Schemat układu elektrycznego wysokiego napięcia – Problem

Postprzez lewap077 » 22 lip 2011, 23:54

Witam

Mam taki problem juz przerabiany pare razy na forum ale w moim przypadku nie rozwiązany i juz rozkładam ręce. Chce nadmienić jeszcze, ze bez sensu bym nie zakładal watku ale przeszperalem cale forum i lpg rowniez, owszem byly podobne przypadki ale problem u mnie jest gdzies indziej.;/ Otoż podczas dodania gazu auto dławi mi sie i na niskich obrotach i na wysokich, powstaje wybuch w kolektorze, a czasem w obudowie filtra i na Pb i LPG. Szarpie tragicznie rowniez na Pb i LPG. A czasami jest tak ze nie szarpnie ani razu, nie zadławi sie i nic nie strzeli. Przewody wymienione-ngk, swiece wymienione -ngk, cewka wymieniona-sprawna, przeplywomierz sprawdzony-sprawny, nowy filtr powietrza, przepustnica i silnik krokowy oczyszczony. Gdzies musi byc przebicie ale gdzie? Moze ktos posiada jakis schemat, ktory moglby mi pomoc gdzie szukac usterki? Co moze jeszcze powodowac dławienie sie na biegu jalowym, co jest odpowiedzialne za takie zachowanie?

Dziekuje za wszelka pomoc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2011, 05:59
Posty: 34
Skąd: Wrocław
Auto: MAZDA 6 2.0 05' Kombi FL+BRC Sequent 32 OBD
MAZDA 3 1.6 05' +BRC Sequent 24.11

Postprzez pwl89 » 23 lip 2011, 10:48

lewap077 napisał(a):Otoż podczas dodania gazu auto dławi mi sie i na niskich obrotach i na wysokich, powstaje wybuch w kolektorze, a czasem w obudowie filtra i na Pb i LPG
Czy dobrze rozumiem, na Pb także wybucha Ci gaz? Świece NGK ostatnio trochę straciły na jakości wiec zastanowiłbym się nad innymi. Jak czyściłeś silnik krokowy? Wiesz o tym, że nie można go obracać? – Wtedy nadaje się do wyrzucenia.

http://www.megaupload.com/?d=QXL3XZGB – schemat elektryczny – może będzie pomocny.

Pozdro :)
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2011, 17:26
Posty: 34
Skąd: TKI
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 101KM (74KW) RF2A (SOHC 16V) XI.1999 Liftback

Postprzez lewap077 » 23 lip 2011, 21:07

Problem z szarpaniem i wybchami rozwiazany:) Nowe przewody okazały sie miec przebicia! Zostaly zareklamowane, a na nowych jest ok. Zostal tylko problem z dlawieniem sie i na Pb i LPG. Dzieki wielkie za schematy!! jak bede mial wiecej czasu to przejze je.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2011, 05:59
Posty: 34
Skąd: Wrocław
Auto: MAZDA 6 2.0 05' Kombi FL+BRC Sequent 32 OBD
MAZDA 3 1.6 05' +BRC Sequent 24.11

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6