zimny potrafi zgasnąć na jałowym

Postprzez Barteek20 » 21 cze 2016, 13:25

Witam
mam problem w mojej mazdzie 626 2.0 115km
zauważyłem że musze troche pokręcić żeby zapaliła, jak jest zimna potrafi zgasnąć na jałowym (po 10-15sek pracy) jakby sie zakrztusiła, to samo podczas jazdy do 2-3k na zimnym potrafi sie zakrztusić
na ciepłym czasem też zgaśnie ale rzadziej (tylko wolne obroty 630-670) na wyższych jedzie bardzo ładnie (ciągnie powyżej 4k jak oszalała ;) )

autko jest w lpg, więc gdy działa na gazie i chce przełączyć na benzyne również bardzo często mi gaśnie

na gazie problem nie występuje.

Komputer sprawdzony brak błędów
Komputer od gazu również nic.
Początkujący
 
Od: 30 maja 2016, 01:12
Posty: 8
Auto: Mazda 626 2.0 115km 2001r

Postprzez alk80 » 21 cze 2016, 16:39

wpierw może szukaj nie szczelności w dolocie

gaz może na razie wyłącz całkiem, dołącz kleme od aku na noc, potem jeździj tylko na benzynie,

może być tak że od dłuższego czasu jest coś nie tak i sterownik benzyny dostosował się do pracy na LPG, dlatego na benzynie świruje,

jeśli już będzie działać ok na benzynie to trzeba będzie pojechać do gazownika na strojenie

Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez grzech_z » 22 cze 2016, 08:50

Barteek20 napisał(a):podczas jazdy do 2-3k na zimnym potrafi sie zakrztusić


Kable sprawne? To częsty objaw uciekającej iskry.
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez sebekle » 23 cze 2016, 20:39

jak iskra to na gazie byłoby gorzej. zresetuj kompa ale najpierw odłącz podciśnienie z reduktora i zobacz czy z niego gaz nie daje. u mnie puszczał reduktor albo wtryski i po odpaleniu chodził przez chwilę na dwóch paliwach-dławił się i nieraz gasł
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez iparts » 1 lip 2016, 11:31

Zacznij od sprawdzenia filtra paliwa i pompy paliwowej czy nie podaje za niskiego ciśnienia na początku pracy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 5 sie 2014, 13:50
Posty: 324 (1/5)
Skąd: Warszawa
Auto: CX-9 TB 3.7L 277KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6