programowanie pilota

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Marek 161BD081 » 6 lip 2011, 13:41

Jakoś to dziwnie wygląda to co piszesz smasherbit bo co ma otwieranie okien do pracy pilota od centralnego zamka? Raczej inna przyczyna musiała być.
Swoją drogą to wczoraj zrobiłem mały experyment: siedząc wygodnie przed TV naciskałem sobie przycisk w pilocie od auta. Tak ze skromnych wyliczeń musiało być sporo ponad 100 naciśnięć. :D
W każdym razie z rana .... bezproblemowo otworzyłem autko używając tego właśnie pilota.
Owszem – kod może sobie centralka "zgubić" ale nie ma to jakiejś zasady, kiedy ma to się stać.
Ktoś pisał na Forum, że: kilkudziesięciokrotne naciśnięcie przycisku w pilocie spowoduje rozsynchronizowanie sie "zestawu" – guzik prawda to jest <lol>
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez smasherbit » 6 lip 2011, 13:56

Myślisz ze się nie zdziwiłem jak zaczeło działać. W anglii o dobrego elektryka jest ciężko a serwis 75 funtów za wjazd do garażu. Także jak się okazało to był problem w moim przypadku. Ciekawi mnie bo w mazdzie 6 chyba po liftingu jest domykanie okien... więc to musi być podłaczone pod centralke pilota lub master kierowcy, niesądzisz? O fajnie by było gdyby to działało u mnie w madzi <faja>
Only japanise technik...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 17:23
Posty: 132 (0/1)
Skąd: New Rossington
Auto: Mazda 626 2.0 2002 benzyna/lpg "anglik"

Postprzez Marek 161BD081 » 6 lip 2011, 14:21

smasherbit napisał(a):jest domykanie okien... więc to musi być podłaczone pod centralke pilota lub master kierowcy

Jest na Forum opis jak ktoś instalował moduły domykania szyb.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez lucas83 » 6 lip 2011, 15:12

Cyt. z instrukcji:

"Wielokrotne naciskanie przycisków pilota (powyżej 250 razy) poza zasięgiem pracy systemu powoduje jego uszkodzenie."

Ciekawe co kryje się pod pojęciem "uszkodzenie"? Być może właśnie rozprogramowanie pilota.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez mod » 6 lip 2011, 21:30

Tak miałem wszystkie piloty – czyli 1 sztukę :D . Obecnie rozglądam się za braciszkiem do niego i drugą centralką. Mam dwie 626, jedną z 98/99 i jedną z 97 bez tego fajnego wynalazku jak centralka. O co chodzi z tym nr. seryjnym, ma pasować pod WIN, pod pilota – jak to sprawdzić? Czy może jednak od 626 to 626 i zadziała
Naczynia na kuchnie indukcyjne http://www.averkom.pl ;
SPAWANIE PLASTIKU – PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2006, 21:49
Posty: 208
Skąd: Poznań / Owińska
Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v

Postprzez Marek 161BD081 » 7 lip 2011, 07:19

mod napisał(a):O co chodzi z tym nr. seryjnym, ma pasować pod WIN, pod pilota – jak to sprawdzić?

Jak rozbierzesz pilota to na płytce elektroniki jest napisany nr seryjny – coś w stylu np. 41601-123-45a
Ważny jest ten początek numeru czyli w tym przypadku: "41601"
Jak kupisz drugiego pilota z takim właśnie numerem jak masz w oryginale to na 99% powinno działać.
Jak numer będzie inny to zapomnij.
Zresztą poczytaj sobie tutaj: Oryginalny pilot, jaki ma numer?

lucas83 napisał(a):"Wielokrotne naciskanie przycisków pilota (powyżej 250 razy) poza zasięgiem pracy systemu powoduje jego uszkodzenie."

Jak się będę nudził to sprawdzę poprawność tego ;)
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez bossfarba » 16 lip 2011, 18:36

Witam ja ostatnio kopiłem cały zestaw centralkę pilota i antenę podłączyłem wszytko i o dziwo chodzi bez strojenia pilota tylko jest jedna wada pilot ma już gumki zajechane i teraz szukam co mogę je zastąpić
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 wrz 2008, 22:06
Posty: 14
Skąd: Gniezno
Auto: Mazda 626 GF 1,8 16v hatchback

Postprzez lucas83 » 16 lip 2011, 19:28

Jeśli zestaw kupiłeś z jednego egzemplarza samochodu, a nie od różnych, to dlaczego miałby nie działać, skoro był wyjęty jako zestrojony i działający?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez bossfarba » 17 lip 2011, 21:33

OK ale czy macie sposób na wymianę lub zmianę gumek w pilocie
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 wrz 2008, 22:06
Posty: 14
Skąd: Gniezno
Auto: Mazda 626 GF 1,8 16v hatchback

Postprzez kajol » 17 paź 2011, 21:17

właśnie skorzystałem z waszych rad i jest dobrze ciekawe na jak długo...
coraz dłużej musiałm przytrzymać przycisk w pilocie zeby zamknąć lub otworzyc wymiana baterii nie pomogła aż w końcu odwróciły się funkcje zamiast otworzyć zamykał i na odwrót. Przeczyściłem i przestał działać zupełnie.
Zrobiłem tak zamknąłem z kluczyka otworzyłem drzwi kierowcy kluczykiem w stacyjce trzy razy na On -LOCK trzy razy przycisk od domykania drzwi zamek zamknął sie i otworzył dwa razy, wtedy przycisk w pilocie dwa razy kilka sekund czekania i zamek zamknął sie i otworzył trzy razy.
Teraz otwiera, zamyka, rygluje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 22:24
Posty: 950 (0/6)
Skąd: Skaryszew/Radom
Auto: 626 GF 2.0FS
Honda CBR 600

Postprzez martusek » 1 sty 2012, 13:24

Mamy mazdę 2 i 6 i poniższa instrukcja zadziałała w przypadku naszych 2 autek niezawodnie:

These directions only work if you have an existing working FOB.

Step 1: Open drivers door and leave open.
Step 2: Lock and unlock the driver’s door using the power door lock switch on the door.
Step 3: Insert key into the ignition.
Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT – use ON position NOT
ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.
Step 5: Open and close the driver’s door 3 times. (Door should be left open after this step).
Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.
Step 7: Press first (np. CLOSE) button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking
the car doors.
Step 8: Press second (np. OPEN) button on remote #2 (etc.) twice. Each time the ECU will respond
by locking & unlocking the doors.
Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door
locks and unlocks.
Początkujący
 
Od: 1 sty 2012, 09:46
Posty: 1
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 2 1,3 Exclusiv

Postprzez tadziomaru1 » 1 sty 2012, 15:34

No to super, my posiadacze 626 GF/GW cieszymy się! <spoko>
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez maxim_wawa » 2 sty 2012, 14:33

ktos sprawdzil ta procedure w przypadku GF/GW z fabrycznym centralnym ??
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez Marek 161BD081 » 2 sty 2012, 14:44

maxim_wawa napisał(a):ktos sprawdzil ta procedure w przypadku GF/GW z fabrycznym centralnym ??

Procedura programowania oryginalnych pilotów jest taka sama w 323, 626, xedos, M6 itd
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez maxim_wawa » 2 sty 2012, 15:09

martusek napisał(a):Step 1: Open drivers door and leave open.
Step 2: Lock and unlock the driver’s door using the power door lock switch on the door.
Step 3: Insert key into the ignition.
Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT – use ON position NOT
ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.
Step 5: Open and close the driver’s door 3 times. (Door should be left open after this step).
Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.
Step 7: Press first (np. CLOSE) button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking
the car doors.
Step 8: Press second (np. OPEN) button on remote #2 (etc.) twice. Each time the ECU will respond
by locking & unlocking the doors.
Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door
locks and unlocks.


to ja może przetłumacze na szybko:

Krok 1: Otwórz drzwi kierowcy I zostaw otwarte

Krok 2: Zablokuj i odblokuj zamki za pomocą przycisku ryglowania na drzwiach kierowcy

Krok 3: Włóż kluczyk do stacyjki

Krok 4: Przekręć kluczyk do pozycji ON i z powrotem do OFF (nie ACC) wykonaj czynność trzykrotnie w przeciągu 10 sekund. Pozostaw kluczyk w stacyjce !

Krok 5: Otwórz I zamknij drzwi kierowcy trzykrotnie (drzwi powinny pozostać otwarte po tym kroku)

Krok 6: Komputer powinien odpowiedzieć blokując i odblokowując zamki drzwi

Krok 7: Najpierw naciśnij przycisk (np. CLOSE) na pierwszym pilocie dwukrotnie. Komputer odpowie blokując i odblokowując zamki.

Krok 8: Naciśnij przycisk (np. OPEN) na drugim pilocie dwukrotnie. Za każdym razem komputer odpowie blokując i rozblokowując zamki

Krok 9: Wyjmij kluczyk ze stacyjki, Komputer zareaguje finalnie seria zabvlokowan I odblokowań zamków
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez worek » 29 sty 2012, 12:18

Witam! Niestety mój pilot nie działa po wykonaniu programowania często opisywanego na forum ( 3xzapłon, 3xdrzwi itd.). MADZIA 6, rok 2006, 2.0 diesel, 143KM. Pilot czarny z dwoma przyciskami. Po naciśnięciu przycisków świeci mocno dioda na czerwono więc baterie chyba ok? Proszę o pomoc- worek70@neostrada.pl
worek
 

Postprzez zita » 29 sty 2012, 14:32

Witam.
Sprawdź czy przełącznik od oświetlenia jest włączony tak, że światło się zapala po otworzeniu drzwi.Jeśli nie to nie będzie działać.Ja tak miałem.
Mazda 626 2.0 16V 2000r
Wałbrzych
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2011, 07:52
Posty: 104
Skąd: Wałbrzych
Auto: Mazda 626 2.0 16V 115KM

Postprzez maxim_wawa » 30 sty 2012, 09:17

nie spodziewal bym sie ze algorytm programowania z mazdy 626 obligatoryjnie zadziala w mazdzie 6 z 2006 r – raczej watpliwe – moze byc ze w tym wypadku pilota tylko ASO ale musisz poczytac o programowaniu w odniesieniu do mazdy 6

takie cos znalzłem:

Witam musisz miec wszystkie piloty,max.mozesz zaprogramowac 3 piloty,

WARUNKI ;
-niezbedene sa wszystkie piloty
-wyjac kluczyk z zaplonu
-zamknac wszystkie drzwi
-otworzyc drzwi kierowcy
-nastepujace czynnosci musisz wykonac w ciagu 24sek;

PROCEDURA;
-kluczyk w wyłaczniku zapłonu obrócic trzy razy w polozenie ON i nastepnie ponownie w polozenie LOCK
-wyciagnac kluczyk
-trzykrotnie nacisnac wyłacznik lampki oswietlenia wewnetrznego w drzwiach kierowcy
-drzwi musza sie zablokowac i odblokowac
-jezeli tak niejest ,odczekac 40sek.i powtórzyc proces od czynnosci ''OTWIERANIE DRZWI KIEROWCY''
-dwukrotnie nacisnac przycisk zablokowania lub odblokowania w kazdym z pilotów
-kazdorazowo po uzyciu pilota drzwi musza sie zablokowac i odblokowac
-jezeli nie, wykonac czynnosci ;

-jednokrotnie nacisnac wyłacznik lampki oswietlenia wewnetrznego w drzwiach kierowcy
-drzwi musza sie zablokowac i odblokowac dwukrotnie
-powtórzyc proces od czynnosci ''OTWIERANIE drzwi kierowcy ''

POWYZSZA PROCEDURA PROGRAMOWANIA PILOTÓW DOTYCZY MAZDA 6 Z ROCZNIKA 2002-2007
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez Marek 161BD081 » 30 sty 2012, 09:31

W M6 z 2004r sprawdzone, że procedura jest taka sama jak i w innych modelach Mazd.
Kwestia TYLKO posiadania właściwego pilota.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez marcos007 » 12 mar 2013, 09:10

Witajcie
Kupiłem mazdę 626 2.0 99r. GW z 3 oryginalnymi kluczami jednak bez pilota czy uda mi się zaprogramować do niej pilota z mazdy 6?? Konkretnie z tej aukcji??
http://moto.allegro.pl/mazda-6-02-07-pi ... 21985.html
Auta: Mitsubishi Galant 92 2.0, Toyota Celica 97 1.8, Mitsubishi Galant 97 2.0, Citroen Xantia 02 2.0 Hdi, Honda Accord 99 2.0, Toyota Celica 01 1.8, Mazda 626 2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2013, 15:03
Posty: 40
Skąd: Koło
Auto: Mazda 626 99r. 2.0 B+G 136km GW

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6