626 gf 1.8 – nowy termostat i niska temperatura pracy silnika
1, 2
Stawiam na czujniki temperatury, zawieszanie się termostatu raczej nie bo temperatura się stabilizuje tylko później, może zbyt wcześnie załącza się wentylator chłodnicy lub chodzi na okrągło.
- Od: 22 kwi 2010, 10:23
- Posty: 86
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GW 1998 2,0 115KM , Mazda GC 1985 2,0 101 KM
Honda Accord Aerodeck 1987 2,0
MAT i sprawdziłeś zawartość tego dwutlenku węgla? Ja dzisiaj jak zdążę to zacznę sprawdzanie. Co do temperatury z dmuchawy wewnątrz pojazdu to szalu nie robi ale jakimś ciepłem wieje. Dodam jeszcze, ze z obserwacji poczynionych podczas normalnego użytkowania pojazdu, nie zauważyłem innych niepokojących objawów. Rzuciło mi sie w oko jak wskazówka temperatury gwałtownie zmieniła swoje położenie z dość niskiego na bardzo niskie ;–) Wiec moze być czujnik albo wskaźnik.
fiat 126p => Ford Fiesta I => Ford Fiesta II (LPG) => Opel Vectra (LPG) => Citroen XM (PB) => VW Passat (LPG) => Volvo V40 (ON) => Mazda 626 GF (LPG). – to są pojazdy którymi jeździłem dłużej niż rok. Mogłem coś pominąć.
- Od: 4 kwi 2011, 15:06
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław/Strzelin
- Auto: Mazda 626 GF 1.8 (90km) 98r + LPG
sorry że tak późno odpisuje ale zapomniałem o tym temacie a właściwie go olałem bo wraz z odpuszczeniem mrozów temat się sam rozwiązał i temperatura już normalnie pokazuje, więc już nie sprawdzałem CO2. Znajomy mechanik z ASO powiedział że uszczelka głowicy ze starości gdzieś puściła i może delikatnie walić w układ chłodzenia skutkiem będzie utrata kompresji ale nie wiem ile w tym prawdy na razie jeżdżę 

- Od: 5 sty 2012, 20:08
- Posty: 280
- Skąd: Lublin
- Auto: E39 M57D30 02'
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6