różne wkładki i stacyjka 626 GF wymiana czy dostosowanie

Witam
Niedawno kupiłem 626 DiTD z tym ze mam dwa kluczyki jednym mozna otworzyc wszystkie drzwi i bagażnik a drugi pasuje do stacyjki i na nim odpala. Co teraz lepiej zrobic wymienic wszystkie wkładki i stacyjke (komplet z kluczykiem widziałem na allegro) czy przerabiac wkładki w drzwiach do kluczyka od stacyjki? Dodam ze spececjalnie dorabiałem tylko grot ten ktory działa w stacyjce i sprawdzalem z immo ktory znajduje sie w kluczyku od drzwi, niestety nie działa.
Drugie moje pytanie czy dioda ta po prawej stronie kierownicy cos sygnalizuje??? Bo u mnie nie działa, na pewno jest sprawna bo sprawdzałem, jest podłączona do flasher relay czyli przerywacza od kierunkowskazów (chyba).
I trzecie pytanie gdzie mam szukac centralki alarmu znalazlem ta od pilota po prawej stronie a po lewej pod kolumna kierownicy nie moge jej zlokalizowac, jak ktos by miał jakies fotki to byłbym wdzieczny.
Pzdr
Niedawno kupiłem 626 DiTD z tym ze mam dwa kluczyki jednym mozna otworzyc wszystkie drzwi i bagażnik a drugi pasuje do stacyjki i na nim odpala. Co teraz lepiej zrobic wymienic wszystkie wkładki i stacyjke (komplet z kluczykiem widziałem na allegro) czy przerabiac wkładki w drzwiach do kluczyka od stacyjki? Dodam ze spececjalnie dorabiałem tylko grot ten ktory działa w stacyjce i sprawdzalem z immo ktory znajduje sie w kluczyku od drzwi, niestety nie działa.
Drugie moje pytanie czy dioda ta po prawej stronie kierownicy cos sygnalizuje??? Bo u mnie nie działa, na pewno jest sprawna bo sprawdzałem, jest podłączona do flasher relay czyli przerywacza od kierunkowskazów (chyba).
I trzecie pytanie gdzie mam szukac centralki alarmu znalazlem ta od pilota po prawej stronie a po lewej pod kolumna kierownicy nie moge jej zlokalizowac, jak ktos by miał jakies fotki to byłbym wdzieczny.
Pzdr