Czy to bardzo skomplikowane i czy można coś poważnie sknocić jeżeli posiada się minimum wiedzy ? Mam ochotę przeprowadzić remont silnika w przyszłe wakacje.
Nie jestem mechanikiem , bardziej znam teoria ze studiów i 4tyg. praktyk w warsztacie ale w silniku jeszcze nic poważnie nie grzebałem oprócz zmiany rozrządu
Oczywiście wiem że na samych pierścieniach się nie kończy bo dochodzą jeszcze panewki, uszczelniacze zaworów i przy okazji regulacja zaworów bo resztę np: zmierzenie cylindrów i ewentualne ich tulejowanie, honowanie,planowanie głowicy albo szlif wału oddam do specjalistów.
Jeszcze chciałbym się zapytać czy istnieją tłoki nad wymiarowe z pierścieniami do 626 gf ?
I czy dostane gdzie dane na temat momentu przykręcanych śrub w silniku ?
Proszę o rady z czym mogę mieć największy problem ?
Robiąc to wszystko samemu to duża oszczędność a przed wszystkim satysfakcja
