Silnik się nie uruchamia 1,8 FP
Teraz to juz wiem jak sie to tego zabrac. Ale jedno juz wykluczone ze jak jej dalem napięcie to kręci tylko pytanie co z ciśnieniem? Manometru z trójnikiem nie mam ale spróbuje bez przewody ją zbdac. Rzeczywiscie bez sensu ją bylo ją wyciągac. Tak to jest jak sie początkujący lamer za to zabiera. No nic ale dzieki za wskazówki idę walczyc dalej.
Pytanie po co mostkować piny FP i GND. Moze glupie pytanie ale nie wiem o co chodzi?
Pytanie po co mostkować piny FP i GND. Moze glupie pytanie ale nie wiem o co chodzi?
- Od: 16 sty 2005, 17:10
- Posty: 67
- Skąd: Kraków
- Auto: 626 1.8 GF FP
super.chłopak rozkurzył juz madzię do połowy a dalej nie wiemy czy jest iskra.Według mnie od tego trzeba zacząc,jeśli nie ma WN to kapa,a jak jest to zapodaję w cylindry odrobinę wachy i kręcę motorem.Jak wykona chociaż parę suwów,to jasne-nie dostaje paliwa.Wtedy demoluję sukcesywnie FUEL SYSTEM.
A jak nie ma iskry,to badam cewki zapłonowe,czujnik położenia wałka rozrządu itp.
A jak nie ma iskry,to badam cewki zapłonowe,czujnik położenia wałka rozrządu itp.
No to pojechaliscie chlopcy po mnie na calego. Ale drobnymi krokami przynajmniej pompa wykluczona i tak z mysla o jutrzejszym dniu zamierzalem zabrac sie za dalssze poszukiwania. Zaczalem od pompy bo po porzednim doswiadczeniu jak to zapomnialem benznynki dolac i zapalalem na oparach wiec pomyslalem ze zatarlem pompke. Kreci wiec cos powazniejszego. Moze byc ze cisnienia nie podaje wystarczajacego. Fakt jest taki ze jak dzisiaj tak z godzinke dlubalem przy tym i sprawdzalem przewody czy maja napiecie (wykrecanie pompki, zabawa zmiernikiem) na odchodnie sprobowalem zapali i zagadala> Bardzo dziwnie bo jakby na 1 garczek nie gadalo. Zgasilem, jeszcze jedna proba – zlapala ale juz za trzecim razem znowu zonk i bez sukcesow. Wiec teraz tak jak tadziol radzi – zabiore sie za reszte. Ale wiecie jak to jest – bez garazu, narzedzi to za duzo nie zdzialam no i w robocie musze siedziec jak np teraz. Chyba sie skonczy szybko na warsztacie. Ale juz cos sie dzieki wam nauczylem
Walcie dalej jakbyscie mieli jakies spostrzezenia i prosze o proste instrukcje jak dla lamera 

- Od: 16 sty 2005, 17:10
- Posty: 67
- Skąd: Kraków
- Auto: 626 1.8 GF FP
Zawsze mozna to zrobic ( jak naprawisz furkę )miesiek napisał(a):Widzisz Jaksa a ostatnio gadalismy o przegladzie
Tez tak miałem w GE , niby iskra była a nie odpalała ...... wina była w immo ( dokładanym przez alarmowca )tadziol napisał(a):super.chłopak rozkurzył juz madzię do połowy a dalej nie wiemy czy jest iskra
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Zawsze mozna to zrobic ( jak naprawisz furkę )
Napewno Cie odwiedze ale narazie to mi sie plakac chce. Nigdy mnie nie zawiodla az tu nagle taki zonk. Juz posprawdzalem wszystko o czym pisaliscie i poddaje sie. Sam bez garazu, czasu i narzedzi to sobie chyba palcem w pupie moge pogrzebac. Jeszcze moze tak jak Jaksa pisze to imo siadlo. Jutro zaciagam madzie do GLADYSKA w Krakowie. Moze ktos juz mial jakies doswiadczenia z nimi? Dzieki chlopaki za szybka pomoc i wskazowki. Jak juz bedzie wiadomo co to, to odrazu napisze. Mam nadzieje, ze z torbami nie pojde.
Pozdro
- Od: 16 sty 2005, 17:10
- Posty: 67
- Skąd: Kraków
- Auto: 626 1.8 GF FP
Pytanko kontrolne bo madzia juz stoi w serwisie. Kolesie podpieli trojnik tak jak Tomekrvf pisal ale nie mostkowali pinow tylko zamiast tego normalnie krecil silnikiem. Na manometrze pokazywalo zero. Dobrze to oni sprawdzaja i czyzby przyczyna zostala znaleziona??
- Od: 16 sty 2005, 17:10
- Posty: 67
- Skąd: Kraków
- Auto: 626 1.8 GF FP
miesiek napisał(a):Dobrze to oni sprawdzaja i czyzby przyczyna zostala znaleziona??
Można i tak ale po co męczyć rozrusznik. Teraz tylko pozostaje sprawdzenie instalacji elektrycznej albo obce zasilenie pompy paliwa i wszystko jasne.
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Mowia, ze sprawdzili, zasilili ja bezposrednia i ze wedlog nich jest zatarta. No tylko dziwne jest, ze jak ja ją wyprułem z auta i podpialem pod aku to silnieczek chodzil. Jedyne co dla mnie moze byc ze nie ma wydajnosci. Chyba tam pojade i pogadam z nimi a w miedzy czasie chyba musze szukac jakis uzywek.
- Od: 16 sty 2005, 17:10
- Posty: 67
- Skąd: Kraków
- Auto: 626 1.8 GF FP
hazell napisał(a):Jeżeli się to potwierdzi to trochę głupio tak sobie pompę załatwić przez mały poziom paliwka...
głupie ale prawdziwe niejeden już tak zrobił każdy szanujący sie warsztat gazowy tłucze to do głowy w zbiorniku ma być 0.5 baku a nie daj boże jak sie świeci kontrolka rezerwy pompa chodzi na okrągło miesza małą ilość paliwa które sie rozgrzewa czasami jeszcze zassa troszkę powietrza na dziurach smarowania brak i problem gotowy mi też polecili środek do paliwa opóżnia stażenie paliwa i konserwuje ukłąd paliwowy u brata w lanosie pompka zaczęłą głośno buczeć i już sie szykowała wymiana a ten środek ją podratowałucichłą a auto śmiga na benzynce i gazie.
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
Niestety moj blad i przyznaje sie bez bicia. Ale dzis sie dowiedzialem, ze srodki ktore wlewa sie do baku moga tez pogorszyc sytuacje bo wszystki syf idzie do przodu tzn. na wtryskiwacze. Czysci bak, filter, pompke a potem prosto na wtrysk. Nie wiem ile w tym prawdy. Tak na chlopski rozum jest to prawdopodobne bo przeciez wtryski nie maja zbyt duzej szczelinki i tez moga sie zatkac. No ale nie mnie teraz nad tym.
Poszukiwania pompki w toku. Jak ktos tylko cos wie bedzie wdzieczny za pomoc bo nowa 1600zl a nie ma zamiennikow jak mi powiedzieli w sklepach. Wiec uzywka – jak sie zdazylem zorientowac po obdzwonieniu Wroclawia, Lodzi, Warszawy i Krakowa z uzywkami kiepsko do tych rocznikow
Poszukiwania pompki w toku. Jak ktos tylko cos wie bedzie wdzieczny za pomoc bo nowa 1600zl a nie ma zamiennikow jak mi powiedzieli w sklepach. Wiec uzywka – jak sie zdazylem zorientowac po obdzwonieniu Wroclawia, Lodzi, Warszawy i Krakowa z uzywkami kiepsko do tych rocznikow
- Od: 16 sty 2005, 17:10
- Posty: 67
- Skąd: Kraków
- Auto: 626 1.8 GF FP
Moze tu 601-285-243 ( jutro poszukam w swoich zbiorach )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
mam pompę ale do mx-a szóstki jesli masz mozliwość sprawdzenia czy taka pasuje to sprawdz ,
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Zobacz też tutaj:
http://allegro.pl/show_item.php?item=57400758, gość rozbiera GE na części, powinna być raczej taka sama pompa.

- Od: 13 sie 2004, 12:43
- Posty: 16
- Skąd: Bielsko-Biała
- Auto: 626GE FP HB '95
Dostalem pompke od pastika z forum i co – DZIAłA!!!! Będę mógł jezdzic!! Moja madzia wreszcie wraca do życia
ufff...
Dzieki chlopaki za pomoc.....
Takie sytuacje jak moja udowadniaja potrzebe i jakość istnienia tego forum.
Pozdrawiam wszystkich gorąco
!

Dzieki chlopaki za pomoc.....
Takie sytuacje jak moja udowadniaja potrzebe i jakość istnienia tego forum.
Pozdrawiam wszystkich gorąco

Ostatnio edytowano 30 sie 2005, 22:29 przez miesiek, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 16 sty 2005, 17:10
- Posty: 67
- Skąd: Kraków
- Auto: 626 1.8 GF FP
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6