
Problem z ustawieniem rozrządu 2.0 16v
Strona 1 z 1
Witam. Robiłem remont w swojej maździe 626 98rok 2.0 16v 115km, cel osiągnięty silnik przestał kopcić, ale nie daje mi spokoju rozrząd, po pierwsze kiedy rozbierałem go koła wałków były źle załozone tzn że znaki się ze sobą nie zgrywały, ok przy składaniu załozyłem koła tak jak mają być, są znaki ale nie mogę go ustawić idealnie, wałek wydechowy zawsze znakiem wychodzi trochę niżej niż ssący, silnik odpala tylko troszkę ma zakłóconą pracę, druga sprawa to taka że znak na wałku ssącym musi być przy literze I(intake) a przy wydechowym E (exhaust) i tutaj nie mam możliwości założenia kół tak żeby tak właśnie to było bo kiedy tak zrobie to patrząc na krzywki wiem że jest to żle ustawione i teraz mam podejrzenie czy ktoś wcześnie nie założył dwóch kół zębatych z wałka wydechowego, czy one się różnią czyms? są ze soba zamienne? Szukałem w necie róznych zdjęć, przejrzałem dużo tematów ale nie znalazłem tego co chciałem, nawet popatrzyłem na głowice z allegro np.
http://allegro.pl/mazda-626-2-0-16v-glo ... 67312.html i tutaj jest tak że na kole wałka ssącego jest jeden taki kwadracik a na wydechu są trzy, w moim przypadku i na tym i na tym mam po trzy kwadraty.

-
Boonaro
nie wiem o jakie kwadraciki ci chodzi ale możesz ustawić koła tak jak na zdjęciu głowicy z allego a później zobacz czy wałki są w takich samych pozycjach jak na 2 zdjęciu bo na pewno nikt nie kręcił kołami jak robił zdjęcia
Do Modów, ten ww post to do fotorelacji pasowało by dodać 
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
DODAJĘ także link z filmikiem
http://hostuje.net/file.php?id=2abd29de ... 0dee0e06dd
http://hostuje.net/file.php?id=2abd29de ... 0dee0e06dd
- Od: 8 mar 2013, 19:57
- Posty: 5
- Auto: Mazda 626 2.0 116 KM kombi
1999 rok
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6