 2007, 17:40
Posty: 122 (4/3)
Skąd: Zamość
Auto: 626 GF 2,0 136KM '01
była: 323F BG 1,8i 16V 103KM

Postprzez trabisp » 25 gru 2016, 19:46

A jak myślisz jaki może być spadek sprężania normalnie jest koło 14 ile może być ?
Początkujący
 
Od: 23 paź 2015, 19:52
Posty: 6

Postprzez chudya » 25 gru 2016, 20:19

To przecież zależy od tego, o ile większa będzie komora spalania/o ile i w jaki sposób pogłębione będzie denko. Tego chyba nikt Ci nie powie, chyba że się mylę ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lis 2007, 17:40
Posty: 122 (4/3)
Skąd: Zamość
Auto: 626 GF 2,0 136KM '01
była: 323F BG 1,8i 16V 103KM

Postprzez trabisp » 25 gru 2016, 20:23

jest głębszy od 2 milimetry to z wymiarów nowego tłoka
Początkujący
 
Od: 23 paź 2015, 19:52
Posty: 6

Postprzez chudya » 25 gru 2016, 20:27

Ale to, niestety nic mi nie pomoże, bo nie wiem, czy jest niższy o 2km na całej powierzchni i nie znam oryginalnej pojemności komory spalania.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lis 2007, 17:40
Posty: 122 (4/3)
Skąd: Zamość
Auto: 626 GF 2,0 136KM '01
była: 323F BG 1,8i 16V 103KM

Postprzez trabisp » 25 gru 2016, 20:30

Cały tłok jest identyczny jak nominał tylko samo zagłębienie jest głębsze o 2mm i wycięcia pod zawory są głębsze o 2 mm
Początkujący
 
Od: 23 paź 2015, 19:52
Posty: 6

Postprzez chudya » 25 gru 2016, 20:38

Różnice będą nieznaczne. Nawet szkoda się zastanawiać, moim zdaniem. Jeden cylinder ma 500cm3.komora spalania jest 14 razy mniejsza, czyli ok. 35cm3. 2mm wysokości w niektórych miejscach tłoka co znaczy? Raczej niewiele.
Jeśli się mylę, proszę mnie poprawić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lis 2007, 17:40
Posty: 122 (4/3)
Skąd: Zamość
Auto: 626 GF 2,0 136KM '01
była: 323F BG 1,8i 16V 103KM

Postprzez trabisp » 26 gru 2016, 11:40

Podobnie myślę jak ty też mi się wydaje że różnica nie powinna być duża ale chciałem się doradzić dzięki za zainteresowanie tematem pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 23 paź 2015, 19:52
Posty: 6

Postprzez grzech_z » 28 gru 2016, 09:57

Fajowo by było gdybyś jakąś fotorelację zamieścił :)
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6