Zacinajaca sie przepustnica 626 GF – brud, czyszczenie

Postprzez sexy sreberko » 19 maja 2012, 11:56

Witam wszystkich sprawa jest tego typu że jak autko postoi troszkę dłużej to chaczy się przepustnica muszę zanim zapale nadusic raz pedał gazu puzniej jest normalnie proszę o rade co to może byc. pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 16 paź 2011, 20:45
Posty: 13
Skąd: Dziekanowice
Auto: MAZDA 626 2.0 16v i MERCEDES A 150

Postprzez maxim_wawa » 19 maja 2012, 13:10

pora zdjac dolot i wyczyscic przepustnice od srodka
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez sexy sreberko » 19 maja 2012, 13:21

Była czyszczona łącznie z całym dolotem i kolektorem ssącym tak twierdzą przynajmniej w warsztacie co było autko jak pojechałem na poprawki to mi powiedzieli że te modele tak mają
Początkujący
 
Od: 16 paź 2011, 20:45
Posty: 13
Skąd: Dziekanowice
Auto: MAZDA 626 2.0 16v i MERCEDES A 150

Postprzez Szyna » 19 maja 2012, 13:48

Linka od gazu może się zacinać przesmaruj ja.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez tadziomaru1 » 19 maja 2012, 21:42

sexy sreberko napisał(a):Była czyszczona łącznie z całym dolotem i kolektorem ssącym tak twierdzą przynajmniej w warsztacie co było autko jak pojechałem na poprawki to mi powiedzieli że te modele tak mają

Co oni pierd**ą <glupek2>
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez Marko91 » 19 maja 2012, 22:38

Przecież głownym z kilku objawów brudnej przepustnicy jest zacinanie pedału gazu... Fuszera jakich mało za którą zapłaciłeś.. może popryskali ją z wierzchu i uważają że wyczyszczona.. kup za 38 zł preparat liqui moly do czyszczenia dolotu i użyj według sposobu użycia.. zajmie Ci to łącznie ze zdjęciem rury 15 minut.. poziom trudności: Amatorsko/prosty i pomoże. ;)
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2010, 16:58
Posty: 202 (0/3)
Skąd: Łódź
Auto: Była Mazda 626 GE Comprex
Jest 626 GF 2.0 FS 01'r

Postprzez Gregory » 20 maja 2012, 10:30

Prosta sprawa w celu wyeliminowaniu czy linka, pedał, przepustnica się blokuje. Tak jak mówisz autko jak już parę godzin jest na postoju, żebyś był pewien że objaw wystąpi. Wsadzasz łapki pod maskę, łapiesz za cięgno gazu przy przepustnicy i dajesz gazu, jak się zatnie ( poczujesz opór to masz przyczynę) jak nie to linka, pedał gazu.
Na 90% to jest przepustnica, a często nie wystarczy samym środkiem psiknąć i lekko przetrzeć, ale trzeba trochę poczochać bo nagar potrafi być dobrze wrośnięty.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 12:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Postprzez lucas83 » 20 maja 2012, 13:08

Była czyszczona łącznie z całym dolotem i kolektorem ssącym tak twierdzą przynajmniej w warsztacie co było autko jak pojechałem na poprawki to mi powiedzieli że te modele tak mają


To mi się podoba najbardziej. Zawsze jak w warsztacie nie mają pojęcia o sprawie i chcą się pozbyć problemu, to pada magiczne hasło: "ten typ tak ma" lub "to norma w tym modelu". Klient nieświadomy uznaje to za prawdę (bo przecież "fachowcy" tak stwierdzili) i odjeżdża z problemem, a warsztat zostaje z kasą w kieszeni :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez maxim_wawa » 20 maja 2012, 15:19

na galeziach bym takich powywieszal

zdejmij dolot i zobacz stan przepustnicy po otwarciu klapki
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez Szyna » 23 maja 2012, 22:00

Problem rozwiązany ?
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez diapazon » 25 maja 2012, 03:23

Z tego co ja widziałem-to kolega Fasola moją przepustnicę całkiem rozebrał i dość długo czyścił-włacznie z potraktowaniem benzyną :) Wszystko ładnie przesmarował i potem nic mi się nie zacinało-do dziś chodzi jak złoto. Ci panowie od robótek ręcznych powinni trochę lepiej się przyłożyć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2011, 04:16
Posty: 81
Skąd: Poznań/Ziemia Lubuska
Auto: Mazda GF FS & Stag300+ , H 2000, ACR01, Tomasetto AT02

Postprzez abrams » 25 maja 2012, 15:13

w temacie mechanikow
kiedys na parkingu podszedl do mnie posiadacz gf przed liftem automat z holandii – i tak sobie rozmawiamy o modelu.Facet opowiada mi ze ma taka technologie – jak silnik jest zimny to pedal gazu ciezko chodzi zeby nie obciazac silnika – byl u jakiego swojego dobrego mechanika i tam mu tak powiedzieli ,ze jest jakies smarowanie przepustnicy i dopiero jak silnik sie nagrzeje mozna korzystac z pelni mocy

mysle ki czort – macha w gore -ogladam te przepustnice wszystko normalnie zadnych roznic ,jakichs dodatkowych ustrojstw czy czegokolwiek

normalnie jakas japonska tajna technika <cisza> a gosc lyknal i opowiada jakie to cuda ma
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2010, 11:41
Posty: 54
Auto: MAZDA 626 GF 2.0 H.P

Postprzez kolo_00 » 25 maja 2012, 15:39

Dobre hahaha

DObry i uczciwy mechanik o ile tacy jeszcze są to by mu to naprawil w 5 minut bez odkrecania przepustki. Ja bym takiego mechanika wyslal do salonu mazdy i kazal bym mu sie pobawic pedalem gazu na zimnym silniku. Zapewne wtedy by stwierdzil ze owa mazda jest wadliwa bo na zimnym leciutko chodzi jak po maśle.
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2011, 21:41
Posty: 113

Postprzez jozef11 » 25 maja 2012, 16:31

Witam
Rewelacyjny do czyszczenia przepustnicy jest ... zmywacz do paznokci (kupiłem buteleczkę zmywacza w Biedronce). Nagar ładnie się rozpuszcza. Do tego stara szczoteczka do zębów i do dzieła. Wyczyściłem tak w mojej Madzi i od tego czasu ( ponad 1,5 roku mam spokój). Pozdrawiam
jozef11
 

Postprzez flinio » 25 maja 2012, 17:08

Czyli jednym słowem aceton:) ja używałem zmywacza do hamulców BERNERA i też sobie radzi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2009, 14:51
Posty: 111
Skąd: Radom
Auto: MaZdA 626GF 2.0 1998

Postprzez lucas83 » 25 maja 2012, 17:22

Facet opowiada mi ze ma taka technologie – jak silnik jest zimny to pedal gazu ciezko chodzi zeby nie obciazac silnika – byl u jakiego swojego dobrego mechanika i tam mu tak powiedzieli ,ze jest jakies smarowanie przepustnicy i dopiero jak silnik sie nagrzeje mozna korzystac z pelni mocy


hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha

Wybaczcie, ale nie mogłem się powstrzymać :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez tadziomaru1 » 26 maja 2012, 15:37

No dobre, dobre... Też umarłem... :D
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez sexy sreberko » 27 maja 2012, 14:35

Witam zrobiłem tak jak napisaliście wszystko zostało wyjęte od filtra powietrza do kolektora ssącego przeczyszczone benzynką i wd 40 i jak ręką odjoł.
Początkujący
 
Od: 16 paź 2011, 20:45
Posty: 13
Skąd: Dziekanowice
Auto: MAZDA 626 2.0 16v i MERCEDES A 150

PostTen post został usunięty przez Szyna 29 maja 2012, 15:17.
Powód: nie zwiazane z tematem

PostTen post został usunięty przez Szyna 29 maja 2012, 15:17.
Powód: nie zwiazane z tematem

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6