
Jak rozpoznać silnik 2.0 136ps ??
Strona 1 z 1
far77 napisał(a):Witam,szukam 626 po lifcie z silnikiem 2.0 136ps,jak moge rozpoznać przy kupnie tą wersje silnikową.Przegladajac ogłoszenia myślałem ze białe zegary sa wyróżnikiem tej wersji ale podobno występowaly tez w 115ps,czy jest jakaś inna możliwosć sprawdzenia![]()
Hm... no wg mnie to wystarczy rzut oka na dowód rejestracyjny, ewentualnie sprawdzenie numeru VIN.
Czy w dzień czy w nocy jestem reprezentant mocy
- Od: 20 lut 2011, 12:34
- Posty: 14
- Skąd: Podkarpackie
- Auto: 626 GF 2.0 16v 115KM 2000r.
W dowodzie i w VINie będziesz miał informacje o silniku jaki zamontowany był w oryginale. A co jeśli ktoś wstawił 115 KM? Jeśli są gdzieś numery silnika w dokumentach, to ewentualnie w ten sposób można porównać (o ile odczytasz z silnika).
- Od: 14 kwi 2008, 19:17
- Posty: 810
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.
Z tego co mi wiadomo to jezeli OSMY znak w VIN-ie to S to silnik ma 136 hp. Ja mam F i mam 115hp
SZUKAM DODATKOWEJ PRACY – KAT "B" I "C" KURS NA PRZEWOZ RZECZY. POMOC W REMONTACH !! MEBLE NA WYMIAR !!
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
tak jak pisze umcyk, ewentualnie zostaje hamownia gdyby ktoś podmienił silniki 
hamownia jest rozsadnym wyjsciem, przy okazji sprawdzisz ile tak na prawde ma koni Twoj przyszly samochod.
a w razie przekrętu speszysz nieuczciwego sprzedającego
białe zegary nie świadczą o tym jaki jest silnik.
hamownia jest rozsadnym wyjsciem, przy okazji sprawdzisz ile tak na prawde ma koni Twoj przyszly samochod.
a w razie przekrętu speszysz nieuczciwego sprzedającego
białe zegary nie świadczą o tym jaki jest silnik.
Radex napisał(a):hamownia jest rozsadnym wyjsciem,
Radex napisał(a):w razie przekrętu speszysz nieuczciwego sprzedającego
Dałbyś przed sprzedażą shamować auto?
(...)
Sprawdzasz po VINie tak jak koledzy mówią. Te silniki i tak kompletnej serii nie trzymają.
Ja miałem taki silnik, i różnił się on od wersji 115KM tym, że na kolektorze ssącym jest zamontowana plastikowa bańka pod spodem, w wersji 115 i 116 KM tego nie ma.
-
stahoo2006
stahoo2006 napisał(a):Ja miałem taki silnik, i różnił się on od wersji 115KM tym, że na kolektorze ssącym jest zamontowana plastikowa bańka pod spodem, w wersji 115 i 116 KM tego nie ma.
Jezeli piszesz o tej pod kolektorem do niego przykreconej to niekoniecznie bo ja mialem taka w 1.8 90ps.
Natomiast wersja 136 ma hlodniczke oleju (taka "podkladka" pod filtrem oleju z wezykiem).
szerokości
grzech
grzech
Panowie, pewnie macie na myśli pojemnik rezonansowy, który występuje tylko w silniku FS (2.0). Nie wiem jakim cudem Kolega grzech_z mógł mieć ją w FP (1.8). A może ktoś zrobił SWAPa, a Kolega był przekonany, że jeździ na silniku 1.8 
- Od: 14 kwi 2008, 19:17
- Posty: 810
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.
lucas83 napisał(a):Panowie, pewnie macie na myśli pojemnik rezonansowy, który występuje tylko w silniku FS (2.0). Nie wiem jakim cudem Kolega grzech_z mógł mieć ją w FP (1.8). A może ktoś zrobił SWAPa, a Kolega był przekonany, że jeździ na silniku 1.8

Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
lucas83 napisał(a):Nie wiem jakim cudem Kolega grzech_z mógł mieć ją w FP (1.8). A może ktoś zrobił SWAPa, a Kolega był przekonany, że jeździ na silniku 1.8
A kto wie, w każdym razie ten też okazał się być zajeżdżony:( Nowy póki co wygląda i chodzi jak zegareczek i czuć te koniki pod butem. Też się zastanawiałem czy to mocniejszy motor czy słabszy, sprzedający twierdził, że mocniejszy i mechanik potwierdził przy zmianie – ze względu właśnie na tą hłodniczkę.
szerokości
grzech
grzech
Mam przed sobą swoją GE oraz drugą GF z silnikami FS. Obie w dowodzie 85kW. GF ma puszkę pod kolektorem ssącym, moja GE miała puszkę rezonansową doczepioną do kolanka rury dolotowej między przepustnicą a przepływomierzem. GF w dowodzie F na 8 polu VIN, GE za to posiada J (amerykański VIN). GE ma oznaczenie motoru FS2 na głowicy, a GF ma FS9. Mętlik
Ale powiem jedno. To jest jakieś dzikie 115 koni. Obydwie zaknacają niemiłosiernie jak na 2.0 Mitsubishi 4g63 136PS tak nie jeżdżą, bo lubią się kręcić i nie raz się złapałem że jadę na trójce zamiast na piątce.... Mazdy ciągną z dołu.
- Od: 7 cze 2015, 16:38
- Posty: 134
- Skąd: Płock
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v + LPG
["grzech_z"]
[ Jezeli piszesz o tej pod kolektorem do niego przykreconej to niekoniecznie bo ja mialem taka w 1.8 90ps.
Natomiast wersja 136 ma hlodniczke oleju (taka "podkladka" pod filtrem oleju z wezykiem) ]
Aaaaaaaa To kolego Cię zaskoczę ponieważ ja Mam Mazdę 626 V 99r 2,0 115 KM no i takową chłodniczkę oleju pod filtrem również posiadam . . .
[ Jezeli piszesz o tej pod kolektorem do niego przykreconej to niekoniecznie bo ja mialem taka w 1.8 90ps.
Natomiast wersja 136 ma hlodniczke oleju (taka "podkladka" pod filtrem oleju z wezykiem) ]
Aaaaaaaa To kolego Cię zaskoczę ponieważ ja Mam Mazdę 626 V 99r 2,0 115 KM no i takową chłodniczkę oleju pod filtrem również posiadam . . .

-
Cinek1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6