Demontaż i zaślepienie EGR-u
nie ma zadnego podciśnienia w postaci wężyka tylko 2 sruby i wtyczka
Jest przykręcony 2 srubami do kolektora ssacego i tyle, a wydaje mi sie ze zadnej mocy po zaslepieniu nie uświadczysz jak tu pisza że się lepiej zbiera. jak chcesz aby byllo czysto w dolocie i autko jeździlo na czystym powietrzu a nie na spalinach to sie w fs zaślepia rurke która idzie od kolektora wydechowego do ssącego i tyle. A jak chcesz mieć czysty egr to go czyść co 10000 tys km. a metoda na zaślepianie jest taka jak byś osobie niedoslyszącej zatkal jedno ucho stoperem lub watą.

Jest przykręcony 2 srubami do kolektora ssacego i tyle, a wydaje mi sie ze zadnej mocy po zaslepieniu nie uświadczysz jak tu pisza że się lepiej zbiera. jak chcesz aby byllo czysto w dolocie i autko jeździlo na czystym powietrzu a nie na spalinach to sie w fs zaślepia rurke która idzie od kolektora wydechowego do ssącego i tyle. A jak chcesz mieć czysty egr to go czyść co 10000 tys km. a metoda na zaślepianie jest taka jak byś osobie niedoslyszącej zatkal jedno ucho stoperem lub watą.
- Od: 20 wrz 2011, 21:41
- Posty: 113
kolo_00 napisał(a):Co z tego ze zaślepisz sobie egr przy ssący w fs jak i tak spaliny będą walic rurką z kolektora wydechowego do ssącego![]()
![]()
Sugerujesz że w kolektorze ssącym jest dodatkowy kanał od rurki i spaliny nie trafiają tylko i wyłącznie do zaworu EGR który to decyduje czy je wpuścić do silnika czy nie tylko je wciąga cały czas "tym kanałem" omijając EGR więc w jakim celu byłby on w ogóle zamontowany?

Ostatnio i u mnie EGR zaczął bruździć obrotami, więc go zaślepiłem pełną uszczelką i po problemie.
Ja zastosowałem blachę 1mm alu-ocynk. Bardzo fajny materiał w tym wypadku, bo gruby i dosyć miękki, więc się dobrze ułożył do płaszczyzn. Czas do 40 min. z 10 min robiłem uszczelkę, z 10 min. odkręcałem EGR.
Ja zastosowałem blachę 1mm alu-ocynk. Bardzo fajny materiał w tym wypadku, bo gruby i dosyć miękki, więc się dobrze ułożył do płaszczyzn. Czas do 40 min. z 10 min robiłem uszczelkę, z 10 min. odkręcałem EGR.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
też jestem po zabiegu – mój EGR zatrzymał się w pozycji otwartej i postanowił juz nie wrócić na miejsce
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6