Jak rozpoznać silnik 2.0 136ps ??

Postprzez far77 » 10 maja 2011, 22:00

Witam,szukam 626 po lifcie z silnikiem 2.0 136ps,jak moge rozpoznać przy kupnie tą wersje silnikową.Przegladajac ogłoszenia myślałem ze białe zegary sa wyróżnikiem tej wersji ale podobno występowaly tez w 115ps,czy jest jakaś inna możliwosć sprawdzenia ?? <co?>
Początkujący
 
Od: 26 mar 2010, 11:53
Posty: 9

Postprzez Pankoala » 10 maja 2011, 22:10

far77 napisał(a):Witam,szukam 626 po lifcie z silnikiem 2.0 136ps,jak moge rozpoznać przy kupnie tą wersje silnikową.Przegladajac ogłoszenia myślałem ze białe zegary sa wyróżnikiem tej wersji ale podobno występowaly tez w 115ps,czy jest jakaś inna możliwosć sprawdzenia ?? <co?>


Hm... no wg mnie to wystarczy rzut oka na dowód rejestracyjny, ewentualnie sprawdzenie numeru VIN.
Czy w dzień czy w nocy jestem reprezentant mocy
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 lut 2011, 12:34
Posty: 14
Skąd: Podkarpackie
Auto: 626 GF 2.0 16v 115KM 2000r.

Postprzez lucas83 » 10 maja 2011, 22:49

W dowodzie i w VINie będziesz miał informacje o silniku jaki zamontowany był w oryginale. A co jeśli ktoś wstawił 115 KM? Jeśli są gdzieś numery silnika w dokumentach, to ewentualnie w ten sposób można porównać (o ile odczytasz z silnika).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez chudya » 11 maja 2011, 15:32

Też szukałem odpowiedzi na to pytanie. Jedyne, co znalazłem, to informacja, że te wersje różnią się komputerami i "na oko" rozróżnić ich nie da się.
Artur
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lis 2007, 17:40
Posty: 122 (4/3)
Skąd: Zamość
Auto: 626 GF 2,0 136KM '01
była: 323F BG 1,8i 16V 103KM

Postprzez umcyk » 11 maja 2011, 20:33

Z tego co mi wiadomo to jezeli OSMY znak w VIN-ie to S to silnik ma 136 hp. Ja mam F i mam 115hp
SZUKAM DODATKOWEJ PRACY – KAT "B" I "C" KURS NA PRZEWOZ RZECZY. POMOC W REMONTACH !! MEBLE NA WYMIAR !!
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2007, 21:44
Posty: 659 (0/10)
Skąd:
Auto: umcykowoz:)
626 GF 2.0 115KM rok 2000
Pb + LPG

Postprzez Radex » 11 maja 2011, 22:58

tak jak pisze umcyk, ewentualnie zostaje hamownia gdyby ktoś podmienił silniki :)

hamownia jest rozsadnym wyjsciem, przy okazji sprawdzisz ile tak na prawde ma koni Twoj przyszly samochod.
a w razie przekrętu speszysz nieuczciwego sprzedającego :)

białe zegary nie świadczą o tym jaki jest silnik.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Riki » 12 maja 2011, 12:10

Radex napisał(a):hamownia jest rozsadnym wyjsciem,
Radex napisał(a):w razie przekrętu speszysz nieuczciwego sprzedającego


Dałbyś przed sprzedażą shamować auto? :D

(...)
Sprawdzasz po VINie tak jak koledzy mówią. Te silniki i tak kompletnej serii nie trzymają.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Piaskun20 » 16 maja 2011, 16:47

moja ma 136 koni a bialych zegarow nie posiada.
Piaskun20
 

Postprzez wedkarz85 » 16 maja 2011, 21:01

z tego co wiem oznczenie silnika znajduje się na obudowie filtra powietrza umnie fsj2
według nr vin mam jest 115ps a na hamowni miałem 132ps
uwarzaj przy kupnie nie kupuj na ciepły silnik
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2011, 18:27
Posty: 59 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: mazda 5 2.0 cr '06

Postprzez Radex » 17 maja 2011, 09:51

Riki napisał(a):Dałbyś przed sprzedażą shamować auto?

nie wiem ale jak coś kręcił gościu to się chociaż speszy :D poza tym co mu szkodzi jak i tak kupujesz :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez far77 » 22 maja 2011, 18:03

Dzięki za wszelkie info w temacie,a myslałem ze biały zegraz jest tym wyznacznikiem mocy,czyli 8 znak w nr VIN może wyjaśnic sytuacje.
Początkujący
 
Od: 26 mar 2010, 11:53
Posty: 9

Postprzez stahoo2006 » 19 lut 2012, 19:37

Ja miałem taki silnik, i różnił się on od wersji 115KM tym, że na kolektorze ssącym jest zamontowana plastikowa bańka pod spodem, w wersji 115 i 116 KM tego nie ma.
stahoo2006
 

Postprzez grzech_z » 19 lut 2012, 20:13

stahoo2006 napisał(a):Ja miałem taki silnik, i różnił się on od wersji 115KM tym, że na kolektorze ssącym jest zamontowana plastikowa bańka pod spodem, w wersji 115 i 116 KM tego nie ma.

Jezeli piszesz o tej pod kolektorem do niego przykreconej to niekoniecznie bo ja mialem taka w 1.8 90ps.
Natomiast wersja 136 ma hlodniczke oleju (taka "podkladka" pod filtrem oleju z wezykiem).
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez lucas83 » 19 lut 2012, 21:01

Panowie, pewnie macie na myśli pojemnik rezonansowy, który występuje tylko w silniku FS (2.0). Nie wiem jakim cudem Kolega grzech_z mógł mieć ją w FP (1.8). A może ktoś zrobił SWAPa, a Kolega był przekonany, że jeździ na silniku 1.8 ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez tadziomaru1 » 19 lut 2012, 21:05

lucas83 napisał(a):Panowie, pewnie macie na myśli pojemnik rezonansowy, który występuje tylko w silniku FS (2.0). Nie wiem jakim cudem Kolega grzech_z mógł mieć ją w FP (1.8). A może ktoś zrobił SWAPa, a Kolega był przekonany, że jeździ na silniku 1.8 ;)

<spoko>
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez grzech_z » 20 lut 2012, 09:43

lucas83 napisał(a):Nie wiem jakim cudem Kolega grzech_z mógł mieć ją w FP (1.8). A może ktoś zrobił SWAPa, a Kolega był przekonany, że jeździ na silniku 1.8 ;)


A kto wie, w każdym razie ten też okazał się być zajeżdżony:( Nowy póki co wygląda i chodzi jak zegareczek i czuć te koniki pod butem. Też się zastanawiałem czy to mocniejszy motor czy słabszy, sprzedający twierdził, że mocniejszy i mechanik potwierdził przy zmianie – ze względu właśnie na tą hłodniczkę.
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez Mysza » 16 sie 2016, 19:31

Mam przed sobą swoją GE oraz drugą GF z silnikami FS. Obie w dowodzie 85kW. GF ma puszkę pod kolektorem ssącym, moja GE miała puszkę rezonansową doczepioną do kolanka rury dolotowej między przepustnicą a przepływomierzem. GF w dowodzie F na 8 polu VIN, GE za to posiada J (amerykański VIN). GE ma oznaczenie motoru FS2 na głowicy, a GF ma FS9. Mętlik :) Ale powiem jedno. To jest jakieś dzikie 115 koni. Obydwie zaknacają niemiłosiernie jak na 2.0 Mitsubishi 4g63 136PS tak nie jeżdżą, bo lubią się kręcić i nie raz się złapałem że jadę na trójce zamiast na piątce.... Mazdy ciągną z dołu.
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2015, 16:38
Posty: 134
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v + LPG

Postprzez Cinek1 » 26 wrz 2016, 22:55

["grzech_z"]

[ Jezeli piszesz o tej pod kolektorem do niego przykreconej to niekoniecznie bo ja mialem taka w 1.8 90ps.
Natomiast wersja 136 ma hlodniczke oleju (taka "podkladka" pod filtrem oleju z wezykiem) ]

Aaaaaaaa To kolego Cię zaskoczę ponieważ ja Mam Mazdę 626 V 99r 2,0 115 KM no i takową chłodniczkę oleju pod filtrem również posiadam . . . <co?>
Cinek1
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6