Demontaż i zaślepienie EGR-u

Postprzez rumunn95 » 10 gru 2012, 14:38

??? napewno wiesz jak jest podlaczony egr w fsach?
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez kolo_00 » 10 gru 2012, 15:15

nie ma zadnego podciśnienia w postaci wężyka tylko 2 sruby i wtyczka <głaszcze>
Jest przykręcony 2 srubami do kolektora ssacego i tyle, a wydaje mi sie ze zadnej mocy po zaslepieniu nie uświadczysz jak tu pisza że się lepiej zbiera. jak chcesz aby byllo czysto w dolocie i autko jeździlo na czystym powietrzu a nie na spalinach to sie w fs zaślepia rurke która idzie od kolektora wydechowego do ssącego i tyle. A jak chcesz mieć czysty egr to go czyść co 10000 tys km. a metoda na zaślepianie jest taka jak byś osobie niedoslyszącej zatkal jedno ucho stoperem lub watą.
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2011, 21:41
Posty: 113

Postprzez VeryCoolMan » 11 gru 2012, 00:34

kolo_00 napisał(a):Co z tego ze zaślepisz sobie egr przy ssący w fs jak i tak spaliny będą walic rurką z kolektora wydechowego do ssącego !! :)


Sugerujesz że w kolektorze ssącym jest dodatkowy kanał od rurki i spaliny nie trafiają tylko i wyłącznie do zaworu EGR który to decyduje czy je wpuścić do silnika czy nie tylko je wciąga cały czas "tym kanałem" omijając EGR więc w jakim celu byłby on w ogóle zamontowany? <lol>
Obrazek
Obrazek
マツダ永遠に
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 14:10
Posty: 640 (1/0)
Skąd: Południowy wschód
Auto: Xedos 9 TA 2,5v6

PostTen post został usunięty przez siegu 13 gru 2012, 19:19.
Powód: OT.

PostTen post został usunięty przez siegu 13 gru 2012, 19:17.
Powód: OT.

PostTen post został usunięty przez siegu 13 gru 2012, 19:18.
Powód: OT.

Postprzez Gregory » 28 gru 2012, 01:50

Ostatnio i u mnie EGR zaczął bruździć obrotami, więc go zaślepiłem pełną uszczelką i po problemie.
Ja zastosowałem blachę 1mm alu-ocynk. Bardzo fajny materiał w tym wypadku, bo gruby i dosyć miękki, więc się dobrze ułożył do płaszczyzn. Czas do 40 min. z 10 min robiłem uszczelkę, z 10 min. odkręcałem EGR.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 12:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Postprzez maxim_wawa » 29 gru 2012, 09:35

też jestem po zabiegu – mój EGR zatrzymał się w pozycji otwartej i postanowił juz nie wrócić na miejsce
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez mareek28 » 25 lip 2015, 20:04

Czy po zaślepieniu EGR trzeba zrobić reset kompa ?
Początkujący
 
Od: 18 lip 2011, 20:51
Posty: 9
Skąd: bielsk podlaski
Auto: MAZDA 626 GF 1.8 101KM 2000R

Postprzez rumunn95 » 26 lip 2015, 08:38

profilaktycznie mozna
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6