Wyższe spalanie na benzynie i LPG mazda 626 GW 2,0 85kW (115KM)

Postprzez przemekwy-70 » 7 gru 2011, 18:12

Witam.Zauważyłem ostatnio (a przy cenach obecnych na stacjach trudno nie zauważyć) wzrost zużycia paliwa zarówno etyliny jak i LPG w mojej maździe 626 GW 2,0 85 kW 9115 KM) o ok. 25-30 % .Podjąłem próbę ustalenia przyczyny jak dotąd nieskuteczną.Opiszę pokrótce-pierwsze objawy to lekkie drżenie silnika na biegu jałowym pogłębiające się na LPG(już wtedy wyraźnie drży) no i wspomniane zużycie paliwa.Sprawdziłem pod kompem nie ma usterek lambda pracuje w normie czas wtrysków OK.Przewody WN i świece wymienione ok 3 tyś. wcześniej.Sprawdziłem analiza spalin pokazała HC na biegu jałowym 420 a na obr.ok.2700 -107 i wiem ,że to nie jest prawidłowe lambda odpowiednio 1,025/1,016, CO2
13,9/14,3 i O2 1,28/0,84.Zauważyłem też wzrost poziomu oleju do pozycji max.Sugerowano mi ,że może zawory są do regulacji i też skłaniam się do tego a wcześniej sprawdziłem starą metodą ciś. sprężania w cylindrach ok 13 atm. na każdym bo instalacja jest od początku w tym samochodzie (holender) i obawiałem się wypalenia gniazda zaworowego.Co więcej można sprawdzić jeszcze płyn chłodniczy w normie nie ubywa,termostat działa poprawnie.Pozdrawiam poszukiwacz
przemekwy-70
 

Postprzez Paweł » 8 gru 2011, 03:25

Można sprawdzić jeszcze zapłon – iskrę i czas.

Przenoszę do działu GF/GW – w dziale Bazy Wiedzy umieszczamy tylko ogólnowarsztatowe/garażowe poradniki.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/946)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez SenatoR » 6 sty 2012, 17:02

Witam. mam 1.8 Gt bez sondy na podcisnieniach i mam ten samo problem. drży mi na jałowym biegu. ustawilem zaplon i sprawdzilem Kable.... nic nie daje mi to. ostatnio stwierdzam ze dawka mi skoczyla w gore, zwykle byla do 10 l a nagle 11.5/ racja moze to zima tak dziala.... ale troche dziwi mnie to... moze ktos mi pomoc? czego szukac pozdrawiam Forumowiczow:)
Jak strażak, Gaszę wielu.....
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 sty 2012, 16:05
Posty: 4
Skąd: Hajnówka
Auto: mazda 323 GT 91' 1.8 16v swap bez

Postprzez tadziomaru1 » 7 sty 2012, 15:45

Szukać w dziale 323 <czytaj> .
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez SenatoR » 10 sty 2012, 15:34

doszledlem co bylo:) wybaczcie ze pisalem o 323 w dziale 626. problemem byl modół, po ktorego zmianie problem zniknal madzia znow jest wsrod zywych:)

pozdrawiam Senator
Jak strażak, Gaszę wielu.....
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 sty 2012, 16:05
Posty: 4
Skąd: Hajnówka
Auto: mazda 323 GT 91' 1.8 16v swap bez

Postprzez tadziomaru1 » 10 sty 2012, 23:49

Spoko. Cieszymy się, że bryczka wyleczona <spoko>
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6