Mazda 626 1.8 kopci po odpaleniu

Postprzez amazer323 » 16 wrz 2015, 19:57

Dokładnie o tym HX7 myślałem. Orientujesz się może jaki to jest typ oleju? W sensie neutralny/czyszczący/bardzo czyszczący itd.
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2015, 20:36
Posty: 52
Auto: Mazda 626 1.8 90km+gaz
1998r.

Postprzez Kwaska » 3 sty 2016, 16:08

Witam.

Podepnę się pod wypowiedź bo problem jest ten sam.

Auto ma przejechane trochę ponad 330k km i nadszedł czas na niewielki remont silnika (poranny dymek, luzy zaworowe).
Przy okazji remontu mam pytanie odnośnie oleju do silnika. Mój wybór wstępnie padł na Shell Helix 5W-40. No i teraz moje pytanie czy zakupić:
Shell Helix HX7 5W-40
http://allegro.pl/show_item.php?item=58 ... ASmA-Shell
czy też Shell Helix Ultra 5W-40
http://allegro.pl/olej-shell-helix-ultr ... 49405.html

Czy ten drugi z allegro różni się czymś od tego: https://www.feuvert.pl/include/plugins/ ... fa6a80.jpg czy to tylko kwestia starszego i nowszego opakowania??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 lis 2015, 15:05
Posty: 11
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626 GF 1,8 FP 100KM 2000r.

Postprzez sebekle » 3 sty 2016, 19:51

bierz z allegro od oficjalnego dystrybutora. a przynajmniej ja tak robię po remoncie i nie jest źle. Ultra 5W40 ma bardzo dobre parametry jak na tą cenę
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez lukaszrg » 8 sty 2016, 10:43

Powiem tak z własnego doświadczenia. Oleje, płukanki i doktory nic nie pomogą a nawet pogorszą sytuacje. Wymiana uszczelniaczy bez sciągania głowicy powinna wystarczyc. Koszt niewielki. Jeżeli nie pomorze to pierścienie i robota całej glowicy. będzie prawie nowy silnik ;P
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2015, 13:02
Posty: 227 (0/2)
Auto: 626 gf 2.0b 16v 115hp

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6