Silnik się nie uruchamia 1,8 FP

Postprzez miesiek » 23 sie 2005, 10:58

Teraz to juz wiem jak sie to tego zabrac. Ale jedno juz wykluczone ze jak jej dalem napięcie to kręci tylko pytanie co z ciśnieniem? Manometru z trójnikiem nie mam ale spróbuje bez przewody ją zbdac. Rzeczywiscie bez sensu ją bylo ją wyciągac. Tak to jest jak sie początkujący lamer za to zabiera. No nic ale dzieki za wskazówki idę walczyc dalej.

Pytanie po co mostkować piny FP i GND. Moze glupie pytanie ale nie wiem o co chodzi?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:10
Posty: 67
Skąd: Kraków
Auto: 626 1.8 GF FP

Postprzez tomekrvf » 23 sie 2005, 11:03

miesiek napisał(a):Pytanie po co mostkować piny FP i GND

Aktywacja pompy paliwa. Nie musisz uruchamiać silnika aby pompa tłoczyła paliwo
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez tadziol » 23 sie 2005, 19:27

super.chłopak rozkurzył juz madzię do połowy a dalej nie wiemy czy jest iskra.Według mnie od tego trzeba zacząc,jeśli nie ma WN to kapa,a jak jest to zapodaję w cylindry odrobinę wachy i kręcę motorem.Jak wykona chociaż parę suwów,to jasne-nie dostaje paliwa.Wtedy demoluję sukcesywnie FUEL SYSTEM.
A jak nie ma iskry,to badam cewki zapłonowe,czujnik położenia wałka rozrządu itp.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez miesiek » 23 sie 2005, 20:19

No to pojechaliscie chlopcy po mnie na calego. Ale drobnymi krokami przynajmniej pompa wykluczona i tak z mysla o jutrzejszym dniu zamierzalem zabrac sie za dalssze poszukiwania. Zaczalem od pompy bo po porzednim doswiadczeniu jak to zapomnialem benznynki dolac i zapalalem na oparach wiec pomyslalem ze zatarlem pompke. Kreci wiec cos powazniejszego. Moze byc ze cisnienia nie podaje wystarczajacego. Fakt jest taki ze jak dzisiaj tak z godzinke dlubalem przy tym i sprawdzalem przewody czy maja napiecie (wykrecanie pompki, zabawa zmiernikiem) na odchodnie sprobowalem zapali i zagadala> Bardzo dziwnie bo jakby na 1 garczek nie gadalo. Zgasilem, jeszcze jedna proba – zlapala ale juz za trzecim razem znowu zonk i bez sukcesow. Wiec teraz tak jak tadziol radzi – zabiore sie za reszte. Ale wiecie jak to jest – bez garazu, narzedzi to za duzo nie zdzialam no i w robocie musze siedziec jak np teraz. Chyba sie skonczy szybko na warsztacie. Ale juz cos sie dzieki wam nauczylem <glupek2> Walcie dalej jakbyscie mieli jakies spostrzezenia i prosze o proste instrukcje jak dla lamera :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:10
Posty: 67
Skąd: Kraków
Auto: 626 1.8 GF FP

Postprzez Jaksa » 23 sie 2005, 22:05

miesiek napisał(a):Widzisz Jaksa a ostatnio gadalismy o przegladzie
Zawsze mozna to zrobic ( jak naprawisz furkę )
tadziol napisał(a):super.chłopak rozkurzył juz madzię do połowy a dalej nie wiemy czy jest iskra
Tez tak miałem w GE , niby iskra była a nie odpalała ...... wina była w immo ( dokładanym przez alarmowca )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez miesiek » 24 sie 2005, 12:11

Zawsze mozna to zrobic ( jak naprawisz furkę )


Napewno Cie odwiedze ale narazie to mi sie plakac chce. Nigdy mnie nie zawiodla az tu nagle taki zonk. Juz posprawdzalem wszystko o czym pisaliscie i poddaje sie. Sam bez garazu, czasu i narzedzi to sobie chyba palcem w pupie moge pogrzebac. Jeszcze moze tak jak Jaksa pisze to imo siadlo. Jutro zaciagam madzie do GLADYSKA w Krakowie. Moze ktos juz mial jakies doswiadczenia z nimi? Dzieki chlopaki za szybka pomoc i wskazowki. Jak juz bedzie wiadomo co to, to odrazu napisze. Mam nadzieje, ze z torbami nie pojde.

Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:10
Posty: 67
Skąd: Kraków
Auto: 626 1.8 GF FP

Postprzez miesiek » 25 sie 2005, 11:09

Pytanko kontrolne bo madzia juz stoi w serwisie. Kolesie podpieli trojnik tak jak Tomekrvf pisal ale nie mostkowali pinow tylko zamiast tego normalnie krecil silnikiem. Na manometrze pokazywalo zero. Dobrze to oni sprawdzaja i czyzby przyczyna zostala znaleziona??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:10
Posty: 67
Skąd: Kraków
Auto: 626 1.8 GF FP

Postprzez tomekrvf » 25 sie 2005, 11:54

miesiek napisał(a):Dobrze to oni sprawdzaja i czyzby przyczyna zostala znaleziona??

Można i tak ale po co męczyć rozrusznik. Teraz tylko pozostaje sprawdzenie instalacji elektrycznej albo obce zasilenie pompy paliwa i wszystko jasne.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez miesiek » 25 sie 2005, 14:03

Goscie twierdza, ze to pompa ( oryginał k.....wa 1600zł) zamienniki jak mi w sklepach powiedzieli niedostepne. No to poszukiwania uzywki chyba pozostaja. :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:10
Posty: 67
Skąd: Kraków
Auto: 626 1.8 GF FP

Postprzez tomekrvf » 25 sie 2005, 14:04

Sprawdzili instalację? Zasilili pompę bezpośrednio na wtyczkę?
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez miesiek » 25 sie 2005, 14:25

Mowia, ze sprawdzili, zasilili ja bezposrednia i ze wedlog nich jest zatarta. No tylko dziwne jest, ze jak ja ją wyprułem z auta i podpialem pod aku to silnieczek chodzil. Jedyne co dla mnie moze byc ze nie ma wydajnosci. Chyba tam pojade i pogadam z nimi a w miedzy czasie chyba musze szukac jakis uzywek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:10
Posty: 67
Skąd: Kraków
Auto: 626 1.8 GF FP

Postprzez hazell » 25 sie 2005, 15:06

Jeżeli się to potwierdzi to trochę głupio tak sobie pompę załatwić przez mały poziom paliwka... :|
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez sołtys » 25 sie 2005, 17:31

hazell napisał(a):Jeżeli się to potwierdzi to trochę głupio tak sobie pompę załatwić przez mały poziom paliwka... :|


głupie ale prawdziwe niejeden już tak zrobił każdy szanujący sie warsztat gazowy tłucze to do głowy w zbiorniku ma być 0.5 baku a nie daj boże jak sie świeci kontrolka rezerwy pompa chodzi na okrągło miesza małą ilość paliwa które sie rozgrzewa czasami jeszcze zassa troszkę powietrza na dziurach smarowania brak i problem gotowy mi też polecili środek do paliwa opóżnia stażenie paliwa i konserwuje ukłąd paliwowy u brata w lanosie pompka zaczęłą głośno buczeć i już sie szykowała wymiana a ten środek ją podratowałucichłą a auto śmiga na benzynce i gazie.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez miesiek » 25 sie 2005, 18:48

Niestety moj blad i przyznaje sie bez bicia. Ale dzis sie dowiedzialem, ze srodki ktore wlewa sie do baku moga tez pogorszyc sytuacje bo wszystki syf idzie do przodu tzn. na wtryskiwacze. Czysci bak, filter, pompke a potem prosto na wtrysk. Nie wiem ile w tym prawdy. Tak na chlopski rozum jest to prawdopodobne bo przeciez wtryski nie maja zbyt duzej szczelinki i tez moga sie zatkac. No ale nie mnie teraz nad tym.

Poszukiwania pompki w toku. Jak ktos tylko cos wie bedzie wdzieczny za pomoc bo nowa 1600zl a nie ma zamiennikow jak mi powiedzieli w sklepach. Wiec uzywka – jak sie zdazylem zorientowac po obdzwonieniu Wroclawia, Lodzi, Warszawy i Krakowa z uzywkami kiepsko do tych rocznikow :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:10
Posty: 67
Skąd: Kraków
Auto: 626 1.8 GF FP

Postprzez Jaksa » 25 sie 2005, 19:13

Moze tu 601-285-243 ( jutro poszukam w swoich zbiorach )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez pawelc » 26 sie 2005, 07:42

mam pompę ale do mx-a szóstki jesli masz mozliwość sprawdzenia czy taka pasuje to sprawdz ,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Grek » 26 sie 2005, 15:00

Zobacz też tutaj: http://allegro.pl/show_item.php?item=57400758, gość rozbiera GE na części, powinna być raczej taka sama pompa.
Początkujący
 
Od: 13 sie 2004, 12:43
Posty: 16
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 626GE FP HB '95

Postprzez miesiek » 26 sie 2005, 17:33

Patrze patrze i dzieki za info. Szukam w dalszym Ciagu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:10
Posty: 67
Skąd: Kraków
Auto: 626 1.8 GF FP

Postprzez miesiek » 30 sie 2005, 15:28

Dostalem pompke od pastika z forum i co – DZIAłA!!!! Będę mógł jezdzic!! Moja madzia wreszcie wraca do życia !! ufff...

Dzieki chlopaki za pomoc.....

Takie sytuacje jak moja udowadniaja potrzebe i jakość istnienia tego forum.

Pozdrawiam wszystkich gorąco !!!
Ostatnio edytowano 30 sie 2005, 22:29 przez miesiek, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:10
Posty: 67
Skąd: Kraków
Auto: 626 1.8 GF FP

Postprzez hazell » 30 sie 2005, 15:38

Tylko pamiętaj o benzynce :)
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6

cron