Witam,
Jestem posiadaczem Mazdy 626GF z 2000r. z silniiem 1,9i i instalacją Koltec-Necam z reduktorem VG392. Na początku myślałem, że mam problem z sama instalacją, ale po sprawdzeniu w ten weekend okazało się, że to raczej nie jest problem instalacji gazowej. Wszystkie filtry czyste, świece i przewody ok.
Objawy: silnik nagrzany nie ważne czy jest aktualnie na benzynie czy na gazie, bieg jałowy, mocne wciśnięcie pedału gazu. W pierwszej chwili obroty spadają tak jakby się silnik dusił później już rosną. Na gazie czasami jeszcze szarpie jak przyspieszam od niskich obrotów.
Sprawdzałem jak chodzi przepustnica i wydaje się, że wszystko jest ok. Nie ma oporów, nie klinuje się. TPSa nie rozbierałem. Czy może to być źle ustawiony zapłon czy obstawialibyście coś innego ?
Pozdrawiam,
Lekkie szarpanie i duszenie się silnika
Strona 1 z 1
Dołączam się do pytania, mam ten sam problem, tyle że 2,0 115KM
Help
Help
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
W ogóle nie mam lpg, ale te same objawy
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Jeśli problem jest też na benzynie to gazu bym narazie nie ruszał. Sprawdźcie sobie układ dolotowy bo może jest nieszczelny.
Mechanika (rozrządy, zawieszenia, wymiana przewodów hamulcowych, itp.itd.)
- Od: 24 sty 2008, 11:45
- Posty: 201
- Skąd: Bilcza/Kielce
- Auto: Ave t25
Sprawdźcie przewody i świece, u mnie właśnie tu tkwił problem. Obejrzyjcie świece czy nie mają przebarwień a przewody czy nie mają śladów przebić na "fajkach". Spróbójcie dla sprawdzenia okręcić je grubo (2-3mm) izolacją na 5-6 cm od końca, u mnie do czasu otrzymania nowych przewodów pomogło.
- Od: 4 sie 2008, 22:41
- Posty: 29
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GW '99 2.0 16v FS
POdjechałem do aso i podnieśli mi obroty.
Usługe wykonali za darmo. Nic nie czyścili ani nie naprawiali
Usługe wykonali za darmo. Nic nie czyścili ani nie naprawiali
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
r4obo napisał(a):Sprawdźcie przewody i świece, u mnie właśnie tu tkwił problem. Obejrzyjcie świece czy nie mają przebarwień a przewody czy nie mają śladów przebić na "fajkach". Spróbójcie dla sprawdzenia okręcić je grubo (2-3mm) izolacją na 5-6 cm od końca, u mnie do czasu otrzymania nowych przewodów pomogło.
świece i przewody sprawdzone. świece wykręcałem. przewody sprawdziłem wizulanie. nie są twarde ani popękane.
===Radziu===
- Od: 19 lis 2003, 09:40
- Posty: 301
- Skąd: Gdańsk
- Auto: 626 GF 1,9i
Skrzypek_na_dachu napisał(a):Jeśli problem jest też na benzynie to gazu bym narazie nie ruszał. Sprawdźcie sobie układ dolotowy bo może jest nieszczelny.
dolot szczelny. jakby był nieszczelny to by obroty pływały, a nie pływają
===Radziu===
- Od: 19 lis 2003, 09:40
- Posty: 301
- Skąd: Gdańsk
- Auto: 626 GF 1,9i
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6