witam
podepnę się pod temat
od miesiąca jestem posiadaczem madzi 626 1.8 B/G 1993. Przedwczoraj zauważyłem że przy odpalaniu kopci i to dość dobrze ale po 10-15 sek.przestaje i śladu nie widać po siwym dymku. Tydzień temu wymieniałem olej i uszczelkę pod pokrywą zaworów. W takiej sytuacji na jaki wydatek muszę się nastawić i od czego tu zacząć naprawę? wymiana pierścieni? uszczelniaczy?
pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
Po wymianie pierścieni i uszczelniaczy nadal dymi co robić?
1, 2
domek_83 napisał(a):W takiej sytuacji na jaki wydatek muszę się nastawić i od czego tu zacząć naprawę? wymiana pierścieni? uszczelniaczy?
Jedno i drugie.
Polecam lekturę tematu:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
http://madou-belochka.ru/a7d15
arni0000 napisał(a):Jak się dba tak się ma. Jeśli nie był wymieniany olej na czas albo jeśli był lany mineralny to później tak jest. Mam xedosa 2.0 V6 z 1992 na liczniku ma 180 000 ale ile ma naprawdę to nie wiem olej wymieniam co 10 tyś na 10W40 i od wymiany do wymiany dolewam max 0,7litra oliwy.
A ja kupiłem Xedosa '94 z przebiegiem 213 tyś (minimum
No teraz po remoncie na Motul 5w40 jak na razie przepału oleju brak
sq2jul napisał(a):masz podobnego pier**lca w tych kwestiach co ja
wiadomo o co chodzi:) mi też takie rzeczy nie dają spokoju. Tymbardziej po remoncie. Sprawdzanie stanu oleju, czy patrzenie w lusterko czy nie zostawiam chmury olejowej to już standard.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6