Jak zdjąc plastiki z kierownicy, oraz boczek?
Strona 1 z 1
Potrzebuje zdjąć obudowe/plastiki żeby dostać sie do stacyjki, a dokladnie do kabli ktore wychodzą ze stacyjki oraz do sterownika zamka centralnego, bo chyba mam to dosłownie pośrodku kierownicy na samym dole.
Potrzebuje takze zdjąc boczek z przodu od strony pasazera poniewaz chce wymienic ogranicznik drzwi.
Czy moze ktos zdejmował te rzeczy?
Probowałem, i niestety nie moge sobie z tym poradzić
Potrzebuje takze zdjąc boczek z przodu od strony pasazera poniewaz chce wymienic ogranicznik drzwi.
Czy moze ktos zdejmował te rzeczy?
Probowałem, i niestety nie moge sobie z tym poradzić
- Od: 1 sty 2008, 13:15
- Posty: 25
- Auto: Mazda 626 GF
zeby zdjac obudowe kirownicy musisz odkrecic 3 sroby srubokretem najlepiej gwiazdkowym i odczepic czesc gorna od dolnej bo trzymaja sie one na zatrzaskach, ja to robilem plaskim srubokretem i nic sie nie polamalo. a zeby boczki odkrecic to tez masz sruby, i metalowe i plaskikowe (badziew) a pozniej odczepic sila bo jest chyba 5 miejsc gdzie jest zaczep z ktorego musi poprostu wyskoczyc ten boczek. wsio 

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
pod kierownicą masz jakis sterownik (chyba) od hamulców (lucas .....cośtamcośtam)
sterownik centralnego zamka masz głębiej trochę. nad nogami kierowcy jest takie czarne pudełko ze złączem 8 lub 10 pinowym, obok powinny być dwa mniejsze przekaźniki. najlepiej sprawdzić czy to jest to jak położysz na nim rękę i klikakrotnie zamkniesz i otworzysz zamek, jak coś w środku pyka to to jest to
a boczek zdejmuje się bardzo prosto 0,5 min.
zdejmujesz plastikową zaślepkę od lusterka, odkręcasz śrubkę koło uchwytu klami i wyciągasz ten plastik, odkręcasz śrubę po podłokietnikiem (jest pod plastikowym kapselkiem), podważasz delikatnie panel od otwierania szyb (zacznij od tyłu) odłączasz przewody i odkrecasz tam ostanią śrubkę, wyjmujesz platikowe zapinki w kształcie śrubek, i zostało ci już tylko zdjęcie boczka z zapinek. zdejmuj go nalejpiej od boku (od dołu można zerwać wraz z uszczelką), podnosisz do góry i sam zejdzie
sterownik centralnego zamka masz głębiej trochę. nad nogami kierowcy jest takie czarne pudełko ze złączem 8 lub 10 pinowym, obok powinny być dwa mniejsze przekaźniki. najlepiej sprawdzić czy to jest to jak położysz na nim rękę i klikakrotnie zamkniesz i otworzysz zamek, jak coś w środku pyka to to jest to
a boczek zdejmuje się bardzo prosto 0,5 min.
zdejmujesz plastikową zaślepkę od lusterka, odkręcasz śrubkę koło uchwytu klami i wyciągasz ten plastik, odkręcasz śrubę po podłokietnikiem (jest pod plastikowym kapselkiem), podważasz delikatnie panel od otwierania szyb (zacznij od tyłu) odłączasz przewody i odkrecasz tam ostanią śrubkę, wyjmujesz platikowe zapinki w kształcie śrubek, i zostało ci już tylko zdjęcie boczka z zapinek. zdejmuj go nalejpiej od boku (od dołu można zerwać wraz z uszczelką), podnosisz do góry i sam zejdzie
Pozdrawiam Tomasz
-------------------------------------------------------------------
Moja Madzia
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------
Moja Madzia
-------------------------------------------------------------------
- Od: 12 lis 2007, 07:15
- Posty: 179
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2.0l '00r
o dokladnie o to mi chodzilo tylko nie pamietalem dokladnie i zapomnialem ze trzeba zdjac zaslepke lusterka najpierw

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Mieczyslaw napisał(a):zapomnialem ze trzeba zdjac zaslepke lusterka
w zasadzie nawet nie trzeba bo mozna pod katem wyciagnac boczek do tylu, ale pozniej jest ciezko wlozyc i jak ktos ma przyciemnione szybki to moze sobie folie porysowac... generalnie tam sa tylko dwie zapinki i zdjecie tego bardzo ulatwia zycie.
Pozdrawiam Tomasz
-------------------------------------------------------------------
Moja Madzia
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------
Moja Madzia
-------------------------------------------------------------------
- Od: 12 lis 2007, 07:15
- Posty: 179
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2.0l '00r
Delikatnie popukasz od dołu i sam wyskoczy.
Co narozrabiałeś że musisz drzwi zdejmowac?
Co narozrabiałeś że musisz drzwi zdejmowac?
Pozdrawiam Tomasz
-------------------------------------------------------------------
Moja Madzia
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------
Moja Madzia
-------------------------------------------------------------------
- Od: 12 lis 2007, 07:15
- Posty: 179
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2.0l '00r
jak kupiłem mazde to ogranicznik był popsuty. Na nim jest taki plastik i z jednej strony ktoś go złamał. Tak że teraz drzwi to sobie latają jak chcą. W GE jest to lepiej zrobione bo sa dwie blachy ze sobą połączone i za bardzo niema sie co tam popsuć
- Od: 1 sty 2008, 13:15
- Posty: 25
- Auto: Mazda 626 GF
Deltom napisał(a):Delikatnie popukasz od dołu i sam wyskoczy.
tym samym i mi pomogles
a jak go pozniej wlozyc? jest z tym jakis problem?

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
nieeee, to samo tylko w druga strone 
Pozdrawiam Tomasz
-------------------------------------------------------------------
Moja Madzia
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------
Moja Madzia
-------------------------------------------------------------------
- Od: 12 lis 2007, 07:15
- Posty: 179
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2.0l '00r
dzieki 

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
invert napisał(a):jak kupiłem mazde to ogranicznik był popsuty. Na nim jest taki plastik i z jednej strony ktoś go złamał. Tak że teraz drzwi to sobie latają jak chcą. W GE jest to lepiej zrobione bo sa dwie blachy ze sobą połączone i za bardzo niema sie co tam popsuć
cześć, mam ten sam problem, poprzedni właściciel uszkodził ten ogranicznik, odłamał się ten plastik i lataja luźno,
gdzie dokupowałeś, na szrocie gdzieś?
pozdr.
- Od: 21 cze 2008, 00:02
- Posty: 126
- Skąd: Cz-wa
- Auto: 626 GF 2.0 FS 98' Exclu
6 GY 2.0 LF 07' Exclu
Deltom napisał(a):a boczek zdejmuje się bardzo prosto 0,5 min.
zdejmujesz plastikową zaślepkę od lusterka, odkręcasz śrubkę koło uchwytu klami i wyciągasz ten plastik, odkręcasz śrubę po podłokietnikiem (jest pod plastikowym kapselkiem), podważasz delikatnie panel od otwierania szyb (zacznij od tyłu) odłączasz przewody i odkrecasz tam ostanią śrubkę, wyjmujesz platikowe zapinki w kształcie śrubek, i zostało ci już tylko zdjęcie boczka z zapinek. zdejmuj go nalejpiej od boku (od dołu można zerwać wraz z uszczelką), podnosisz do góry i sam zejdzie
Czy zdejmując boczek od drzwi kierowcy czynności wykonujemy analogicznie, czy też czychają nas jakieś przykre "niespodzianki" ?
- Od: 28 cze 2010, 11:54
- Posty: 40
- Skąd: Świdnica
- Auto: 626 GF '99 2.0 115KM na Propan Butan
Tak samo 
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6