po wymianie pierscieni z alfy romeo
Strona 1 z 1
to napisz dokładnie nr. katalogowy dla potomnych – zdaj relacje po kolejnej wymianie oleju
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
macie tu numer z getze 08-110900-00 , jak na razie zero ubytku 5/30 az dziw bierze , kumpel do mpv tez montowal te pierscienie , ja mam przejechane 240 tys , z tego 100 tys na gaznie , silnik w srodku jak nowy , tylko zawory wydechy miały troche małe luzy , ale sie podszlifowało szklanki od spodu , i jest gicior
Dopisano 28 maja 2013, 11:25:
jakby ktos miał jakies pytania to piszcie , ja pracuje w sklepie motoryzacyjnym
Dopisano 28 maja 2013, 11:25:
jakby ktos miał jakies pytania to piszcie , ja pracuje w sklepie motoryzacyjnym
- Od: 14 sty 2011, 22:55
- Posty: 62
- Skąd: libiąż
- Auto: Mazda 626 gf 2.0 136
szkoda że nie zrobiłeś fotorelacji z wymiany
ale super że zaryzykowałeś i jeszcze bardziej super że to zadziałało z świetnym rezultatem
Ostatnio edytowano 7 cze 2013, 11:15 przez alk80, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
woojas25 napisał(a):jakby ktos miał jakies pytania to piszcie , ja pracuje w sklepie motoryzacyjnym
Fajnie że się udało

-
miro62
fotorelacja taka sama jak tu gdzies na forum widziałem standartowe procedury planowanie glowicy, nowe uszczelki z reinza glowica ssacy+wydechowy, koszta nawet nieduże , wszytko robiłem sam oprucz planowanie , silnik bardzo prosty wszystrko zrobione na aucie bez wyciagania silnika zawory wyregulowane (uszczelniacze wymieniałem rok temu bez zxdjemowania glowicy bylo ciezko ale dało sie , ale praktycznie zero efektu ) teraz jak rozebrałem silnik to pierscienie olejowe nie były zapieczone w tłoku , tylko byly jakies "skurczone" jak go wrzuciłem do cylindra to przelatywal bez zadnego oporu wypadał przez miske
i mam wrazenie ze te pierscienie olejowe żeliwne są dużo trwalsze od tych ori

- Od: 14 sty 2011, 22:55
- Posty: 62
- Skąd: libiąż
- Auto: Mazda 626 gf 2.0 136
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6