Witam
Jestem posiadaczem Mazdy 626 1.8 z LPG, na zimnym silniku samochód zachowuje się poprawnie, ale po przejechaniu ok. 5km samochód zaczyna się dławić, od 2-3tys obr. samochód ma poważne dławienia, odblokowuję się po 3 tyś i maksymalnym wciśnietym gazie. Wciśniecie sprzegła lub jazda na luzie kończy się poważnym falowaniem obrotów czasem wyłączeniem silnika.
Wymieniałem kable, świece, przepływomierz.
Dodam, że tak samo zachowuję się na benzynie i na gazie.
Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
Dławi szarpie nie równo pracuje na luzie.
Strona 1 z 1
adrinek
A wypięcie kostki z EGR coś da? Pewnie wszystko zależy od pozycji klapki.
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
A wypięcie kostki z EGR coś da? Pewnie wszystko zależy od pozycji klapki.
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Często jest proponowane zaślepienie EGR-u a ja się pytam jaki będzie wynik przy badaniu technicznym. Zaślepiał ktoś i przeszedł przegląd tak normalnie bez "wspomagania"
działań diagnosty ?
są diagności, których trzeba wspomagać żeby jednak zerknęli i powiedzieli czy coś jest nie tak. 7 lat jeżdżę ze swoimi samochodami na przeglądy i raz tylko patyka w rurę wkładali, powiedzieli że jest za dużo HC i należy się układowi zapłonowemu przyjrzeć i tyle
motylek322 napisał(a):Zaślepiał ktoś i przeszedł przegląd tak normalnie bez "wspomagania"działań diagnosty ?
W życiu nie badali mi spalin
szerokości
grzech
grzech
Osobiście uważam, że to błąd unikać stacji diagnostycznych które rzetelnie podchodzą do sprawy. Raz pominą spaliny innym razem przegapią hamulce. Może nie zabrzmi to popularnie ale tu chodzi o nasze bezpieczeństwo. Od lat jeżdżę na stację, która przetrzepie samochód ile się da. Spaliny sprawdzają zawsze i np. dzięki temu kiedyś dowiedziałem się, że mam źle ustawiony gaz. Nie wszystko kierowca jest w stanie zauważyć / wyczuć samemu.
motylek322 napisał(a):Może nie zabrzmi to popularnie ale tu chodzi o nasze bezpieczeństwo.
O ile chodzi o bezpieczeństwo to zgadzam się w całej rozciągłości. Jednakowoż badanie spalin to kwestia dyskusyjna. Nad elementami wpływającymi na bezpieczeństwo masz kontrolę, ale na skład chemiczny spalin już niekoniecznie.
szerokości
grzech
grzech
adrinek napisał(a):U mnie falowanie obrotów powodował zablokowany zawór EGR. Przeczyść lub zatkaj kawałkiem puszki od piwa i powinno pomóc. Gdzieś chyba był nawet tutorial na forum
Ja zaślepiałem egr i mam co roku badane paliny i zawsze wszystko cacy, jedyne co poradze w kwestii zaślepiania Egr to uważaj z radami takimi jak kolegi wyżej.. jego porada jest tak samo cienka jak i kawałek puszki piwa


Ja robię zawsze to tak że wycinam flexem przykładając uszczelkę do blaszki z inposta ( nie wiem czy ktoś kojarzy

Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6