Przerywający silnik 626 1.8 benzyna
Strona 1 z 1
Witam. Mam mazdę 626 GXI 1.8 benz 2000 r .Problem zaczął się niedawno i od razu się nasilił . Przy biegu jałowym silnik pracował prawidłowo lecz przy obciążeniu zaczął przerywać . wymieniłem filtr paliwa , cewkę oraz kable lecz to nic nie dało. Teraz nawet na biegu jałowym zaczyna się dławić przy 2000 obrotów . Na komputerze nic nie pokazuje (domowa metoda z diodą). Proszę o pomoc tylko nie piszcie bym do warsztatu jechał bo to nie w Polsce . Pozdrawiam Czarek.
Ostatnio edytowano 15 gru 2012, 14:07 przez qazik, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 15 gru 2012, 13:48
- Posty: 5
- Auto: mazda 626 GXI 1.8 2000r
NISSAN PATROL K260 HARD TOP 2,8 tdi
opisz dokladnie objawy, jak odpala, jak reaguje na wcisniecie gazu lekko i mocno, jak reaguje na odlaczenie IAC / TPS / przepływki, czy byla czyszczona przepustnica, czy hamujac silnikiem szarpie, czy jest jakis zakres obrotow w ktorym jest ok ? czy przepływka jest ok czy niejest zerwana lub zasyfiona "struna" w przepływce ?
kiedy był wymieniany filtr paliwa i powierza
kiedy był wymieniany filtr paliwa i powierza
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Kontkrety; Znane objawy i ich skutek, zlokalizowana usterka i problem rozwiązany.
Podobne objawy mogą być między innymi przy tym co wymieniłeś.
Ps tez miałem podobnie z pompą, czytając pierwszy post, miałem napisać że pompa do sprawdzenia.
Ilość paliwa podawała odpowiednią, ale ze zbyt małym ciśnieniem na obrotach, co objawiało się początkowo przy obciążeniu zbyt małym "wytryskiem" paliwa do komory spalania.

Ps tez miałem podobnie z pompą, czytając pierwszy post, miałem napisać że pompa do sprawdzenia.
Ilość paliwa podawała odpowiednią, ale ze zbyt małym ciśnieniem na obrotach, co objawiało się początkowo przy obciążeniu zbyt małym "wytryskiem" paliwa do komory spalania.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6