Mazda 626 1.8 kopci po odpaleniu
Witam.
Podepnę się pod wypowiedź bo problem jest ten sam.
Auto ma przejechane trochę ponad 330k km i nadszedł czas na niewielki remont silnika (poranny dymek, luzy zaworowe).
Przy okazji remontu mam pytanie odnośnie oleju do silnika. Mój wybór wstępnie padł na Shell Helix 5W-40. No i teraz moje pytanie czy zakupić:
Shell Helix HX7 5W-40
http://allegro.pl/show_item.php?item=58 ... ASmA-Shell
czy też Shell Helix Ultra 5W-40
http://allegro.pl/olej-shell-helix-ultr ... 49405.html
Czy ten drugi z allegro różni się czymś od tego: https://www.feuvert.pl/include/plugins/ ... fa6a80.jpg czy to tylko kwestia starszego i nowszego opakowania??
Podepnę się pod wypowiedź bo problem jest ten sam.
Auto ma przejechane trochę ponad 330k km i nadszedł czas na niewielki remont silnika (poranny dymek, luzy zaworowe).
Przy okazji remontu mam pytanie odnośnie oleju do silnika. Mój wybór wstępnie padł na Shell Helix 5W-40. No i teraz moje pytanie czy zakupić:
Shell Helix HX7 5W-40

czy też Shell Helix Ultra 5W-40

Czy ten drugi z allegro różni się czymś od tego: https://www.feuvert.pl/include/plugins/ ... fa6a80.jpg czy to tylko kwestia starszego i nowszego opakowania??
- Od: 13 lis 2015, 15:05
- Posty: 11
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 626 GF 1,8 FP 100KM 2000r.
Powiem tak z własnego doświadczenia. Oleje, płukanki i doktory nic nie pomogą a nawet pogorszą sytuacje. Wymiana uszczelniaczy bez sciągania głowicy powinna wystarczyc. Koszt niewielki. Jeżeli nie pomorze to pierścienie i robota całej glowicy. będzie prawie nowy silnik 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6