w morde skasowalem kopie z roboty i nie moge przeszperac – ale pamietam ze gdzies to było tylko nie pamietam czy w czesci z dolotem czy gdzies indziej
To przeszukaj w wolnej chwili i daj znać. Czy to na pewno było w manualu od GF?
www.mazdaspeed.pl
w morde skasowalem kopie z roboty i nie moge przeszperac – ale pamietam ze gdzies to było tylko nie pamietam czy w czesci z dolotem czy gdzies indziej
lucas83 napisał(a):w morde skasowalem kopie z roboty i nie moge przeszperac – ale pamietam ze gdzies to było tylko nie pamietam czy w czesci z dolotem czy gdzies indziej
To przeszukaj w wolnej chwili i daj znać. Czy to na pewno było w manualu od GF?
bypass az kombinowalme jak reaguje na wykrecenie, przy 2 obrotach mial za niskie obroty przy zejsciu, przy 3 jest ok a przy 4,5 po pierwsze trzymał obroty ponad 1000 a przed zejsciem nawet 1750 a dwa bardzo długo schodził z obrotów – bypass to bypass tylko dopuszcza dodatkowe powietrze do dolotu
m323m napisał(a):oki, to narazie będę hulał na tej 90 km, a jak sie ociepli to podjadę do ciebie na ustawienie,
dzięki pozdrawiam
elektrozawór który jest na rurze gumowej do niego idą dwie rurki ,jedna gdzies na kolektor druga na chyba na filtr opar benzyn
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6