kotarek
1) popraw temat

w regulaminie jest dokładnie napisane jak mają być tyułowane
2) do przekaźnika sprzęgła kompresora idą 4 kable:
1 – czarno biały +12V bepośrednio z bezpiecznika 30 A umieszczonego w komorze silnika, da +12 na sprężarkę...
2 – czerwono czarny +12V ale do sterowania cewką przekaźnika idzie od bezpiecznika 10A w kabinie (po 99 roku 7,5A)
3 – niebiesko czerwony – idzie do sprężarki – po drodze jeszcze zahacza o czujnik temperatury w sprężarce
4 – niebiesko zielony – włącza przekaźnik masą, idzie bezpośrednio z komputera silnika
jednak co ciekawe, to zarówno 1 jak i 2 kabel powinien być połączony z 1 i 2 kablem przekaźnika wiatraka klimatyzacj (mają te same kolory:) więc jeżeli nie masz tam prądu, to posprawdzaj te kable i spokojnie możesz pociągniąć nowe wlutowując się w kabelki idące do przekaźnika wiatraka – tego na chłodnicy

to skoro załącza Ci wiatrak chłodnicy, to bezpieczniki musza być dobre, tylko dalej gdzieś na kablach, albo na gniazdach musiało coś skorodować

bo rozumiem, że same przekaźniki są sprawne
więc dokładnie posprawdzaj kabelki
PS
Z tego co widzę, to instalacje różniły się dla wersji do 99 roku i po 99 roku oraz dla wersji z automatyczną klimą i manualną – ale ten kawałek jest taki sam dla wszystkich
Tak więc jak już będziesz miał stały plus na dwóch pierwszych kablach, a dalej by nie działało, to daj znać

ale tam plusy musisz mieć
