Problem z ustawieniem rozrządu 2.0 16v

Postprzez Boonaro » 24 kwi 2013, 13:24

Witam. Robiłem remont w swojej maździe 626 98rok 2.0 16v 115km, cel osiągnięty silnik przestał kopcić, ale nie daje mi spokoju rozrząd, po pierwsze kiedy rozbierałem go koła wałków były źle załozone tzn że znaki się ze sobą nie zgrywały, ok przy składaniu załozyłem koła tak jak mają być, są znaki ale nie mogę go ustawić idealnie, wałek wydechowy zawsze znakiem wychodzi trochę niżej niż ssący, silnik odpala tylko troszkę ma zakłóconą pracę, druga sprawa to taka że znak na wałku ssącym musi być przy literze I(intake) a przy wydechowym E (exhaust) i tutaj nie mam możliwości założenia kół tak żeby tak właśnie to było bo kiedy tak zrobie to patrząc na krzywki wiem że jest to żle ustawione i teraz mam podejrzenie czy ktoś wcześnie nie założył dwóch kół zębatych z wałka wydechowego, czy one się różnią czyms? są ze soba zamienne? Szukałem w necie róznych zdjęć, przejrzałem dużo tematów ale nie znalazłem tego co chciałem, nawet popatrzyłem na głowice z allegro np.http://allegro.pl/mazda-626-2-0-16v-glo ... 67312.html i tutaj jest tak że na kole wałka ssącego jest jeden taki kwadracik a na wydechu są trzy, w moim przypadku i na tym i na tym mam po trzy kwadraty.
Boonaro
 

Postprzez VPM » 25 kwi 2013, 22:52

nie wiem o jakie kwadraciki ci chodzi ale możesz ustawić koła tak jak na zdjęciu głowicy z allego a później zobacz czy wałki są w takich samych pozycjach jak na 2 zdjęciu bo na pewno nikt nie kręcił kołami jak robił zdjęcia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2013, 21:29
Posty: 419 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: MPV 2,0 16V 2000r exclusive

PostTen post został usunięty przez miron0607 3 maja 2013, 23:18.
Powód: poprawka

Postprzez miron0607 » 3 maja 2013, 23:44

Tak się składa,że mam taki silnik wyjęty i mogę sprawdzić jak coś cię trapi.
Na razie wstawiam zdjęcia z demontażu paska rozrządu
Załączniki
10 kierunek obrotu silnika.jpg
9 znaki na wałkach od strony paska.JPG
8 znaki na wałkach od strony zaworów.jpg
7 znaki na wale korbowym.jpg
6 podzespoły rozrządu.jpg
5 demontaz napinacza.jpg
4 demontaz napinacza.jpg
3 demontaz rolki  prowadzacej.jpg
2demontaz pompy wody.jpg
Początkujący
 
Od: 8 mar 2013, 19:57
Posty: 5
Auto: Mazda 626 2.0 116 KM kombi
1999 rok

Postprzez Gregory » 4 maja 2013, 08:58

Do Modów, ten ww post to do fotorelacji pasowało by dodać ;)
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 12:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Postprzez miron0607 » 4 maja 2013, 12:36

Początkujący
 
Od: 8 mar 2013, 19:57
Posty: 5
Auto: Mazda 626 2.0 116 KM kombi
1999 rok

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6