Moze ktos mi powie?
Silnik to 1840 ccm, moc 100 KM, rok produkcji samochodu to 2001
Podobno sa mozliwe wszystkie 3 opcje: aluminiowe, laczone, plastikowe....
Jesli na podstawie powyzszych danych sie nie da okreslic to jak
to sprawdzic w prosty sposob?
Pozdrawiam,
Mariusz
Z czego wykonany jest kolektor ssący? 1,8 FP
Strona 1 z 1
ADi napisał(a):ale nie wierze, ze montowali do mazd kolktor z plastiku...
Czemu?
A moze wiesz jeszcze jakie dokladnie oznaczenie ma taki model
jak moj (chodzi o te 2 literki po 626)?
Niestety w Mazdach dopiero zaczynam sie rozeznawac:)
Pozdrawiam,
Mariusz
- Od: 2 mar 2004, 17:42
- Posty: 15
- Skąd: Warszawa
Model twojego nadwozia to GF, a silnika FP.
Jak otworzysz maske, to od razu zorientujesz sie jakiego rodzaju masz kolektor. Moge powiedziec tylko tyle, ze znane mi GF z silnikami FS (2.0) z tego okresu mialy dokladnie ten sam kolektor co wczesniejsze modele, czyli odlewany.
Chcesz zagazowac samochod? A fuj.
Pozdrawiam.
Jak otworzysz maske, to od razu zorientujesz sie jakiego rodzaju masz kolektor. Moge powiedziec tylko tyle, ze znane mi GF z silnikami FS (2.0) z tego okresu mialy dokladnie ten sam kolektor co wczesniejsze modele, czyli odlewany.
Chcesz zagazowac samochod? A fuj.
Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
> Model twojego nadwozia to GF, a silnika FP.
co do silnika to zupelnie nie wiem, ale czy GF to nie buda z 1998 roku?
bo znalazem jeszcze cosik takiego jak GW (w jakis tam oznaczeniach
katalogow z czesciami) i wydaje mi sie, ze to moze byc nadwozie,
ktore bylo robione od 2000 r.
> Jak otworzysz maske, to od razu zorientujesz sie jakiego rodzaju masz kolektor. Moge powiedziec tylko tyle, ze znane mi GF z silnikami FS (2.0) z tego okresu mialy dokladnie ten sam kolektor co wczesniejsze modele, czyli odlewany.
oki, oblukam
> Chcesz zagazowac samochod? A fuj.
Tyz tego nie lubie, ale mam do wyboru:
1. jezdzic na benzynie 6-cio letnim Seicento
2. jezdzic na gazie prawie nowa Mazda
Chyba wybor jest prosty.
Niestety jazda ta Mazda po miescie na benzynie bedzie bardzo
rujnujaca dla mojego i tak szczuplego portfela.
Pozdrawiam,
Mariusz
co do silnika to zupelnie nie wiem, ale czy GF to nie buda z 1998 roku?
bo znalazem jeszcze cosik takiego jak GW (w jakis tam oznaczeniach
katalogow z czesciami) i wydaje mi sie, ze to moze byc nadwozie,
ktore bylo robione od 2000 r.
> Jak otworzysz maske, to od razu zorientujesz sie jakiego rodzaju masz kolektor. Moge powiedziec tylko tyle, ze znane mi GF z silnikami FS (2.0) z tego okresu mialy dokladnie ten sam kolektor co wczesniejsze modele, czyli odlewany.
oki, oblukam
> Chcesz zagazowac samochod? A fuj.
Tyz tego nie lubie, ale mam do wyboru:
1. jezdzic na benzynie 6-cio letnim Seicento
2. jezdzic na gazie prawie nowa Mazda
Chyba wybor jest prosty.
Niestety jazda ta Mazda po miescie na benzynie bedzie bardzo
rujnujaca dla mojego i tak szczuplego portfela.
Pozdrawiam,
Mariusz
- Od: 2 mar 2004, 17:42
- Posty: 15
- Skąd: Warszawa
GW to kombi. Rozne symbole masz opisane w przyklejonym watku, na gorze tego dzialu oraz na stronie klubowej.
Czy od '00 roku nie bylo _tylko_ liftingu, przy zachowaniu tego samego nadwozia i symbolu?
Jesli zmienil sie symbol, to bylby kolejny alfabetycznie, czyli GG (a to jest Mazda 6).
Z ciekawosci – ile kilometrow bedziesz robil rocznie?
Pozdrawiam.
Czy od '00 roku nie bylo _tylko_ liftingu, przy zachowaniu tego samego nadwozia i symbolu?
Jesli zmienil sie symbol, to bylby kolejny alfabetycznie, czyli GG (a to jest Mazda 6).
Z ciekawosci – ile kilometrow bedziesz robil rocznie?
Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
> GW to kombi.
aha
> Rozne symbole masz opisane w przyklejonym watku, na gorze tego dzialu oraz na stronie klubowej.
dzienx!
szkoda tylko, ze na tej stronie w opisie ostatniej z 626 nie ma opisu
mojego silniczka....
> Czy od '00 roku nie bylo _tylko_ liftingu, przy zachowaniu tego samego nadwozia i symbolu?
tak, byl to tylko lifting, w symbolach niestety sie nie orientuje
> Z ciekawosci – ile kilometrow bedziesz robil rocznie?
ok. 20.000
wiem, ze instalacja z sekwencyjnym wtryskiem zwroci mi sie
dopiero po 2 latach, ale dla mnie liczy sie cena przejechania 100 km
poniewaz reszte (instalacje) zalatwi sponsor.
A jak tankuje Mazde za 200 zl do pelna i to starcza mi na prawie
tyle samo co za 100 zl w Seicento to wybor IMVHO jest prosty
Pozdrawiam,
Mariusz
aha
> Rozne symbole masz opisane w przyklejonym watku, na gorze tego dzialu oraz na stronie klubowej.
dzienx!
szkoda tylko, ze na tej stronie w opisie ostatniej z 626 nie ma opisu
mojego silniczka....
> Czy od '00 roku nie bylo _tylko_ liftingu, przy zachowaniu tego samego nadwozia i symbolu?
tak, byl to tylko lifting, w symbolach niestety sie nie orientuje
> Z ciekawosci – ile kilometrow bedziesz robil rocznie?
ok. 20.000
wiem, ze instalacja z sekwencyjnym wtryskiem zwroci mi sie
dopiero po 2 latach, ale dla mnie liczy sie cena przejechania 100 km
poniewaz reszte (instalacje) zalatwi sponsor.
A jak tankuje Mazde za 200 zl do pelna i to starcza mi na prawie
tyle samo co za 100 zl w Seicento to wybor IMVHO jest prosty
Pozdrawiam,
Mariusz
- Od: 2 mar 2004, 17:42
- Posty: 15
- Skąd: Warszawa
tco_tm napisał(a):Rozne symbole masz opisane w przyklejonym watku, na gorze tego dzialu oraz na stronie klubowej.
Zajrzalem do tego watku i wg. niego silnik moj ma 90 KM
a wg. papierow samochodu jest to 100 KM.
a np. w cennikach gieldowych i ubezpieczeniowych sa Mazdy 1,9 (czyli
chyba wlasnie te 1840) z moca 100 KM i 115 KM.
Te 115 KM pasowaloby do 2-litrowki, ale jaka w takim razie
moc ma moj silnik. Subiektywnie i zwazywszy na wielkosc autka
jezdzi to sprawniej niz 90 KM....
A wogole to Mazda te silniki robila bardzo malo wysilone....
Pozdrawiam,
Mariusz
- Od: 2 mar 2004, 17:42
- Posty: 15
- Skąd: Warszawa
Niestety w tabeli jest troche bledow, brakow i niescislosci. Juz w tamtym watku opisywalem dlaczego, co ogolnie sprowadza sie do braku i sprzecznosci materialow, skromnej wiedzy, obciazenia umyslu osoby tworzacej tabele, itd. :–)
Z tego co kojarze ze starego forum, to moc silnika 1.8 (czy 1.9) zostala w modelu GF obnizona. Podobno po to, aby miescila sie w granicach, od ktorych zalezy w Niemczech wysokosc kosztow ubezpieczenia. Bardzo mozliwe, ze po roku 2000/2001 nastapily zmiany w konstrukcji i/lub oprogramowaniu, o ktorych niestety nie wiemy. Jesli dysponujesz wiarygodnymi informacjami, to prosze podziel sie nimi, postaramy sie poprawic tabele.
Pozdrawiam.
Z tego co kojarze ze starego forum, to moc silnika 1.8 (czy 1.9) zostala w modelu GF obnizona. Podobno po to, aby miescila sie w granicach, od ktorych zalezy w Niemczech wysokosc kosztow ubezpieczenia. Bardzo mozliwe, ze po roku 2000/2001 nastapily zmiany w konstrukcji i/lub oprogramowaniu, o ktorych niestety nie wiemy. Jesli dysponujesz wiarygodnymi informacjami, to prosze podziel sie nimi, postaramy sie poprawic tabele.
Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
Witajcie ! A wiecie że już w GF FS nie ma hydrauliki i zawory sprawdzasz co 90 tyś km.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Faktycznie, brak na stronie danych silnika 100-konnego wprowadzonego z liftingiem w 2000 roku. Zostanie dodany do danych technicznych przy najblizszej aktualizacji.
Taak ? Bo to już Ford ( Fuuuuu!!! ) ale optycznie jest super auto tylko ma cena trochę wysoka no ale jak będziemy w UE to będzie troche taniej ( Może zakupie takie auto za 5 lat heheA wiesz że w 6 nie ma newet płytek regulacyjnych?



Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6