problem z odpalaniem i obrotami

Postprzez piotrek626 » 30 sie 2010, 11:46

Witam i przepraszam z mety jeśli przeoczyłem temat i go dubluje . Zaczynam od tego że dzieją się u mojej madzi dziwne rzeczy ;/ zapalam samochód no to pusci dymek to juz o tym czytałem ale to pomijając. Przejadę klka kilometrów zgaszę silnik po jakimś czasie zapalam złapie 2 tys obrotów i nagle gaśnie ? czy moze to byś wina immobilaizera? .Mam Mazde 626 2.0 b, gaz sekwencyjny 97 r sierpień
Zapalam za każdym razem na benzynie, ale muszę zapalać go czasami do 3 razy a czasami zapala się za 1 razem Czasami odrazu po zapaleniu silnika chcę dodac gazu to gaśnie odrazu ;/ np po nocy.
Czy może to być zapchany filtru benzyny/ gazu bo nie wiem czy były wymieniane . Jedyne co wymieniałem to świece w tym samochodziku. Na benzynie czasami jak ją wkręcam na obroty to tak jak by coś przerywało wchodzi na obroty jak traktor . A na gazie jak jadę i wrzucam dwójkę to czasami dochodzi wskazówka do 2.5 tys. obrotów i spadają obroty nawet jak mam wciśnięty pedał gazu. Prosiłbym o jaką kolwiek odpowiedź a jeśli coś zakręciłem to prosze o powtórzenie i wytłumacze konkretnie sorki jeśli zdublowałem :) pzdr <płacze> :( mam ją dopiero ok 3 miesiące
Ostatnio edytowano 31 sie 2010, 10:39 przez piotrek626, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 10 cze 2010, 22:56
Posty: 7
Skąd: Lipsko
Auto: Mazda 626 2.0 115 KM B, G HATCHBACK

Postprzez siegu » 31 sie 2010, 09:34

proszę o poprawienie tytułu tematu zgodnie z regulaminem <czytaj>
Moderator
 
Od: 27 sie 2007, 18:08
Posty: 2121 (0/4)
Skąd: Osielsko / Bydgoszcz
Auto: RX8 HP
626 GF FS
Infiniti M37x
Mitsubishi Colt Cz3

Postprzez maxim_wawa » 31 sie 2010, 18:28

u mnie objawy byly tylko podobne – uszkodzona sonda i zawór EGR, po wymianie i regulacji jest idealnie
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez stanlley23 » 31 sie 2010, 22:53

dużo narobione kilometrów na parowniku??? może parownik puszcza
Początkujący
 
Od: 23 mar 2010, 21:41
Posty: 10

Postprzez piotrek626 » 1 wrz 2010, 07:50

wiesz co stanlej23 jak ją kupowałem miała cofnięte do 167tys a podejrzewam ze ok 200tys miała lekką ręką <diabełek>
Początkujący
 
Od: 10 cze 2010, 22:56
Posty: 7
Skąd: Lipsko
Auto: Mazda 626 2.0 115 KM B, G HATCHBACK

Postprzez rumunn95 » 1 wrz 2010, 09:39

200?? nikt sie nie bawi w cofanie kilku kilometrow ok 300 napewno bylo nastukane jak na autko z tego roku i niema co wirzyc ze dziadek nim do kosciola jezdzil :P a jak z zachodu to na 100%
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez piotrek626 » 1 wrz 2010, 11:49

no właśnie wiem hehe z holandi było prowadzone na kołach teraz deszcz leje az sie boje go odpalić bo w taką pogodę jak sobie mój skarb zadymi to porządnie ale później ok :)
Początkujący
 
Od: 10 cze 2010, 22:56
Posty: 7
Skąd: Lipsko
Auto: Mazda 626 2.0 115 KM B, G HATCHBACK

Postprzez rumunn95 » 1 wrz 2010, 20:39

mialem to samo wymaina pierscieni i uszczelniaczy zalatwi sprawe ja dodatkowo u siebie regenerowalem glowice to tak pprzy okazji 300 zl wiecej i mozna spac spokojnie nie wymienialem tylko prowadnic zaworow bo byly dobre
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez piotrek626 » 1 wrz 2010, 21:06

ile Panie kolego wydałeś na taką operacje z robocizną mechanika ?:)
Początkujący
 
Od: 10 cze 2010, 22:56
Posty: 7
Skąd: Lipsko
Auto: Mazda 626 2.0 115 KM B, G HATCHBACK

Postprzez rumunn95 » 1 wrz 2010, 21:55

czesci razem z razrzadem usczelniaczami i uszczelkami w sklepie 800zl z kilkunastu procentowym rabatem plus 900zl u mechanika za wymiane i 300 za remont glowicy wraz z regulacja zaworow
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6