Mazda 626 2.0 nie odpala, brak napięcia na pompie
Strona 1 z 1
Witam mam problem z moją mazda silnik 2.0 16V otóż nie chce odpalić, w ogóle nie załącza się pompa paliwa, gdy zewrę styki na przekaźniku to pompa pracuje ale to nic nie daje bo i tak nie odpala, a jeśli nie to w ogóle brak napięcia... co może być tym spowodowane? Paliwo jest
JAPAN POWER!
croseq napisał(a):Witam mam problem z moją mazda silnik 2.0 16V otóż nie chce odpalić, w ogóle nie załącza się pompa paliwa, gdy zewrę styki na przekaźniku to pompa pracuje ale to nic nie daje bo i tak nie odpala, a jeśli nie to w ogóle brak napięcia... co może być tym spowodowane? Paliwo jest
W mazdach pompa załącza się po załączeniu zapłonu. Ktoś tu pisał metodę na żarówkę – wpiąć się w kable pompy i sprawdzić czy świeci po załączeniu zapłonu.
Druga sprawa to immo. Zapala się przy przekręceniu kluczyka i gaśnie? Jak kręcisz rozrusznikiem to się nie zapala?
szerokości
grzech
grzech
żarówke mam już podłączoną, na zapłonie się nie świeci dopiero gdy kręce rozrusznikiem raz się świeci a raz nie. Immo zapala sie jedynie na sekunde jak już odpalę. Zauwazyłem też że na drugi dzień jak przestoi całą noc to odpala za pierwszym
JAPAN POWER!
croseq napisał(a):żarówke mam już podłączoną, na zapłonie się nie świeci dopiero gdy kręce rozrusznikiem raz się świeci a raz nie.
To tu bym szukał, sprawdź kable, przekaźnik, bezpiecznik, przeczyść styki – ma się zawsze zapalać by wykluczyć padającą pompę.
szerokości
grzech
grzech
kable itp wszystko sprawdzałem, mimo zwarcia zworki w przekaźniku gdy pompa pracuje krecąc rozrusznikiem i tak nie odpala, dodam że mazda dostała lekkiego strzała w podłużnice od strony czujnika wału i silnik się zakleszczył między kołem z wieńcem zębatym a podłużnicą, wiec pytanie czy mógł sie uszkodzić właśnie ten czujnik i on wprowadza w bład sterownik silnika?
JAPAN POWER!
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6