Przerywający silnik 626 1.8 benzyna

Postprzez qazik » 15 gru 2012, 14:01

Witam. Mam mazdę 626 GXI 1.8 benz 2000 r .Problem zaczął się niedawno i od razu się nasilił . Przy biegu jałowym silnik pracował prawidłowo lecz przy obciążeniu zaczął przerywać . wymieniłem filtr paliwa , cewkę oraz kable lecz to nic nie dało. Teraz nawet na biegu jałowym zaczyna się dławić przy 2000 obrotów . Na komputerze nic nie pokazuje (domowa metoda z diodą). Proszę o pomoc tylko nie piszcie bym do warsztatu jechał bo to nie w Polsce . Pozdrawiam Czarek.
Ostatnio edytowano 15 gru 2012, 14:07 przez qazik, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 15 gru 2012, 13:48
Posty: 5
Auto: mazda 626 GXI 1.8 2000r
NISSAN PATROL K260 HARD TOP 2,8 tdi

Postprzez VeryCoolMan » 15 gru 2012, 14:06

To jeszcze świece wymień :)
Obrazek
Obrazek
マツダ永遠に
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 14:10
Posty: 640 (1/0)
Skąd: Południowy wschód
Auto: Xedos 9 TA 2,5v6

Postprzez qazik » 15 gru 2012, 14:07

Zapomniałem napisać o świecach , czy ma ktoś jakis pomysł więcej?
Początkujący
 
Od: 15 gru 2012, 13:48
Posty: 5
Auto: mazda 626 GXI 1.8 2000r
NISSAN PATROL K260 HARD TOP 2,8 tdi

Postprzez maxim_wawa » 15 gru 2012, 15:46

opisz dokladnie objawy, jak odpala, jak reaguje na wcisniecie gazu lekko i mocno, jak reaguje na odlaczenie IAC / TPS / przepływki, czy byla czyszczona przepustnica, czy hamujac silnikiem szarpie, czy jest jakis zakres obrotow w ktorym jest ok ? czy przepływka jest ok czy niejest zerwana lub zasyfiona "struna" w przepływce ?

kiedy był wymieniany filtr paliwa i powierza
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez qazik » 15 gru 2012, 17:26

Problem rozwiązany właśnie jestem po wymianie pompy paliwowej i wszystko jest ok. Mało paliwa podawała. Dzięki za pomoc . Pozdrawiam Czarek
P.S. Temat uważam za zamknięty
Początkujący
 
Od: 15 gru 2012, 13:48
Posty: 5
Auto: mazda 626 GXI 1.8 2000r
NISSAN PATROL K260 HARD TOP 2,8 tdi

Postprzez Gregory » 15 gru 2012, 19:01

Kontkrety; Znane objawy i ich skutek, zlokalizowana usterka i problem rozwiązany. <spoko> Podobne objawy mogą być między innymi przy tym co wymieniłeś.
Ps tez miałem podobnie z pompą, czytając pierwszy post, miałem napisać że pompa do sprawdzenia. ;)
Ilość paliwa podawała odpowiednią, ale ze zbyt małym ciśnieniem na obrotach, co objawiało się początkowo przy obciążeniu zbyt małym "wytryskiem" paliwa do komory spalania.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 12:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6