Na paliwie przy 3000 obr. jest szrpnięcie ale nie zawsze.

Postprzez mz0708 » 19 lis 2012, 03:10

Witam

Mój problem z Magdą jest taki, że ma szarpnięcie przy 3000 obr. Poniżej i powyżej tej wartości jest ok, silnik pracuje równo. Jak przyspieszam i mam mocno wciśnięty pedał gazu to czasami tak szarpnie że mało mi głowy nie urwie, a czasami jest ok, bez szarpnięcia. Na postoju też można to wykryć przytrzymując obroty przy 3tyś i słyszalne jest przerywanie silnika chwile chodzi dobrze dosłownie 1 sekundę chwilę nie, przerywa. Auto ma założony gaz i ta sytuacja dzieje się na paliwie i na gazie. Zaczęło się tak robić stopniowo po wymianie rozrządu na początku te szarpnięcie zdarzało się raz dziennie później kilka razy a teraz praktycznie co drugi raz jak się przekracza 3000. Po wymianie rozrządu żadnych innych objawów nie zauważyłem. Majster sprawdzał jeszcza raz, bo może zapomniał podpięć jakiś czujnik itp., ale wszystko jest ok. Podłączałem się do kompa i nic nie wykrył, żadnych błędów. Wymieniałem przewody WN, świece, sprawdzałem na nowej cewce i nic.
Proszę o pomoc, a może jakieś pomysły jak i co można jeszcze sprawdzić nie ładując się za mocno w koszty bo jak na razie to jeżdżę i nie przekraczam 3tysi ale to wkurzające :(
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 lut 2009, 17:33
Posty: 21
Skąd: Wyszków
Auto: Mazda 626 1,8 GW 90KM, 2001r. z LPG.

Postprzez maxim_wawa » 19 lis 2012, 19:39

a co pan majster ci ruszał przy wymianie rozrządu bo może grzebał przypadkiem przy przepustnicy, uszkodził sondę lambda, może rozrząd wcale nie jest dobrze założony albo pasek przeskakuje

wykręć świece i zobacz czy i jaki maja nalot
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez mz0708 » 20 lis 2012, 12:12

Co do majstra to jestem pewien że nigdzie indziej nie grzebał, była tylko wymiana paska i rolek rozrząd sprawdzaliśmy jeszcze raz i jest ok nie przeskoczył. Sonda raczej ok bo na programie od LPG pracuje i spalanie też jest ok. Przepustnica nigdy niebyła odkręcana ani czyszczona i tak się zastanawiałem czy tego nie zrobić bo maże tam jest problem a jak nie to wolał bym jej nie ruszać bo innych objawów poza tym szarpnięciem nie mam. Świece są z takim nalotem białym i szarym.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 lut 2009, 17:33
Posty: 21
Skąd: Wyszków
Auto: Mazda 626 1,8 GW 90KM, 2001r. z LPG.

Postprzez maxim_wawa » 20 lis 2012, 14:00

Biały nalot na świecach to za uboga mieszanka lub przegrzanie silnika
czarny nalot to za bogata mieszanka
ceglasty nalot to normalny objaw szczególnie na LPG

a tak przy okazji obejrzyj swiece pod katem objawów:

1. Wygląd prawidłowy
Stożek izolatora lekko pokryty jasnobrązowym nalotem.

2. Zanieczyszczenie osadem węglowym
Objawy:
Czarny, miękki i suchy osad, czasem zwierający elektrody powodując brak iskry.
Możliwe przyczyny:
* Zła regulacja mieszanki – za bogata;
* Uszkodzone urządzenie rozruchowe;
* Zatkany filtr powietrza;
* Źle działające wtryskiwacze;
* Źle działający układ wysokiego napięcia.

3. Zanieczyszczenie olejem
Objawy:
Elementy świecy pokryte olejem. Może on zewrzeć elektrody powodując brak iskry.
Możliwe przyczyny:
* Nadmierne zużycie:
* prowadnic zaworów
* gładzi cylindrów
* pierścieni tłokowych
* Zjawisko może wystąpić podczas docierania wyremontowanego silnika.

4. Samozapłon – przegrzanie
Objawy:
Biały, kredowy kolor izolatora. Bardzo szybkie zużycie elektrod. Brak osadów. Możliwe przebarwienia metalowego korpusu.
Możliwe przyczyny:
* Zbyt duży kat wyprzedzenia zapłonu;
* Użycie paliwa o zbyt małej liczbie oktanowej;
* Zbyt uboga mieszanka (nadmiar powietrza);
* Niewłaściwa wartość cieplna świecy;
* Niewłaściwy montaż (moment dokręcenia) świecy.

5. Spalanie detonacyjne
Objawy:
Pękniety lub odłupany izolator.
Możliwe przyczyny:
Uszkodzenie takie jest wynikiem działania fali uderzeniowej powstającej gdy:
* kat wyprzedzenia zapłonu jest zbyt duży;
* użyto paliwa o zbyt małej liczbie oktanowej;
* mieszanka jest zbyt uboga (nadmiar powietrza);
* świeca zapłonowa ma niewłaściwą wartość cieplną;
* świeca zapłonowa została dokręcona niewłaściwym momentem.

6.Osady powstałe z dodatków chemicznych
Objawy:
Jasnobrązowe osady umiejscowione przede wszystkim na elektrodzie masowej, ale mogące wystąpić również na elektrodzie centralnej oraz na izolatorze. W pewnych warunkach osady mogą zasłaniać iskrę powodując wypadanie zapłonów.
Możliwe przyczyny:
Osady powstają w wyniku spalania dodatków stosowanych do oleju i/lub paliwa.

7. Plamy osadów
Objawy:
Małe obszary zanieczyszczeń występujące na izolatorze.
Możliwe przyczyny:
Zanieczyszczone elementy układu zasilania, zwłaszcza w przypadku zasilania gaźnikowego.

8. Uszkodzenie mechaniczne
Objawy:
Wygięta elektroda masowa i centralna, zniszczenie izolatora.
Możliwe przyczyny:
* Obcy element w komorze spalania;
* Niewłaściwie dobrana świeca (zbyt głęboko wchodząca w głąb komory spalania.)

9.Nadmierne zużycie
Objawy:
Zużycie elektrody centralnej i masowej skutkujące powstaniem zbyt dużej przerwy między nimi. W efekcie problemy z uruchomieniem zimnego silnika, wypadanie zapłonów w trakcie przyśpieszania.
Możliwe przyczyny:
* Zbyt długie użytkowanie świecy.

10. Samozapłon – stan początkowy
Objawy:
Nadtopiona elektroda masowa i/lub centralna.
Możliwe przyczyny:
* Źle ustawiony kąt wyprzedzenia zapłonu (zbyt wczesny);
* Zbyt uboga mieszanka;
* Niewłaściwie działanie układu zapobiegającego spalaniu detonacyjnemu;
* Zanieczyszczenie komory spalania;
* Świeca o niewłaściwej ciepłocie.

11. Samozapłon – stan zaawansowany
Objawy:
Stopiona elektroda masowa i/lub centralna.
Możliwe przyczyny:
* Takie jak w przypadku "Samozapłon – stan początkowy";
* Należy sprawdzić, czy nie wystąpiło równolegle uszkodzenie silnika.

12. Przeskok po powierzchni
Objawy:
Ślad po iskrze na powierzchni izolatora.
Możliwe przyczyny:
* Zanieczyszczenia przewodzące prąd pokrywające izolator
powstałe w trakcie montażu świecy
naturalnie na nim osiadające (proces ten przyspiesza nieszczelność osłon świecy spowodowana zazwyczaj ich pękaniem na skutek starzenia się gumy).

13. Zjawisko korony
Objawy:
Żółtobrązowy lub brązowy osad na powierzchni izolatora w okolicy metalowego korpusu świecy.
Możliwe przyczyny:
Osad jest wynikiem zjawiska "korony", czyli oddziaływania wysokiego, zmiennego napięcia przekazywanego przez świecę w trakcie pracy. Tworzą go drobiny zanieczyszczeń obecne w powietrzu otaczającym świecę, a osadzające się na izolatorze w wyniku działania sił elektromagnetycznych.
Obecności tego osadu nie należy wiązać z nieszczelnością świecy ani z przebiciem izolatora.
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

PostTen post został usunięty przez mz0708 20 lis 2012, 19:39.

Postprzez mz0708 » 21 lis 2012, 11:32

Z tego co napisałeś to ja nic na tych świeczkach nie widzę niepokojącego. Rzuć okiem na foto.

Dopisano 21 lis 2012 11:43:

maxim_wawa napisał(a):ceglasty nalot to normalny objaw szczególnie na LPG

Tam gdzie jest białe to jest taki lekko widoczny ceglasty kolor. Na zdjęciu może słabo jest widać. Ja jeżdżę na LPG.
Załączniki
ś4.jpg
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 lut 2009, 17:33
Posty: 21
Skąd: Wyszków
Auto: Mazda 626 1,8 GW 90KM, 2001r. z LPG.

Postprzez maxim_wawa » 21 lis 2012, 12:50

mi to wygląda na objaw opisany w pkt. 4

sprawdził bym opór przewodów wn
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez mz0708 » 21 lis 2012, 13:21

Ja atkiem przejechałem około 190tyś/km i do tej pory nie mniałem problemu z szarpaniem, świece jak wymieniałem wyglądały zawsze podobni, tak przynajmniej mi sie wydaje. Przewody wymieniłem 2 tygodnie temy na NGK i świeczki DENSO to muszę mierzyć opór przewodów? i czm to zmierzyć bo chyba zwykły miernik to odpada?
maxim_wawa napisał(a):* Zbyt uboga mieszanka (nadmiar powietrza);

Ostatnio pekła mi gumowa rura przed filtrem powietrza ale ją połatałem i powinno być git. Sprawdzę jeszcze raz tą gumę dokładniej i cały dolot piwietrza.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 lut 2009, 17:33
Posty: 21
Skąd: Wyszków
Auto: Mazda 626 1,8 GW 90KM, 2001r. z LPG.

Postprzez maxim_wawa » 21 lis 2012, 18:48

pytanei czy nie jest uszkodzony czujnik powietrza w puszce filtra lub przepływka ??

objawy sugerowały by problem z mieszanką
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez mz0708 » 21 lis 2012, 22:01

Przepływomierz (zaznaczony na niebiesko) raczej jest dobry bo jak go odłączałem parę dni temu to silnik wariował, prycha itp. A ten czujnik (zaznaczony na czerwono) jutro sprawdzę odłączając go i zobaczę bo inaczej to nie wiem jak go sprawdzić omomierzem ale nie znam wartości. Fotka tak dla pewności czy o to chodzi.
Załączniki
filtr.JPG
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 lut 2009, 17:33
Posty: 21
Skąd: Wyszków
Auto: Mazda 626 1,8 GW 90KM, 2001r. z LPG.

Postprzez maxim_wawa » 22 lis 2012, 11:58

w workshop manual chasz o ile pamietam wartosci jakie ma miec opór tego czujnika (jak cos to masz workshop na mim chomku (taki jak login)
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez grzech_z » 22 lis 2012, 13:07

maxim_wawa napisał(a):objawy sugerowały by problem z mieszanką


Sprawdź zatem szczelność dolotu.
Możesz też luknąć z lewej strony silnika na czujnik położenia wału. Mechanik mógł kabelka nie zamocować jak trzeba i może być przytarty paskiem.
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez rafal11998 » 22 lis 2012, 18:49

Witam
Podepnę się do tematu bo u mnie podobny problem występuje.
Mianowicie jakieś 3 tygodnie temu zaczął się problem autko zaczęło szarpać prychać i zero siły jak był zimny silnik, jak się deczko rozgrzał było lepiej ale wraz nie tak jak trzeba. Z dnia na dzień było coraz gorzej zaczął gasnąć przy ruszaniu jak był zimny potem nawet jak ciepły. Trzeba było umiejętnie wciskać pedał gazu to znaczy bardzo delikatnie bo jak wciskałem tylko deczko mocniej to już przygasał tak jak by nie dawał rady przepalić paliwa które mu dozowałem. Zauważyłem też, że jak już wcisnąłem gaz na maxa to dławił się szarpał aż przygasł prawie i nagłe wystrzał mocy szedł wtedy jak rakieta. Zaprowadziłem więdz auto do majstra i stwierdził że był sparciały jakiś przewód podciśnienia przy przepustnicy więdz wymienił i nieszczelną uszczelkę właśnie na przepustnicy wyciągnął ją żeby przeczyścić ale stwierdził że jest ok nie była ostro zasyfiała to ogarnął powierzchownie no i przykręcił z powrotem. Auto już nie gaśnie jedzie w miarę dobrze do 3000 obr. ale dalej już gorzej nie ma właściwej mocy takiego przyśpieszenia jak kiedyś. Majster po cichu obstawia jakiś czujnik który rzekomo jest w przepustnicy podobno jest bardzo drogi. Ręce mi opadają jak sobie o tym pomyślę. Czy u kogoś występowały podobne problemy i czy to faktycznie może być ta czujka???
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 gru 2010, 19:33
Posty: 6
Skąd: Siedlce
Auto: 626 GF 1.8 16v 90KM 1998r

Postprzez maxim_wawa » 22 lis 2012, 19:09

pewnie majstr ruszył i zle ustawił TPS (czyli właśnie czujnik położenia przepustnicy) przy czyszczeniu przepustnicy – mogl tez rozszczelnic sama przepustnice (uszczelke)

jak TPS jest uszkodzony lub rozregulowany to moze tak zalewać jak i dawac zbyt ubogą mieszanke
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez rafal11998 » 22 lis 2012, 19:36

a czy da się to jakoś ustawić czyli ten TPS o ile nie jest uszkodzony? uszczelka jest wymieniona więdz z tym nie ma problemu
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 gru 2010, 19:33
Posty: 6
Skąd: Siedlce
Auto: 626 GF 1.8 16v 90KM 1998r

Postprzez mz0708 » 23 lis 2012, 18:50

Sprawdziłem dokładnie dolot powietrza do przepustnicy. Gumy są całe ta naprawiona też ok żadnych dziur, którymi mogło się dostawać lewe powietrza. Co do czujnika, który znajduje się w filtrze powietrza to nadal nie wiem jaką powinien mieć rezystancję. Szukałem dość szczegółowo w workshop manual i tego tam niema :( .
Po niedzieli zobaczę ten czujnik położenia wału.

Dopisano 23 lis 2012 17:53:

rafal11998 napisał(a):a czy da się to jakoś ustawić czyli ten TPS o ile nie jest uszkodzony? uszczelka jest wymieniona więdz z tym nie ma problemu


Jest gdzieś na forum bo czytałem o tym parę dni temu.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 lut 2009, 17:33
Posty: 21
Skąd: Wyszków
Auto: Mazda 626 1,8 GW 90KM, 2001r. z LPG.

Postprzez rafal11998 » 23 lis 2012, 22:30

dzisiaj odebrałem auto ale problem nadal jest. majster zmienił zdanie i teraz obstawia że to przepływomierz jak odbierałem auto to był on odłączony- że podobno auto miało lepiej się zachowywać więdz odłączył w ramach testu no i rzeczywiście jak sie przejechałem to szła nieźle, ale gasła na niskich obrotach jak zatrzymywałem się na światłach. postanowiłem więdz podłączyć przepływomierz i pojechałem do rodziców jakieś 20 km. no i było ok. auto nie gasło na niskich obrotach szła jak szalona jak ją troszeczkę przycisnąłem mocniej. pobyłem tam ze 3-4 godziny no i wracam – ruszam silnik zimny już się troszeczkę przydławiła szarpnęła kilka razy ale wciskam gaz na maxa szrpie a nagle strzał mocy idzie jak szalona puszczam gaz i znów zaczyna się dławić. jak się rozgrzał było już ok. ale jak miałem już blisko do domu znów zaczęła szarpać już brak mi pomysłów co to może być jak daję gaz do podłogi super przyśpiesza i się nie dławi ale jak dozuję po troszeczku to już masakra normalnie
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 gru 2010, 19:33
Posty: 6
Skąd: Siedlce
Auto: 626 GF 1.8 16v 90KM 1998r

Postprzez maxim_wawa » 23 lis 2012, 22:36

ewidentnie ja zalewa i otwarcie przepustnicy do konca podaje w koncu wymagana ilosc powietrza

mam podejrzenia ze albo serio przepływka walnięta – najszybciej byłoby podmienić dla testu z innego auta

albo majster naprawdę grzebał przy TPS i go ruszył i ustawił tyle i ile nie wiedząc jak go wyregulować (bez miernika i wiedzy co i jak sie nie obedzie)
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez rafal11998 » 23 lis 2012, 22:54

ok ale ona zaczęła szarpać jeszcze nim zaczął grzebać przy niej majster. dodam jeszcze żę nim ją zaprowadziłem do naprawy to 2 razy zdejmowałem tą gumę dolotową do przepustnicy i puszczałem tam specyfik do oczyszczania gaźników itp. marki CRC no i na krótką chwile było lepiej
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 gru 2010, 19:33
Posty: 6
Skąd: Siedlce
Auto: 626 GF 1.8 16v 90KM 1998r

Postprzez yusuf » 25 lis 2012, 21:44

mz0708 napisał(a):Witam

Mój problem z Magdą jest taki, że ma szarpnięcie przy 3000 obr. Poniżej i powyżej tej wartości jest ok, silnik pracuje równo. Jak przyspieszam i mam mocno wciśnięty pedał gazu to czasami tak szarpnie że mało mi głowy nie urwie, a czasami jest ok, bez szarpnięcia. Na postoju też można to wykryć przytrzymując obroty przy 3tyś i słyszalne jest przerywanie silnika chwile chodzi dobrze dosłownie 1 sekundę chwilę nie, przerywa. Auto ma założony gaz i ta sytuacja dzieje się na paliwie i na gazie. Zaczęło się tak robić stopniowo po wymianie rozrządu na początku te szarpnięcie zdarzało się raz dziennie później kilka razy a teraz praktycznie co drugi raz jak się przekracza 3000. Po wymianie rozrządu żadnych innych objawów nie zauważyłem. Majster sprawdzał jeszcza raz, bo może zapomniał podpięć jakiś czujnik itp., ale wszystko jest ok. Podłączałem się do kompa i nic nie wykrył, żadnych błędów. Wymieniałem przewody WN, świece, sprawdzałem na nowej cewce i nic.
Proszę o pomoc, a może jakieś pomysły jak i co można jeszcze sprawdzić nie ładując się za mocno w koszty bo jak na razie to jeżdżę i nie przekraczam 3tysi ale to wkurzające :(

Ja miałem podobnie. U mnie minimalne szarpnięcia też w okolicy 3 tys obrotów się pojawiały. Dodatkowo gdy utrzymywałem stała prędkość to czasami też się pojawiło delikatne szarpnięcie. W moim przypadku okazało się, ze świece były za drogie:) Objawy pojawiły się właśnie po ich wymianie na bosch'e za około 100 zł sztuka – pomyślałem, ze skoro jeżdżę bezawaryjnie ponad 2 lata to będę inwestował w części z wyższej póki (katalogowo odpowiadały). Skojarzyłem, ze objawy po wymianie się pojawiły więc kupiłem nowe denso na których też coś mi przeszkadzało. Skończyło się na ngk v-line bodajże za 40 zł komplet i problem zniknął. Może się to wydać absurdalne ale sam byłem w szoku, nie wspominając o specach z serwisu bosch którzy już chcieli sondę, przepływomierz i czujniki wymieniać... Załóż stare ze zdjęcia na chwile i sprawdź.
fiat 126p => Ford Fiesta I => Ford Fiesta II (LPG) => Opel Vectra (LPG) => Citroen XM (PB) => VW Passat (LPG) => Volvo V40 (ON) => Mazda 626 GF (LPG). – to są pojazdy którymi jeździłem dłużej niż rok. Mogłem coś pominąć.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2011, 15:06
Posty: 92
Skąd: Wrocław/Strzelin
Auto: Mazda 626 GF 1.8 (90km) 98r + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6