Witam, czy mógłby mi ktoś pomóc w problemie z którym walczę już dwa tygodnie!!!
Moja mazda 2.0 1999 rok ze złączem diagnostycznym bez TEN, FEN. B+ i uziemienie w złączu są.
Kodów błędów nie dam rady wyczytać za pomocą diody – chyba, że się mylę....
Otóż, problem z obrotami na biegu jałowym, NA ZIMNYM SILNIKU od jakiegoś czasu występuje i u mnie. Świece OK, przewody WN OK, silniczek krokowy zmieniany (odpięty czy nie nie ma różnicy).
Co mogłabym jeszcze sprawdzić? Na forum przeczytałam już chyba wszystko dotyczące obrotów na zimnym, ale żadne rozwiązanie u mnie nie zadziałało. Proszę o pomoc!!!!!
Brak wolnych obrotów i tryb serwisowy 2,0 FS.
Strona 1 z 1
alezandra napisał(a):silniczek krokowy zmieniany (odpięty czy nie nie ma różnicy)
a tak nie powinno byc – podlaczony IAC powinien utrzymywac obroty na poziomi 750 a odlaczony na ok 500/600
wiec sa dwa wyjscia – albo wogule masz uszkodzony IAC i obroty trzyma ci tylko odkrecona sruba bypass (swiruja obroty) albo masz tyle wykrecona srube bypass i tak skreconego IAC ze nie reaguje wogule
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
hmmm spróbuje jeszcze z tym imbusem powalczyć ,ale gdzieś czytałem , że powinno się to ustalić w trybie serwisowym? Skoro tak to jak w ten tryb wejść????? No chyba, że można regulować na ciepłym/zimnym. Problem na zimnym z regulacją jest taki, że po ok. ,minucie jest OK 

- Od: 18 sty 2010, 10:17
- Posty: 23
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GF 2.0 '99 r.
alezandra napisał(a):hmmm spróbuje jeszcze z tym imbusem powalczyć ,ale gdzieś czytałem , że powinno się to ustalić w trybie serwisowym? Skoro tak to jak w ten tryb wejść????? No chyba, że można regulować na ciepłym/zimnym. Problem na zimnym z regulacją jest taki, że po ok. ,minucie jest OK
tryb serwisowy ok ale w GE a nie w GF
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
olej tryb serwisowy tylko wyreguluj tak jak ci napisano – coś się tego trybu serwisowego tak uczepił 
regulacja bez trybu serwisowego działa – komputer sam sie przystosuje
P.S.
sorry ale dziś mój poziom tolerancji ma wartość ujemną
regulacja bez trybu serwisowego działa – komputer sam sie przystosuje
P.S.
sorry ale dziś mój poziom tolerancji ma wartość ujemną
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
regulacja bez trybu serwisowego działa – komputer sam sie przystosuje
Tymbardziej, że w instrukcji od GF nigdzie nie jest wspomniane o jakimkolwiek trybie serwisowym
- Od: 14 kwi 2008, 19:17
- Posty: 810
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.
Ja dzisiaj też próbowałem wyregulować obroty, ale okazało się to niemożliwe. Na ciepłym silniku kręcenie zaworem IAC nic nie dawało – zero reakcji. Rezystancja zaworu jest prawidłowa. Na ssaniu kręcenie ma wpływ na obroty. Co jest nie tak?
- Od: 9 lut 2012, 00:08
- Posty: 28
- Auto: Mazda 626 2.0 115 KM, 2001r.
moze bypass za duzo wykrecony
albo IAC sie zacina i owszem rezystancja ok ale tłoczek staje dęba
albo IAC sie zacina i owszem rezystancja ok ale tłoczek staje dęba
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
U mnie zadziałało!!!!!!! Idealnie wyregulowałam:) na ssaniu obroty ok 1500, po rozgrzaniu ok 700
Nie gaśnie na zimnym co najważniejsze!!! jeśli regulacja śrubka nic nie daje to "iglica" jest albo wyrobiona – ten plastik wchodzący w śrubkę albo jest źle włożona. Na początku tez właśnie regulacja nic nie dawała. DZIĘKUJĘ wszystkim za dobre rady!!!!
- Od: 18 sty 2010, 10:17
- Posty: 23
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GF 2.0 '99 r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6