Zacinajaca sie przepustnica 626 GF – brud, czyszczenie
1, 2
Witam wszystkich sprawa jest tego typu że jak autko postoi troszkę dłużej to chaczy się przepustnica muszę zanim zapale nadusic raz pedał gazu puzniej jest normalnie proszę o rade co to może byc. pozdrawiam.
- Od: 16 paź 2011, 20:45
- Posty: 13
- Skąd: Dziekanowice
- Auto: MAZDA 626 2.0 16v i MERCEDES A 150
pora zdjac dolot i wyczyscic przepustnice od srodka
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Była czyszczona łącznie z całym dolotem i kolektorem ssącym tak twierdzą przynajmniej w warsztacie co było autko jak pojechałem na poprawki to mi powiedzieli że te modele tak mają
- Od: 16 paź 2011, 20:45
- Posty: 13
- Skąd: Dziekanowice
- Auto: MAZDA 626 2.0 16v i MERCEDES A 150
sexy sreberko napisał(a):Była czyszczona łącznie z całym dolotem i kolektorem ssącym tak twierdzą przynajmniej w warsztacie co było autko jak pojechałem na poprawki to mi powiedzieli że te modele tak mają
Co oni pierd**ą

Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Przecież głownym z kilku objawów brudnej przepustnicy jest zacinanie pedału gazu... Fuszera jakich mało za którą zapłaciłeś.. może popryskali ją z wierzchu i uważają że wyczyszczona.. kup za 38 zł preparat liqui moly do czyszczenia dolotu i użyj według sposobu użycia.. zajmie Ci to łącznie ze zdjęciem rury 15 minut.. poziom trudności: Amatorsko/prosty i pomoże. 
Prosta sprawa w celu wyeliminowaniu czy linka, pedał, przepustnica się blokuje. Tak jak mówisz autko jak już parę godzin jest na postoju, żebyś był pewien że objaw wystąpi. Wsadzasz łapki pod maskę, łapiesz za cięgno gazu przy przepustnicy i dajesz gazu, jak się zatnie ( poczujesz opór to masz przyczynę) jak nie to linka, pedał gazu.
Na 90% to jest przepustnica, a często nie wystarczy samym środkiem psiknąć i lekko przetrzeć, ale trzeba trochę poczochać bo nagar potrafi być dobrze wrośnięty.
Na 90% to jest przepustnica, a często nie wystarczy samym środkiem psiknąć i lekko przetrzeć, ale trzeba trochę poczochać bo nagar potrafi być dobrze wrośnięty.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Była czyszczona łącznie z całym dolotem i kolektorem ssącym tak twierdzą przynajmniej w warsztacie co było autko jak pojechałem na poprawki to mi powiedzieli że te modele tak mają
To mi się podoba najbardziej. Zawsze jak w warsztacie nie mają pojęcia o sprawie i chcą się pozbyć problemu, to pada magiczne hasło: "ten typ tak ma" lub "to norma w tym modelu". Klient nieświadomy uznaje to za prawdę (bo przecież "fachowcy" tak stwierdzili) i odjeżdża z problemem, a warsztat zostaje z kasą w kieszeni
- Od: 14 kwi 2008, 19:17
- Posty: 810
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.
na galeziach bym takich powywieszal
zdejmij dolot i zobacz stan przepustnicy po otwarciu klapki
zdejmij dolot i zobacz stan przepustnicy po otwarciu klapki
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Z tego co ja widziałem-to kolega Fasola moją przepustnicę całkiem rozebrał i dość długo czyścił-włacznie z potraktowaniem benzyną
Wszystko ładnie przesmarował i potem nic mi się nie zacinało-do dziś chodzi jak złoto. Ci panowie od robótek ręcznych powinni trochę lepiej się przyłożyć.
- Od: 26 kwi 2011, 04:16
- Posty: 81
- Skąd: Poznań/Ziemia Lubuska
- Auto: Mazda GF FS & Stag300+ , H 2000, ACR01, Tomasetto AT02
w temacie mechanikow
kiedys na parkingu podszedl do mnie posiadacz gf przed liftem automat z holandii – i tak sobie rozmawiamy o modelu.Facet opowiada mi ze ma taka technologie – jak silnik jest zimny to pedal gazu ciezko chodzi zeby nie obciazac silnika – byl u jakiego swojego dobrego mechanika i tam mu tak powiedzieli ,ze jest jakies smarowanie przepustnicy i dopiero jak silnik sie nagrzeje mozna korzystac z pelni mocy
mysle ki czort – macha w gore -ogladam te przepustnice wszystko normalnie zadnych roznic ,jakichs dodatkowych ustrojstw czy czegokolwiek
normalnie jakas japonska tajna technika
a gosc lyknal i opowiada jakie to cuda ma
kiedys na parkingu podszedl do mnie posiadacz gf przed liftem automat z holandii – i tak sobie rozmawiamy o modelu.Facet opowiada mi ze ma taka technologie – jak silnik jest zimny to pedal gazu ciezko chodzi zeby nie obciazac silnika – byl u jakiego swojego dobrego mechanika i tam mu tak powiedzieli ,ze jest jakies smarowanie przepustnicy i dopiero jak silnik sie nagrzeje mozna korzystac z pelni mocy
mysle ki czort – macha w gore -ogladam te przepustnice wszystko normalnie zadnych roznic ,jakichs dodatkowych ustrojstw czy czegokolwiek
normalnie jakas japonska tajna technika

- Od: 3 lis 2010, 11:41
- Posty: 54
- Auto: MAZDA 626 GF 2.0 H.P
Dobre
DObry i uczciwy mechanik o ile tacy jeszcze są to by mu to naprawil w 5 minut bez odkrecania przepustki. Ja bym takiego mechanika wyslal do salonu mazdy i kazal bym mu sie pobawic pedalem gazu na zimnym silniku. Zapewne wtedy by stwierdzil ze owa mazda jest wadliwa bo na zimnym leciutko chodzi jak po maśle.

DObry i uczciwy mechanik o ile tacy jeszcze są to by mu to naprawil w 5 minut bez odkrecania przepustki. Ja bym takiego mechanika wyslal do salonu mazdy i kazal bym mu sie pobawic pedalem gazu na zimnym silniku. Zapewne wtedy by stwierdzil ze owa mazda jest wadliwa bo na zimnym leciutko chodzi jak po maśle.
- Od: 20 wrz 2011, 21:41
- Posty: 113
Witam
Rewelacyjny do czyszczenia przepustnicy jest ... zmywacz do paznokci (kupiłem buteleczkę zmywacza w Biedronce). Nagar ładnie się rozpuszcza. Do tego stara szczoteczka do zębów i do dzieła. Wyczyściłem tak w mojej Madzi i od tego czasu ( ponad 1,5 roku mam spokój). Pozdrawiam
Rewelacyjny do czyszczenia przepustnicy jest ... zmywacz do paznokci (kupiłem buteleczkę zmywacza w Biedronce). Nagar ładnie się rozpuszcza. Do tego stara szczoteczka do zębów i do dzieła. Wyczyściłem tak w mojej Madzi i od tego czasu ( ponad 1,5 roku mam spokój). Pozdrawiam
-
jozef11
Facet opowiada mi ze ma taka technologie – jak silnik jest zimny to pedal gazu ciezko chodzi zeby nie obciazac silnika – byl u jakiego swojego dobrego mechanika i tam mu tak powiedzieli ,ze jest jakies smarowanie przepustnicy i dopiero jak silnik sie nagrzeje mozna korzystac z pelni mocy








Wybaczcie, ale nie mogłem się powstrzymać
- Od: 14 kwi 2008, 19:17
- Posty: 810
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.
No dobre, dobre... Też umarłem... 
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Witam zrobiłem tak jak napisaliście wszystko zostało wyjęte od filtra powietrza do kolektora ssącego przeczyszczone benzynką i wd 40 i jak ręką odjoł.
- Od: 16 paź 2011, 20:45
- Posty: 13
- Skąd: Dziekanowice
- Auto: MAZDA 626 2.0 16v i MERCEDES A 150
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6