Strona 1 z 1

Kodowanie kluczyka i pilota – czy to możliwe ?

PostNapisane: 10 sie 2005, 18:42
przez zgrzes
Muszę dorobić kluczyk z immobilaizerem. Czy i jak tego dokonać??
Podobnie się ma sprawa z pilotem do zamka centralnego. Ma ktoś pojęcie o tych sprawach?

PostNapisane: 10 sie 2005, 20:18
przez Jaksa
zgrzes napisał(a): Ma ktoś pojęcie o tych sprawach?
Zgłoś sie do Newbie'go.

PostNapisane: 10 sie 2005, 21:30
przez sołtys
Nie znam sie na tym ale :
1. Kluczyk z immobilaizerem na mur beton sie da u mnie w Oświęciumiu kosztuje to 100-150 zł
2. Z pilotami bedzie pewnie podobnie wiec wystarczy popytać jak radzi Jaksa.

PostNapisane: 10 sie 2005, 21:35
przez newbie
Doprogramowanie klucza z immo to nie problem...klucze surowe z transponderem zazwyczaj mam.

Nie rozumiem sprawy z pilotem...masz go i nie działa czy nie masz go i dlatego nie działa? :D

PostNapisane: 11 sie 2005, 11:11
przez zgrzes
Chcę dorobić po prostu dodatkowy komplet czyli kluczyk i pilot, tak na wszelki wypadek.
Pilota mam i działa.
Newbie ile kosztuje taka surówka u Ciebie?
Czy po docięciu kluczyka mozna go jakoś samemu zaprogramować?
A co z pilotem?

PostNapisane: 11 sie 2005, 12:38
przez newbie
Surowy klucz z "pestką" kosztuje ca. 160 PLN...najtańszy pilot (z francuskim opisem) 620 zł.

Żeby doprogramować klucz, trzeba mieć dostęp do niejawnych informacji, sprawne palce i nerwy na postronku...

W razie potrzeb jestem do dyspozycji: 081 527 45 25

Pozdrowienia,

PostNapisane: 11 sie 2005, 13:14
przez Ralpheek
a może by tak coś takiego w ramach pilota? wyszłoby troszkę taniej, o ile jest produkowane też do 626, ale pewnie jest – nie szukałem..

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 7991821779

oczywiście plus koszty sprowadzenia..

PostNapisane: 15 sie 2005, 16:02
przez Eski
Newbie
ile kosztowałoby dorobienie klucza z immobiliserem do Premacy TD 2001r?

PostNapisane: 15 sie 2005, 18:53
przez newbie
Numer telefonu powyżej...jestem od jutra od 8.

Grzegorz.

Mazda 626 GW 2.0i 116KM aut – kontrolki AIRBAG'u – rejestrac

PostNapisane: 24 lut 2009, 00:06
przez kubad
szanowni koledzy,

zakupiłem Mazde 626 w wersji kombi z konca 98 z silnikiem 2.0i 116KM automat

jeździ mi się tym samochodem fantastycznie – spełnia w pełni moje oczekiwania, klimatronic, tempomat, elektryka

założyłem w tydzień po kupnie samochodu instalacje sekwencyjną BRC Sequent 24 (2600 zł – 20.02.2009) z którą nie mam najmniejszych problemów, nie odczuwam spadku mocy

ale do rzeczy:

1. mam oryginalny pilot w którym zmieniłem baterie tylko pozostaje problem rejestracji pilota – posiadam instrukcje w jez.niemieckim i nie do konca rozumiem – nie mam żadnej naklejki na pilocie, dwa klawisze szary i czarny

2. kontrolki poduszek – świeci się cały czas pomarańczowa w dolnej środkowej części oraz czerwona pulsująca w dolnej lewej części w sposób: 4 długie, przerwa, 8 krótkich, przerwa i znów itd. – samochód nie był bity – sprawdzony stan mega idealny

będę wdzięczny w materii Mazdy

pozdrawiam Jakub
jakub@freenet.de

PostNapisane: 24 lut 2009, 00:27
przez zavaz