programowanie pilota
Jakoś to dziwnie wygląda to co piszesz smasherbit bo co ma otwieranie okien do pracy pilota od centralnego zamka? Raczej inna przyczyna musiała być.
Swoją drogą to wczoraj zrobiłem mały experyment: siedząc wygodnie przed TV naciskałem sobie przycisk w pilocie od auta. Tak ze skromnych wyliczeń musiało być sporo ponad 100 naciśnięć.
W każdym razie z rana .... bezproblemowo otworzyłem autko używając tego właśnie pilota.
Owszem – kod może sobie centralka "zgubić" ale nie ma to jakiejś zasady, kiedy ma to się stać.
Ktoś pisał na Forum, że: kilkudziesięciokrotne naciśnięcie przycisku w pilocie spowoduje rozsynchronizowanie sie "zestawu" – guzik prawda to jest
Swoją drogą to wczoraj zrobiłem mały experyment: siedząc wygodnie przed TV naciskałem sobie przycisk w pilocie od auta. Tak ze skromnych wyliczeń musiało być sporo ponad 100 naciśnięć.
W każdym razie z rana .... bezproblemowo otworzyłem autko używając tego właśnie pilota.
Owszem – kod może sobie centralka "zgubić" ale nie ma to jakiejś zasady, kiedy ma to się stać.
Ktoś pisał na Forum, że: kilkudziesięciokrotne naciśnięcie przycisku w pilocie spowoduje rozsynchronizowanie sie "zestawu" – guzik prawda to jest
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Myślisz ze się nie zdziwiłem jak zaczeło działać. W anglii o dobrego elektryka jest ciężko a serwis 75 funtów za wjazd do garażu. Także jak się okazało to był problem w moim przypadku. Ciekawi mnie bo w mazdzie 6 chyba po liftingu jest domykanie okien... więc to musi być podłaczone pod centralke pilota lub master kierowcy, niesądzisz? O fajnie by było gdyby to działało u mnie w madzi
Only japanise technik...
smasherbit napisał(a):jest domykanie okien... więc to musi być podłaczone pod centralke pilota lub master kierowcy
Jest na Forum opis jak ktoś instalował moduły domykania szyb.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Cyt. z instrukcji:
"Wielokrotne naciskanie przycisków pilota (powyżej 250 razy) poza zasięgiem pracy systemu powoduje jego uszkodzenie."
Ciekawe co kryje się pod pojęciem "uszkodzenie"? Być może właśnie rozprogramowanie pilota.
"Wielokrotne naciskanie przycisków pilota (powyżej 250 razy) poza zasięgiem pracy systemu powoduje jego uszkodzenie."
Ciekawe co kryje się pod pojęciem "uszkodzenie"? Być może właśnie rozprogramowanie pilota.
- Od: 14 kwi 2008, 19:17
- Posty: 810
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.
Tak miałem wszystkie piloty – czyli 1 sztukę . Obecnie rozglądam się za braciszkiem do niego i drugą centralką. Mam dwie 626, jedną z 98/99 i jedną z 97 bez tego fajnego wynalazku jak centralka. O co chodzi z tym nr. seryjnym, ma pasować pod WIN, pod pilota – jak to sprawdzić? Czy może jednak od 626 to 626 i zadziała
Naczynia na kuchnie indukcyjne http://www.averkom.pl ;
SPAWANIE PLASTIKU – PW
SPAWANIE PLASTIKU – PW
- Od: 13 lut 2006, 21:49
- Posty: 208
- Skąd: Poznań / Owińska
- Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v
mod napisał(a):O co chodzi z tym nr. seryjnym, ma pasować pod WIN, pod pilota – jak to sprawdzić?
Jak rozbierzesz pilota to na płytce elektroniki jest napisany nr seryjny – coś w stylu np. 41601-123-45a
Ważny jest ten początek numeru czyli w tym przypadku: "41601"
Jak kupisz drugiego pilota z takim właśnie numerem jak masz w oryginale to na 99% powinno działać.
Jak numer będzie inny to zapomnij.
Zresztą poczytaj sobie tutaj: Oryginalny pilot, jaki ma numer?
lucas83 napisał(a):"Wielokrotne naciskanie przycisków pilota (powyżej 250 razy) poza zasięgiem pracy systemu powoduje jego uszkodzenie."
Jak się będę nudził to sprawdzę poprawność tego
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam ja ostatnio kopiłem cały zestaw centralkę pilota i antenę podłączyłem wszytko i o dziwo chodzi bez strojenia pilota tylko jest jedna wada pilot ma już gumki zajechane i teraz szukam co mogę je zastąpić
- Od: 15 wrz 2008, 22:06
- Posty: 14
- Skąd: Gniezno
- Auto: Mazda 626 GF 1,8 16v hatchback
właśnie skorzystałem z waszych rad i jest dobrze ciekawe na jak długo...
coraz dłużej musiałm przytrzymać przycisk w pilocie zeby zamknąć lub otworzyc wymiana baterii nie pomogła aż w końcu odwróciły się funkcje zamiast otworzyć zamykał i na odwrót. Przeczyściłem i przestał działać zupełnie.
Zrobiłem tak zamknąłem z kluczyka otworzyłem drzwi kierowcy kluczykiem w stacyjce trzy razy na On -LOCK trzy razy przycisk od domykania drzwi zamek zamknął sie i otworzył dwa razy, wtedy przycisk w pilocie dwa razy kilka sekund czekania i zamek zamknął sie i otworzył trzy razy.
Teraz otwiera, zamyka, rygluje
coraz dłużej musiałm przytrzymać przycisk w pilocie zeby zamknąć lub otworzyc wymiana baterii nie pomogła aż w końcu odwróciły się funkcje zamiast otworzyć zamykał i na odwrót. Przeczyściłem i przestał działać zupełnie.
Zrobiłem tak zamknąłem z kluczyka otworzyłem drzwi kierowcy kluczykiem w stacyjce trzy razy na On -LOCK trzy razy przycisk od domykania drzwi zamek zamknął sie i otworzył dwa razy, wtedy przycisk w pilocie dwa razy kilka sekund czekania i zamek zamknął sie i otworzył trzy razy.
Teraz otwiera, zamyka, rygluje
Mamy mazdę 2 i 6 i poniższa instrukcja zadziałała w przypadku naszych 2 autek niezawodnie:
These directions only work if you have an existing working FOB.
Step 1: Open drivers door and leave open.
Step 2: Lock and unlock the driver’s door using the power door lock switch on the door.
Step 3: Insert key into the ignition.
Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT – use ON position NOT
ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.
Step 5: Open and close the driver’s door 3 times. (Door should be left open after this step).
Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.
Step 7: Press first (np. CLOSE) button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking
the car doors.
Step 8: Press second (np. OPEN) button on remote #2 (etc.) twice. Each time the ECU will respond
by locking & unlocking the doors.
Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door
locks and unlocks.
These directions only work if you have an existing working FOB.
Step 1: Open drivers door and leave open.
Step 2: Lock and unlock the driver’s door using the power door lock switch on the door.
Step 3: Insert key into the ignition.
Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT – use ON position NOT
ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.
Step 5: Open and close the driver’s door 3 times. (Door should be left open after this step).
Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.
Step 7: Press first (np. CLOSE) button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking
the car doors.
Step 8: Press second (np. OPEN) button on remote #2 (etc.) twice. Each time the ECU will respond
by locking & unlocking the doors.
Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door
locks and unlocks.
- Od: 1 sty 2012, 09:46
- Posty: 1
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 2 1,3 Exclusiv
No to super, my posiadacze 626 GF/GW cieszymy się!
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
ktos sprawdzil ta procedure w przypadku GF/GW z fabrycznym centralnym
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
maxim_wawa napisał(a):ktos sprawdzil ta procedure w przypadku GF/GW z fabrycznym centralnym
Procedura programowania oryginalnych pilotów jest taka sama w 323, 626, xedos, M6 itd
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
martusek napisał(a):Step 1: Open drivers door and leave open.
Step 2: Lock and unlock the driver’s door using the power door lock switch on the door.
Step 3: Insert key into the ignition.
Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT – use ON position NOT
ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.
Step 5: Open and close the driver’s door 3 times. (Door should be left open after this step).
Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.
Step 7: Press first (np. CLOSE) button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking
the car doors.
Step 8: Press second (np. OPEN) button on remote #2 (etc.) twice. Each time the ECU will respond
by locking & unlocking the doors.
Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door
locks and unlocks.
to ja może przetłumacze na szybko:
Krok 1: Otwórz drzwi kierowcy I zostaw otwarte
Krok 2: Zablokuj i odblokuj zamki za pomocą przycisku ryglowania na drzwiach kierowcy
Krok 3: Włóż kluczyk do stacyjki
Krok 4: Przekręć kluczyk do pozycji ON i z powrotem do OFF (nie ACC) wykonaj czynność trzykrotnie w przeciągu 10 sekund. Pozostaw kluczyk w stacyjce !
Krok 5: Otwórz I zamknij drzwi kierowcy trzykrotnie (drzwi powinny pozostać otwarte po tym kroku)
Krok 6: Komputer powinien odpowiedzieć blokując i odblokowując zamki drzwi
Krok 7: Najpierw naciśnij przycisk (np. CLOSE) na pierwszym pilocie dwukrotnie. Komputer odpowie blokując i odblokowując zamki.
Krok 8: Naciśnij przycisk (np. OPEN) na drugim pilocie dwukrotnie. Za każdym razem komputer odpowie blokując i rozblokowując zamki
Krok 9: Wyjmij kluczyk ze stacyjki, Komputer zareaguje finalnie seria zabvlokowan I odblokowań zamków
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Witam! Niestety mój pilot nie działa po wykonaniu programowania często opisywanego na forum ( 3xzapłon, 3xdrzwi itd.). MADZIA 6, rok 2006, 2.0 diesel, 143KM. Pilot czarny z dwoma przyciskami. Po naciśnięciu przycisków świeci mocno dioda na czerwono więc baterie chyba ok? Proszę o pomoc- worek70@neostrada.pl
-
worek
nie spodziewal bym sie ze algorytm programowania z mazdy 626 obligatoryjnie zadziala w mazdzie 6 z 2006 r – raczej watpliwe – moze byc ze w tym wypadku pilota tylko ASO ale musisz poczytac o programowaniu w odniesieniu do mazdy 6
takie cos znalzłem:
takie cos znalzłem:
Witam musisz miec wszystkie piloty,max.mozesz zaprogramowac 3 piloty,
WARUNKI ;
-niezbedene sa wszystkie piloty
-wyjac kluczyk z zaplonu
-zamknac wszystkie drzwi
-otworzyc drzwi kierowcy
-nastepujace czynnosci musisz wykonac w ciagu 24sek;
PROCEDURA;
-kluczyk w wyłaczniku zapłonu obrócic trzy razy w polozenie ON i nastepnie ponownie w polozenie LOCK
-wyciagnac kluczyk
-trzykrotnie nacisnac wyłacznik lampki oswietlenia wewnetrznego w drzwiach kierowcy
-drzwi musza sie zablokowac i odblokowac
-jezeli tak niejest ,odczekac 40sek.i powtórzyc proces od czynnosci ''OTWIERANIE DRZWI KIEROWCY''
-dwukrotnie nacisnac przycisk zablokowania lub odblokowania w kazdym z pilotów
-kazdorazowo po uzyciu pilota drzwi musza sie zablokowac i odblokowac
-jezeli nie, wykonac czynnosci ;
-jednokrotnie nacisnac wyłacznik lampki oswietlenia wewnetrznego w drzwiach kierowcy
-drzwi musza sie zablokowac i odblokowac dwukrotnie
-powtórzyc proces od czynnosci ''OTWIERANIE drzwi kierowcy ''
POWYZSZA PROCEDURA PROGRAMOWANIA PILOTÓW DOTYCZY MAZDA 6 Z ROCZNIKA 2002-2007
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
W M6 z 2004r sprawdzone, że procedura jest taka sama jak i w innych modelach Mazd.
Kwestia TYLKO posiadania właściwego pilota.
Kwestia TYLKO posiadania właściwego pilota.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witajcie
Kupiłem mazdę 626 2.0 99r. GW z 3 oryginalnymi kluczami jednak bez pilota czy uda mi się zaprogramować do niej pilota z mazdy 6?? Konkretnie z tej aukcji??
http://moto.allegro.pl/mazda-6-02-07-pi ... 21985.html
Kupiłem mazdę 626 2.0 99r. GW z 3 oryginalnymi kluczami jednak bez pilota czy uda mi się zaprogramować do niej pilota z mazdy 6?? Konkretnie z tej aukcji??
http://moto.allegro.pl/mazda-6-02-07-pi ... 21985.html
Auta: Mitsubishi Galant 92 2.0, Toyota Celica 97 1.8, Mitsubishi Galant 97 2.0, Citroen Xantia 02 2.0 Hdi, Honda Accord 99 2.0, Toyota Celica 01 1.8, Mazda 626 2.0
- Od: 8 mar 2013, 15:03
- Posty: 40
- Skąd: Koło
- Auto: Mazda 626 99r. 2.0 B+G 136km GW
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6