Mazda 626 2.0 nie odpala, brak napięcia na pompie

Postprzez croseq » 10 mar 2014, 19:37

Witam mam problem z moją mazda silnik 2.0 16V otóż nie chce odpalić, w ogóle nie załącza się pompa paliwa, gdy zewrę styki na przekaźniku to pompa pracuje ale to nic nie daje bo i tak nie odpala, a jeśli nie to w ogóle brak napięcia... co może być tym spowodowane? Paliwo jest
JAPAN POWER!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2013, 21:04
Posty: 51 (0/1)
Auto: Mazda 626 GW 2.0

Postprzez grzech_z » 11 mar 2014, 09:27

croseq napisał(a):Witam mam problem z moją mazda silnik 2.0 16V otóż nie chce odpalić, w ogóle nie załącza się pompa paliwa, gdy zewrę styki na przekaźniku to pompa pracuje ale to nic nie daje bo i tak nie odpala, a jeśli nie to w ogóle brak napięcia... co może być tym spowodowane? Paliwo jest


W mazdach pompa załącza się po załączeniu zapłonu. Ktoś tu pisał metodę na żarówkę – wpiąć się w kable pompy i sprawdzić czy świeci po załączeniu zapłonu.
Druga sprawa to immo. Zapala się przy przekręceniu kluczyka i gaśnie? Jak kręcisz rozrusznikiem to się nie zapala?
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez croseq » 11 mar 2014, 15:55

żarówke mam już podłączoną, na zapłonie się nie świeci dopiero gdy kręce rozrusznikiem raz się świeci a raz nie. Immo zapala sie jedynie na sekunde jak już odpalę. Zauwazyłem też że na drugi dzień jak przestoi całą noc to odpala za pierwszym
JAPAN POWER!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2013, 21:04
Posty: 51 (0/1)
Auto: Mazda 626 GW 2.0

Postprzez grzech_z » 12 mar 2014, 09:33

croseq napisał(a):żarówke mam już podłączoną, na zapłonie się nie świeci dopiero gdy kręce rozrusznikiem raz się świeci a raz nie.


To tu bym szukał, sprawdź kable, przekaźnik, bezpiecznik, przeczyść styki – ma się zawsze zapalać by wykluczyć padającą pompę.
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez croseq » 12 mar 2014, 19:59

kable itp wszystko sprawdzałem, mimo zwarcia zworki w przekaźniku gdy pompa pracuje krecąc rozrusznikiem i tak nie odpala, dodam że mazda dostała lekkiego strzała w podłużnice od strony czujnika wału i silnik się zakleszczył między kołem z wieńcem zębatym a podłużnicą, wiec pytanie czy mógł sie uszkodzić właśnie ten czujnik i on wprowadza w bład sterownik silnika?
JAPAN POWER!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2013, 21:04
Posty: 51 (0/1)
Auto: Mazda 626 GW 2.0

Postprzez croseq » 14 mar 2014, 17:01

Problem rozwiązany mianowicie brudny był czujnik położenia wału. Tak więc temat mozna zamknąć ;)
JAPAN POWER!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2013, 21:04
Posty: 51 (0/1)
Auto: Mazda 626 GW 2.0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6